Bekijk volle/desktop versie : geen pijn meer,....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-05-2005, 18:12
´a kagba ben je nog niet wakker! ik zei tog dat je moest opstaan, stomme trut! sta op en wek je broertjes en zusjes, maak ontbijt voor ze en breng ze naar school! en snel want als ik moet opstaan, zul je niet lang meer leven!´

hazar stond bang op en rende naar de badkamer, snel wastte ze haar gezicht en liep naar beneden om ontbijt te maken, daarna wekte ze haar broertjes en zusjes en kleedde ze aan, ..
onbewust rolden er tranen langs haar wangen ´hazar, hazar alsjeblieft niet huilen, moeder is ziek, daarom schreeuwd ze elke keer tegen je, maar ze meent het niet! echt niet!´ ´dank je lieverd, dank je, ik zal niet meer huilen´ hazar gaf haar broertje een kus, hij wist hazar altijd weer aan het lachen te krijgen, hoe erg haar moeder haar ook had afgetuigd, ´oke adil, nu moet je snel je schoenen aandoen, dan breng ik je naar school´ hazar bracht haar broertje adil (7 jaar) en haar twee tweelingzusjes jamina en amina (beiden 10jaar) naar school en haaste zich naar huis,
want als haar moeder wakker werd en het huis was nog niet schoon en haar ontbijt nog niet klaar, dan brak de hel los!

loebna wasste alles afe n dweilde de vloer, snel zette ze koffie en warmde ze brood op, ze hoorde haar moeder de trap afkomen, en wenste voor de zoveelste keer dat ze ontzichtbaar was,..

haar moeder was al sinds de scheiding al zo, en er hoefde maar iets kleins te gebeuren en ze reageerde het op hazar af, ook als er niet was, moest hazar niet in de buurt zijn, want al liep ze in de weg, of als haar moeder haar soms alleen al zag brak de hel los, dan begon ze weer met schelden en slaan,
ze had hazar de ergste dingen al toegewenst en al haar botten al eens gebrokken, ...

hazar verstopte zich in het toilet tot ze haar moeder koffie hoorde drinken, toen rende ze naar boven, haalde snel een kam door haar haar pakte haar tas en liep naar beneden ´ik ga naar school mama, ik ben al laat dag´ ´ja tuurlijk, ren maar weer naar die ho ereschool! a kagba je denkt zeker dat ik niet weet wat jullie sl etjes daar doen! toe maar! laat je moeder maar stikken, zodat jullie met jongens kunnen praten! toe maar, trut! waarom ga je je vader niet achterna? he? je bent net zo erg!´
hazar sloeg de deur huilend dicht en rende door de regen naar school,
waarom moest elke dag hetzelfde zijn? waarom deed haar moeder zo? wat had ze ooit gedaan??








ohh sorry moet koken, vanavond ga ik verder,
kusje

07-05-2005, 18:21


HEllOoow ... HieroO je 1e Fan
Leuk begin meid... wel snel doorgaan he ..
Qusz Bent BledkOem ..

07-05-2005, 19:22
goed begin ga verder meid

07-05-2005, 19:27
eyyyyy
goed begin ga maar snel verder...

07-05-2005, 22:11


dank jullie wel
ik ga nu verder met een vervolg schrijven

07-05-2005, 22:46
hazar liep snel het schoolgebouw in, iedereen zit al in de les, hazar ging snel zitten ´zo hazar, weer eens te laat! en wat is het dit keerm weer verslapen?´ ´ja meester, sorry meester´ ´nou ik moet toch eens met je ouders gaan praten, want je komt elke dag te laat, dat tolereren we niet hazar, de andere kinderen komen ook gewoon op tijd, dus van jou word hetzelfde verwacht´ ´natuurlijk meester´
hazar begon te trillen, als de meester met haar moeder wilde praten zou de hel helemaal losbreken! misschien mag ze dan nooit meer naar school,
in de pauze rende hazar naar de school van haar zusjes en broertje en haalde ze op, snel bracht ze ze naar huis, en maakte boterhammen voor hun met melk, de kinderen gingen bij te tv eten en hazar ruimde snel zo veel mogelijk op, voordat het tijd was om de kidneren terug te brengen naar school, hazar vroeg zich af waar haar moeder was,
de telefoon ging ´hallo, met hazar´ ´ja met mij, ik ben bij de buurvrouw, ik kom vanavond pas terug, want we gaan winkelen in amsterdam, als ik terug ben, verwacht ik dat het etene klaar is, zowel voor mij als de buurvrouw en vergeet de kinderen niet, anders zwaait er wat´ hazar hing op en bracht de kinderen weer naar school, en haaste zich weer naar haar eigen school, gelukkig was ze net op tijd.

07-05-2005, 22:47
ik ga zo verder hoor

07-05-2005, 23:19
de kinderen waren boven aan het spelen en hazar was aan het koken, toen de telefoon ging ´hallo met hazar´ ´hazar met je vader´ hazar was stil haar vader, ze had al twee jaar niets meer van hem gehoord en nu belde hij opeens weer? waarom? ´hazar ben je daar nog´ ´ja ´ ´hoe is het met jullie, hoe gaat het met je moeder´ ´goed, het gaat goed, waarom belt u´ ´ik zou graag met je moeder willen praten, is ze daar´ ´nee ze is bij de buurvrouw´ ´oh dan bel ik vanavond terug´ ´okeej´ ´beslamma´
hazar bleef met de telefoon in haar handen een tijdje staan, haar vader, wat wilde hij dit keer? wilde hij weer geld? of een slaapplaats voor een tijdje? hazar dacht aan haar vader, ze kende hem niet zo goed, want hij was nooit thuis geweest, altijd was hij weg, en als hij thuis kwam was het alleen wanneer hij geld nodig had of een slaapplaats en een douche,

hazar haar ouders waren uitgehuwelijkt en gaven elkaar daar de schuld van, en na vele ruzie´s zijn ze uit elkaar gegaan tenminste dat is wat hazar ´s moeder zei, maar hazar weet dat haar vader hun gedumpt had voor een andere vrouw, waar hij nu ook een kind mee had,

hazar´s moeder kwam thuis, hazar hoefde gelukkig even niet bang te zijn want de buurvrouw was erbij, dat was zo raar aan hazar´s moeder, als er andere

07-05-2005, 23:24
vrouwen bij waren was ze altijd aardig en niet zo vreselijk, dus hazar kon even adem halen

07-05-2005, 23:32
heey,,
Je verhaal is leuk plaats gauw weer een verv0lgje
en ga 0ok met je andere verder

xxx

07-05-2005, 23:37

Citaat door crazy_Ikram:
heey,,
Je verhaal is leuk plaats gauw weer een verv0lgje
en ga 0ok met je andere verder

xxx
heb je me weer gevonden,
ja ik beloof voor allebei de verhalen een vervolg!

vanvond laat

07-05-2005, 23:48

Citaat door $weety:
heb je me weer gevonden,
ja ik beloof voor allebei de verhalen een vervolg!

vanvond laat
haha jah ik heb je weer gev0nden je kan je niet v0or mij verst0ppen!

maarg0ed,, d0e maar rustig aan

07-05-2005, 23:49


neem alle tijd van de wereld

08-05-2005, 00:32
zodra de buurvrouw weg was begon het weer ´wat zit je nou te kijken ga afwassen! en een beetje snel! zielig kind dat je bent! iedereen heeft goede kinderen op de wereld gezet behalve ik, ik heb uilskuikens, oenen op de wereld gezet! kijk naar je leeftijdsgenoten! ze kunnen alles, en jij wat kan jij! nix! helemaal nix! je bent een nietsnut, nutteloos! ik heb helemaal nix aan je! na jou 9 maanden in mij buik gedragen te hebben, beloon je me op deze manier, vuile slang naar bed! nu voor ik de zweep pak!´ hazar rende weg en dook onder de dekens, zacht snikkend probeerde ze te slapen,...
hazar hoorde haar moeder met dingen smijten, en wist dat zij moregn alles moest opruimen, ze hoorde haar schreeuwen en klagen, hazar vroeg zich af wat ze fout deed, ze begreep haar moeder niet, waarom sloeg ze hazar steeds en waarom schreeuwde ze steeds tegen haar en moest hazar alles doen? waarom was ze altijd zo sjagrijnig en bazig ? een tiran! dat is at ze was, en nooit noemde ze hazar bij haar naam, of dochter, nee ze schold haar altijd uit en noemde haar nietsnut, of oen, of trut, of ezelin,...
nooit vroeg ze hazar hoe het ging, of wat ze op school deed of wat hazar deed, nee hazar was goed voor het opvoeden van de kinderen en het huishouden, daarnaast moest ze niet voor de voeten lopen, maar was geweldig als pispaal om agressie op af te reageren,..
huilend viel hazar in slaap,..

´hazar ik kom vanmiddag na school even met je moeder praten, kan je dat even doorgeven´ hazar schrok, ohh nee, dit ging fout ´nou meester mijn moeder is er vandaag niet´ ´zeg doe niet zo raar, wie moet er dan voor jou en je broertje en zusjes zorgen dan´ dat doe ik zelf sukkel, dacht hazar ´de buurvrouw past op ons meester´ ´okeej dan bel ik je moeder deze week wel even´ hazar wilde er niet aan denken, en richte zich snel op haar opdracht,..

nog voordat hazar binnen was werd ze aan haar haren de woonkamer ingesmeten ´jij vuile kagba! dus dat is wat je wil, je moeder een beetje zwart maken bij je vader! he trut die je bent, weet je wel wat je gedaan hebt! waar haal je het lef vandaan om tegen je vader te zeggen dat ik bij de buurvrouw was! je had moeten zeggend at ik sliep of in de douche was! nietsnut dat je bent, ezelin! waarom ben je zo dom waarom´
hazar voelde haar moeder´s schoen en daarna een riem, ze beschermde haar gezicht, terug praten had toch geen zin, dan zou ze alleen maar meer klappen krijgen, hazar voelde de pijn, die eeuwig durende pijn, en wachtte, wachtte tot haar moeder zou ophouden met slaan, haar moeder trapte hazar in haar buik en hazar werd misselijk, ze gaf over en voelde zich zuizelig worden, even draaide het om haar heen en daarna werd alles zwart vaag hoorde ze haar moeder heel ver weg ´stel je niet aan trut! sta op, doe je ogen open nietsnut, het is je eigen schuld! jij wilt je moeder zwart maken!, doe je ogen open of je krijgt nog meer klappen! doe open kagba!´
hazar liet het los, liet de pijn los en zweefde weg, naar het donkere,
ze liet zich vallen in een donkere zwarte gat, waarin ze niets meer voelde, geen pijn, geen verdriet, niets meer dacht, jah ze liet het los,......

hazar werd wakker, ze voelde zich opeens misselijk en rende naar het toilet, net op tijd redde ze het, ze probeerde weer op te staan maar dat ging erg moeizaam en met veel pijn, langzaam liep ze terug naar haar kamer en strompelde weer in haar bed, ze keek op de klok,
shit! het was al 10 uur, de kidneren moesten naar school, en zij ook, en ohh nee, nu zou ze helemaal de wond van voren krijgen,.. even raakte hazar in paniek, toen het tot haar doordrong dat haar moeder haar niet had geroepen, nog uit haar bed geslagen had, wat raar, hazar probeerde uit bed te komen en op te staan maar viel gelijk weer om, haar ogen begonnen pijn te doen en ze kon ze niet meer open houden, maar zelf dicht jeukten en prikten ze vreselijk, hazar werd bang. wat gebeurde er met haar, waarom kon ze niet staan, en haar ogen open doen, waarom had haar moeder aar niet geroepen, wat was er gebeurd????????

08-05-2005, 15:39
tnxxx voor de vervolgen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7