Bekijk volle/desktop versie : is het egt zo?



Pagina's : [1] 2

07-05-2005, 23:05
ik zie elke keer die verhalen over loverboys dit en dat.
maar is het wel de schuld van die loverboys?
maken de meiden het er eigenlijk niet zelf naar.
zijn ze niet gewoon vet naief om in te zien dat de 'loverboy' die spullen voor je koopt met bijbedoelingen.
of zijn ze nou echt zo blind?
ik begrijp het eerlijk gezegt niet zo meer.

07-05-2005, 23:10


ze zijn gewoon dom :-)

07-05-2005, 23:11

Citaat door mosiba_ka7la:
ze zijn gewoon dom :-)
ook onder andere ja.

07-05-2005, 23:11
die loverboys zorgen ervoor dat je verliefd wordt en ja verliefdheid maakt blind

07-05-2005, 23:14



Citaat door missTanger20:
die loverboys zorgen ervoor dat je verliefd wordt en ja verliefdheid maakt blind
klopt ni helemaal.
je bent egt dom als je verliefd wordt op een loverboy ook al weet je ni dat het er een is.

07-05-2005, 23:17
OK, dan ben je verliefd op zo'n jongen maar wanneer hij je met anderen naar bed laat gaan dan weet je toch zeker wel dat het fout zit!??

Bij mij zou dan echt ineens als sneeuw voor de zon alle verliefdheid over zijn hoor

07-05-2005, 23:17

Citaat door Biatch.!:
klopt ni helemaal.
je bent egt dom als je verliefd wordt op een loverboy ook al weet je ni dat het er een is.
wat jij zegt klopt ook niet echt, lees het eens opnieuw

dus het meisje moet denken, ja sorry, ik ga niet verliefd worden op jou, want jij bent een loverboy, ik weet eigenlijk niet dat jij er één bent, maar toch ik doe het niet

07-05-2005, 23:21

Citaat door missTanger20:
wat jij zegt klopt ook niet echt, lees het eens opnieuw

dus het meisje moet denken, ja sorry, ik ga niet verliefd worden op jou, want jij bent een loverboy, ik weet eigenlijk niet dat jij er één bent, maar toch ik doe het niet
hahahha ja zoiets ja....

07-05-2005, 23:22
lOVERBOYS..moeten gestenigd worden...laten lijden


en gurly's moeten wat slimmer zijn..je moet die naaitactieken weten! (naaitactieken niet letterlijk opvatten)

07-05-2005, 23:24

Citaat door Biatch.!:
hahahha ja zoiets ja....

07-05-2005, 23:26
Kijk je moet niet zomaar oordelen over meisjes die het hebben meegemaakt, nu pas letten meisjes op wat voor jongens ze vallen, maar vroeger waren ze echt kwetsbaar en het gaat niet zomaar dat de jongen zegt ja wil je met mijn vriend naar bed gaan, het gaat veel anders in zijn tacktiek, hij laat je eerst alles geloven en doet alles voor je, zodra hij in 'problemen' komt en je begint te twijfelen wat hij voor jongen is zet hij je onder dwang, dan moet je wel voor hem werken want anders zal die naar je strenge broer/ vader gaan en zijn verhaaltje daar doen, of zal die jou met paar andere jongens gaan verkrachten. Je moet die jongens niet onderschatten, die jongens zijn tot alles in staat, en ga niet meteen oordelen over een persoon, het zal jou ooit een dag ook kunnen overkomen, zeg allah i ster en heb medelijden met die meiden.

07-05-2005, 23:33
loverboys MY ASS jah!!

what about da lovergurlszz????

07-05-2005, 23:43


Lovergurlzzzzzzzzz: die gaan zo te werk:

Je zorgt ervoor dat die jongen gek op je word...gewoon verslaafd aan je

na een tijdje dwing je hem een winkel te beroven..zo niet? dan kan hij in aanraking komen met sterkte matties van je..

je gaat net zolang door totdat je alles hebt wat je wilt..of dat hij in de gevangenis beland!



EINDE LOVERGURL ACTIE!

07-05-2005, 23:49

Citaat door Biatch.!:
ik zie elke keer die verhalen over loverboys dit en dat.
maar is het wel de schuld van die loverboys?
maken de meiden het er eigenlijk niet zelf naar.
zijn ze niet gewoon vet naief om in te zien dat de 'loverboy' die spullen voor je koopt met bijbedoelingen.
of zijn ze nou echt zo blind?
ik begrijp het eerlijk gezegt niet zo meer.
zij is: DOM en NAIEF + hij: is corrupt = Mosiba Kehla

07-05-2005, 23:50
ps : dat verwijst niet naar een gebruikers naam hierzo

Pagina's : [1] 2