Bekijk volle/desktop versie : 'Daesh is laatste bolwerken Syrië snel kwijt'



Pagina's : [1] 2 3 4

01-09-2017, 17:02
De laatste bolwerken in Syrië van de terreurgroep Daesg zijn vermoedelijk eind oktober gevallen.



Dat heeft Staffan de Mistura, de VN-gezant voor Syrië, tegen de BBC gezegd. Daarna kunnen volgens De Mistura voorbereidingen worden getroffen voor "geloofwaardige" verkiezingen.

De VN-gezant denkt dat het mogelijk moet zijn een jaar na de val van de laatste Daesh-bolwerken een eerlijke stembusgang te houden. Hij vindt dat de regering van president Bashar al-Assad een "gebaar" moet maken naar de Syrische bevolking en daar zelf alle belang bij heeft. De Mistura waarschuwt dat als verkiezingen uitblijven, Daesh snel weer komt bovendrijven.

De drie plekken waar Daesh nog standhoudt zijn Raqqa, Deir al-Zor en Idlib. De Mistura verwacht dat de Amerikanen en de door VS gesteunde Syrische Democratische Strijdkrachten Raqqa bevrijden en dat het Syrische leger met steun van Moskou Deir al-Zor inneemt. In Idlib worden strijders van Daesh belaagd door Fateh al-Sham, het voormalige al-Nusra Front.

01-09-2017, 17:58


Blanke zionisten maken Terrorisme change.. Van isis naar ypg..

02-09-2017, 03:47

Citaat door Djengiz:
Blanke zionisten maken Terrorisme change.. Van isis naar ypg..
De Koerden, behalve de PKK, zijn geen terroristen. Zij zijn juist degenen die IS nagenoeg eigenhandig hebben verslagen op de grond met relatief lichte wapens. Relatief lichte wapens om tegemoet te komen aan Turkije, als het aan mij had gelegen hadden ze echte wapens gekregen.. maar goed, het is niet aan mij om dat te bepalen.

Mijn respect hebben ze. Zo lang ze zich gedragen natuurlijk, als ze Turkije problemen zouden gaan bezorgen zou dat respect in één klap weg zijn.

02-09-2017, 12:27

Citaat door Fromage:
De Koerden, behalve de PKK, zijn geen terroristen. Zij zijn juist degenen die IS nagenoeg eigenhandig hebben verslagen op de grond met relatief lichte wapens. Relatief lichte wapens om tegemoet te komen aan Turkije, als het aan mij had gelegen hadden ze echte wapens gekregen.. maar goed, het is niet aan mij om dat te bepalen.

Mijn respect hebben ze. Zo lang ze zich gedragen natuurlijk, als ze Turkije problemen zouden gaan bezorgen zou dat respect in één klap weg zijn.
Waarom zijn blanke denkwijzes zo dom?

Je bent blank en je ziet dat er constant grote heftige bommen worden gedropt vanuit lucht op steden waar ook burgers zijn en dan komt een blanke pipo als jij even vertellen dat de koerden slaven met lichte wapens vechten..

Nee er is iets mis in blanke hoofden waar maar 1 plek in de hersenen functioneert daar en dat is het plek van ontkenning en verdraaiingen van feiten..

je kan soms echt verbaasd zijn als je ziet hoe blanken denken..

Vind je het gek wat blanken hebben aangericht in zuid/midden/noord amerika en afrika.. Een totale uitroeiing en ze doen nu alsof het niets was..

02-09-2017, 12:39



Citaat door Djengiz:


Vind je het gek wat blanken hebben aangericht in zuid/midden/noord amerika en afrika.. Een totale uitroeiing...
Klopt, daar woont nu niemand meer.

02-09-2017, 12:54

Citaat door Djengiz:
Waarom zijn blanke denkwijzes zo dom?

Je bent blank en je ziet dat er constant grote heftige bommen worden gedropt vanuit lucht op steden waar ook burgers zijn en dan komt een blanke pipo als jij even vertellen dat de koerden slaven met lichte wapens vechten..

Nee er is iets mis in blanke hoofden waar maar 1 plek in de hersenen functioneert daar en dat is het plek van ontkenning en verdraaiingen van feiten..

je kan soms echt verbaasd zijn als je ziet hoe blanken denken..

Vind je het gek wat blanken hebben aangericht in zuid/midden/noord amerika en afrika.. Een totale uitroeiing en ze doen nu alsof het niets was..
Wat voor problemen heb jij met andermans huidskleur?

02-09-2017, 13:00

Citaat door TDM:
Wat voor problemen heb jij met andermans huidskleur?
Huidskleuren bestaan niet.. Alleen rassen

02-09-2017, 13:04

Citaat door Djengiz:
Huidskleuren bestaan niet.. Alleen rassen
Huidskleur bestaat wel en dat is wat vroeger vaak ingedeeld werd met genetische kenmerken erbij. Nu in deze tijd zijn we ervan overtuigs dat er maar 1 ras is namelijk de mensen ras of ook wel volgens biologen homo sapiens genoemd word.

Maar het is sws een beladen term dus om terug te komen. Waarom heb jij problemen met andermans huidskleur?

02-09-2017, 13:34
Hij wil zich onderscheiden door middel van zijn huidskleur.
Waarschijnlijk op dezelfde manier als die leiperiken laatst in Trump country.

02-09-2017, 13:48

Citaat door TDM:
Huidskleur bestaat wel en dat is wat vroeger vaak ingedeeld werd met genetische kenmerken erbij. Nu in deze tijd zijn we ervan overtuigs dat er maar 1 ras is namelijk de mensen ras of ook wel volgens biologen homo sapiens genoemd word.

Maar het is sws een beladen term dus om terug te komen. Waarom heb jij problemen met andermans huidskleur?
Niet sentimenteel worden dude.. Verdeling van huidskleur is een blanke uitvinding sinds dag 1 van het bestaan.. Waar toen alle rassen doorelkaar leefden kon het blanke ras dat niet uitstaan waardoor het uitroeiing begon..

Blanken kunnen elkaar ook niet uitstaan waar ze elkaar begonnen te bestoken in 1e en 2e w.o met miljoenen doden als gevolg weliswaar in opdracht van joodse zionisten.. Maar dat weten ze zelf niet omdat ze dom worden gehouden door het joodse ras..

02-09-2017, 14:23

Citaat door Djengiz:
Niet sentimenteel worden dude.. Verdeling van huidskleur is een blanke uitvinding sinds dag 1 van het bestaan.. Waar toen alle rassen doorelkaar leefden kon het blanke ras dat niet uitstaan waardoor het uitroeiing begon..

Blanken kunnen elkaar ook niet uitstaan waar ze elkaar begonnen te bestoken in 1e en 2e w.o met miljoenen doden als gevolg weliswaar in opdracht van joodse zionisten.. Maar dat weten ze zelf niet omdat ze dom worden gehouden door het joodse ras..
Dus verdeling volgens huidskleur is een blanke uitvinding volgens jou en jij doet daar gezellig aan mee?

02-09-2017, 14:27

Citaat door TDM:
Huidskleur bestaat wel en dat is wat vroeger vaak ingedeeld werd met genetische kenmerken erbij. Nu in deze tijd zijn we ervan overtuigs dat er maar 1 ras is namelijk de mensen ras of ook wel volgens biologen homo sapiens genoemd word.

Maar het is sws een beladen term dus om terug te komen. Waarom heb jij problemen met andermans huidskleur?
Typerend voor de westelijke paranoia m.b.t. ras, huidskleur. In westelijke landen de zich moreel superieur voelden klasse, die alles zo'n beetje het stempel racisme opdrukken.

Volkomen duidelijk, wie de grote fysieke kenmerken tussen negroïde mensen en blanke mensen niet ziet is blind.
Met natuurlijk ook nog andere rassen.

Dat ontkennen is één van die typerende politiek correcte cosmetische "oplossingen" die echter totaal niets oplossen.

Wat men wil aanpakken is een oeroud fenomeen, dat mensen die tot een bepaalde groep behoren - vroeger stammen - zich superieur voelen aan alle andere stammen.
In onze tijden landen, mensen met dezelfde achtergrond die zich superieur voelen aan aan alle andere landen.
Turken voelen zich superieur aan Marokkanen. Surinamers aan Antilianen en omgekeerd. Die groepen vinden dan weer van alles van de blanken westerlingen.
Maar de zich moreel superieur voelende blanken die altijd de kant kiezen van Aziaten en Afrikanen tegen de westerlingen doen net alsof dit fenomeen alleen bij de eigen groep, de blanken is te vinden.

02-09-2017, 14:40



Citaat door Joosje:
Typerend voor de westelijke paranoia m.b.t. ras, huidskleur. In westelijke landen de zich moreel superieur voelden klasse, die alles zo'n beetje het stempel racisme opdrukken.

Volkomen duidelijk, wie de grote fysieke kenmerken tussen negroïde mensen en blanke mensen niet ziet is blind.
Met natuurlijk ook nog andere rassen.

Dat ontkennen is één van die typerende politiek correcte cosmetische "oplossingen" die echter totaal niets oplossen.

Wat men wil aanpakken is een oeroud fenomeen, dat mensen die tot een bepaalde groep behoren - vroeger stammen - zich superieur voelen aan alle andere stammen.
In onze tijden landen, mensen met dezelfde achtergrond die zich superieur voelen aan aan alle andere landen.
Turken voelen zich superieur aan Marokkanen. Surinamers aan Antilianen en omgekeerd. Die groepen vinden dan weer van alles van de blanken westerlingen.
Maar de zich moreel superieur voelende blanken die altijd de kant kiezen van Aziaten en Afrikanen tegen de westerlingen doen net alsof dit fenomeen alleen bij de eigen groep, de blanken is te vinden.
Ik het interesseert me echt niet hoe je eruit ziet en waar je vandaan komt. Doe je goed als individu dan ontvang je goed en doe je slecht dan ontvang je slecht.

Het is geen blanken kwestie en de oorsprong interesseert mij niets. Zijn er achterlijken die zich superieur voelen door hun afkomst, huidskleur, geslacht enzovoort jazeker maar dat heeft geen waarde in mijn wereld.

Je bent een mens voor mij en dat is het dikke punt. Racisten heb je overal btw dus alleen dat wij blank en daarom wij superieur en dat is alles ik noem dat onzin en bekrompen.

Maar djengiz moet me uitleggen wat voor probleem hij als Moslim heeft met blanke mensen.

02-09-2017, 14:51

Citaat door TDM:
Ik het interesseert me echt niet hoe je eruit ziet en waar je vandaan komt. Doe je goed als individu dan ontvang je goed en doe je slecht dan ontvang je slecht.

Het is geen blanken kwestie en de oorsprong interesseert mij niets. Zijn er achterlijken die zich superieur voelen door hun afkomst, huidskleur, geslacht enzovoort jazeker maar dat heeft geen waarde in mijn wereld.

Je bent een mens voor mij en dat is het dikke punt. Racisten heb je overal btw dus alleen dat wij blank en daarom wij superieur en dat is alles ik noem dat onzin en bekrompen.

Maar djengiz moet me uitleggen wat voor probleem hij als Moslim heeft met blanke mensen.
Hier zijn we het helemaal eens!

De oorsprong is in zoverre belangrijk, dat het blijkbaar een enorm oud gevoel in de mens is.
Groepsvorming. Ergens bij willen horen en jouw eigen groep de allerbeste te achten.

Dat zal eens totaal moeten worden doorbroken. Mensen louter en alleen beoordelen op basis van wie zijn zijn en niet wat zij zijn.

02-09-2017, 14:58

Citaat door Joosje:
Hier zijn we het helemaal eens!

De oorsprong is in zoverre belangrijk, dat het blijkbaar een enorm oud gevoel in de mens is.
Groepsvorming. Ergens bij willen horen en jouw eigen groep de allerbeste te achten.

Dat zal eens totaal moeten worden doorbroken. Mensen louter en alleen beoordelen op basis van wie zijn zijn en niet wat zij zijn.
Tuurlijk net zoals gevangennisen waar gedetineerde in een ongemakkelijke scenario sneller binding zoeken met mensen waar zij zich verbonden mee voelen. Is dat een terechte gevoel ik vind van wel het straalt in ieder geval.logica uit op het eerste gezicht.

Maar een mens dat zeker is van zichzelf kan verder kijken dan de oppervlakte en weet wat er binnen kan schuilen. Als je dat beseft dan zul je beseffen dat ieder persoon veel gemeen met je kan hebben puur en alleen omdat je een mens bent.

Zal er gescheiden worden jazeker dat zal nooit veranderen.
Zullen er groepen blijven en kunnen die groepen zich tegen anderen keren. Ook jazeker mensen maken verschillende keuzes en mensen met keuzes die ze kunnen verbinden met anderen zullen altijd affiliatie blijven zoeken. Zo zullen ze zich afkeren van datgene waar ze zich niet verbonden mee voelen of afgekeerd worden door gebrek aan gemeenschappelijke verbindingen.

Maar verbinden en een groep vormen betekend niet dat het besef wat we op de eerste plaats zijn vergeten moet of mag worden. We zijn mensen en we dienen elkaar te behandelen zoals we zelf behandeld zouden willen worden.

Pagina's : [1] 2 3 4