Bekijk volle/desktop versie : Die aitwayghers krijgen weer alles terwijl de rest van het volk moet lijden



07-09-2017, 12:11
http://dai.ly/x5zsyl8

Overheid geeft hoceima massaal aandacht scholen worden gerenoveerd. Verschillende klinieken geopend en ziekenhuizen worden gerenoveerd.

Terwijl ander steden maar worden genegeerd. Niet alleen alhoceima is in marokko.

1953 في الحسيمة تعاني من تصدعات وتشققات في الجدران



سلطت القناة الثانية في تقرير اخباري الضوء على المشاكل التي تعاني منها مدرسة عبد العزيز الورياغلي بالحسيمة التي تعد واحدة من أقدم المؤسسات التعليمية بالحيسمة شيدت عام 1953.x

وتناول التقرير عدد من الاختلالات التي تعرفها هذه المؤسسات من بينها التصدعات والشقوق التي تعرفها بنايتها وعدد من المرافق داخلها تهدد التلاميذ والاطر التربوية التي تشتغل بالمؤسسة.x

التفاصيل في الريبورتاجx

07-09-2017, 12:35


Overheid weet dat er mannen uit El hoecima en omgeving voortkomen. Ze moeten die wel tevreden houde. De rest van het land wordt al te graag verkracht door de Alloui's kliek. Waarom dan moeite doen...

07-09-2017, 12:39
Atouzine mannen die hun vrouwen op straat laten gaan tot ze zwanger zijn zoals sylia ? Mannen die slapen en hun vrouwen laten werken bij ons in meknes als huis houdster ?? Shmettaa bedelaars slaven ah landloze eerrloze volkje drm neuke negers jullie vrouwen in antwerpenen rdam

07-09-2017, 13:10
Ik denk dat het andersom is. Het is algemeen bekend dat de meeste prostituees Arabische meisjes zijn. Door armoede beland in de prostituee. Rif stikt het van hoeren en politie agentjes zijn daar extra geld verdienen. Agenten betalen extra geld om in berberse steden te werken.

07-09-2017, 13:12


Benatiam jij bent een Arabier maak je kan niet eens Arabisch lezen. Jouw tekst zegt heel wat anders dan wat jij uitkraamt.

07-09-2017, 13:22
Hahahhaha arabieren in rif ? Grappifste verhaal ooitt jij bent die berber die amper je geschiedenis kent. Cleuch sous zijn ook berbers. Noot arabier gezien in rif. Wel tienduizende rifijnen in meknes fes tetouan of ga je dit nu ontkennen in meknes wonen duizende rifijnse meisjes met hun ouders duizende zijn getrouwd met arabieren. En waar ik woon in meknes is bar hotel zaki werken rifijnse hoeren en bij huizen aangezien in rif armoede is komen ze in grote steden werken. Hun oudersnlaten hun gaan

07-09-2017, 13:36
wat is precies probleem ik niet snappen

07-09-2017, 13:42
Zijnzoekt fitna deze hoertje is aitwaygher

07-09-2017, 14:54

Citaat door Benatiam:
Hahahhaha arabieren in rif ? Grappifste verhaal ooitt jij bent die berber die amper je geschiedenis kent. Cleuch sous zijn ook berbers. Noot arabier gezien in rif. Wel tienduizende rifijnen in meknes fes tetouan of ga je dit nu ontkennen in meknes wonen duizende rifijnse meisjes met hun ouders duizende zijn getrouwd met arabieren. En waar ik woon in meknes is bar hotel zaki werken rifijnse hoeren en bij huizen aangezien in rif armoede is komen ze in grote steden werken. Hun oudersnlaten hun gaan
koffieshop verhalen het is algemeen bekend dat de zusters uit jou omgeving zulke dingen doen. Nu niet huilen

07-09-2017, 15:01
Ik ken de Marokkaanse geschiedenis beter dan jouw ouders en jouw voorouders. Arabieren heb je bijna niet meer in Noord Afrika. Zelfs Egyptenaren zijn geen Arabieren maar wel gearabiseerd. Jouw haat richting de rwaffa komt uit jouw voorvaderen die zijn afgemaakt door berberse aitouzine stammen tijdens de handelsroute oorlog. Jullie paleis in fes helemaal afgebrand waardoor het koningshuis noodgedwongen moest verhuizen naar Rabat.