Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Heb jij hulp nodig omtrent voeding of sporten. Samen, behalen we jouw doelen



30-08-2017, 10:20
Niet weten wat je moet eten en wanneer? Of geen idee wat je in de sportschool moet doen?
Soms ben je elke dag keihard aan het zweten maar helpt niets.. Dat kan frustrerend zijn, ik ken het.. Ik was vroeger super mager, nauwelijks 50 KG en super ongezond.
Nu jaren later, ben ik in de beste shape van mijn leven. Ruim 2x zo zwaar, en geen grammetje vet. Ik voel me beter dan ooit en hier help ik ook graag meer mensen mee.

Zowel heren als dames zijn welkom, dus wil jij een strakke sixpack, meer spiermassa of wil je gewoon een gezond gewicht behalen?
Samen zorgen we ervoor dat jij jouw doelen behaald. Geen resultaat? Dan train ik je door tot we samen jouw doelen hebben behaald.

ik werk vaak met de volgende opties.

- 1x per week samen trainen op locatie (incl wegen/meten en dieet aanpassingen)
- 2x per week samen trainen op locatie (incl wegen/meten en dieet aanpassingen)
- 3x per week samen trainen op locatie (incl wegen/meten en dieet aanpassingen)

Inclusief dagelijks app contact en onderhoud en een dieet/ training schema voor de overige dagen.
# altijd advies op maat!

Mocht je niet in Amsterdam wonen of het niet prettig vinden om samen te sporten dan kan ik je ook op afstand helpen
- Online / skype en facetime contact + dieet aanpassingen

Stuur me een PM voor de mogelijkheden en een gratis consult.