Bekijk volle/desktop versie : Onze Marokkaanse gemeenschap...



07-05-2005, 14:06

Citaat door kravenof:
Ik wil even kwijt dat je met 'geloof' (Zoals bijv. de ISLAM) ook tolerant moet zijn tegenover de opvattingen van iemand anders die niet gelooft of andere opvattingen heeft dan een Islamiet!.

Wat ik zie en hoor van jullie Islamieten de afgelopen twee jaar is 'alleen maar' (moslim-)extremisme, in zowel binnen- en buitenland. Bijna alleen maar van Marokkaanse jongeren/allochtonen in het algemeen.

Natuurlijk zijn het ook Nederlanders die misdaden begaan, de statistiek verteld ons alleen het volgende feit: 1/3é van alle misdaden worden begaan door Marokkanen.

Er zijn 100.000 marokkanen in Nederland van 16 miljoen inwoners. Er worden jaarlijks circa 80.000 misdaden gepleegd. Ruwweg betekend dit dat er 27.000 misdaden gepleegd worden door Marokkanen!

DEZE CIJFERS ZIJN ONMISKENBAAR! ik lees in dit forum reacties dat mensen andere kritische reacties op de islam niet leuk vinden. Tegen deze mensen zeg ik: OPEN JULLIE OGEN, kijk naar de cijfers, kijk om je heen. Dit kan toch gewoon niet!!?? GELOVEN IS VREDELIEVEND!

Natuurlijk kun je niet zwart-wit afgaan op deze cijfers, maar deze cijfers weergeven wel het beeld dat het juist iedere keer de marokkanen zijn die het fout doen.

Ik heb op professionele basis moeten samenwerken met enkele Marokkanen op mijn studie, en als het even fout gaat. Merk ik dat het nóóit en te nimmer aan hun ligt maar altijd bij iemand anders. Deze mentaliteit (ik denk dat deze voortkomt uit de Islam) is kenmerkend en zorgt voor een ZEER onprettige samenwerking, danwel op grotere schaal een falende integratie.

Diezelfde mentaliteit zie je ook terug in de nieuwsberichten van de laatste tijd. Waarom erkennen jullie niet dat er zeer grote (integratie/tolerantie) problemen zijn?

Wij Nederlanders willen actie zien van jullie, we willen zien dat jullie als bevolkingsgroep goed kunnen samenleven en elkaars principes en verschillen naast elkaar kunnen neerleggen om de vrijheid en vrede te waarborgen onder elkaar.

Ik ben geen politicus, ik ben doorgaans gewoon respectvol tegenover andere mensen zoals het hoort. Ik spreek hier niet alleen uit persoonlijk oogpunt, maar ook uit oogpunt van de samenleving.

Marokkaanse gemeenschap:
- ERKEN De problemen
- ERKEN Dat JULLIE zelf moeten werken aan: respect en tolerantie.

Wij Nederlanders zijn begonnen met jullie te respecteren als mensen, door jullie hier een leven aan te bieden. Doe ook alsjeblieft eens wat terug!
.

07-05-2005, 15:21


hehe, nou ik woon in belgie(maar tis ongeveer hetzelfde daar als hier) dus volgens u hebben jullie de eerste stap al genomen en zitten de Marokkanen te slapen, correct?
Wel we kunnen dat toch ook gewoon omdraaien? Ik zeg dat de Marokkanen de eerste stap al genomen hebben en dat de Nederlanders nog liggen te slapen.

Verder een commentaar krijgen van een minister(verdonck) waar dat ze de dood van een Marokkaan verdient vindt omdat die Marokkaan iets heeft gestolen, dat is ook niet meteen aanvaardbaar.

En die getallen van u zijn wel mooi, maar ze zeggen niets. Heb je geen getallen over de financiele situaties dat die marokkanen in zitten? Of de onderwijs dat ze krijgen, hmm misschien meer gelijke kansen voor onderwijs en niet alle Marokkanen ineens sturen naar het laagste dat er bestaat...maar owow nu ben ik weer bezig met de schuld op de rest aan het steken.

Verder heeft dit eigenlijk niets te maken met islam want die Marokkaanse criminelen zijn marginaal en weten vaak gene zak van de islam.

07-05-2005, 17:22
Lieve Piet ik zal je geheugen even OPFRISSEN want volgens mij ben jij de weg kwijt jongen.
JIJ bent een Nederlander of anders gezegd een tata, een bakra [surinaams] een makamba [antiliaans] romie [marokkaans] Hoezo begin je met ONZE MAROKKAANSE GEMEENSCHAP
als jij al die dingen bent behalve een Marokkaan?
O ja MAROKKAAN schrijf je met 2 K's, wist je niet eh? En dat moet je van een MaroKKaan horen?????????

En WIJ zijn niet degene die ons ogen moeten openen maaaar jullie, want NOG steeds willen jullie maar niet LUISTEREN, Culteer en Geloof zijn 2 dingen die van elkaar zijn gescheiden. Als iemand iets steelt is dat niet omdat de geloof dat aanmoedigt maar omdat die gene waarscheindelijk geen waarde aan zijn geloof hecht of gewoon een idioot is. En dit geldt voor alle geloven!En je kan zeggen wat je wilt maar de ISLAM is een VREDELIEVEND geloof, dat er idioten misbruik van maken is een ander ding!

En het is niet ieder keer DIE maroKKanen, want toevalig kloppen jou cijfers niet want de JOEGESLAVEN hebben ons ingehaald...lekker puh
En dat JOU samenwerking niet goed verliep met die Marokkanen is jou PROBLEEM en die van hun, Trouwens wie zegt dat t aan hun ligt en dat t uit de islam voorkomt???Heb je daar aan gedacht?.oeps......niet? Want met niet alle makambas,tatas en bakras valt te WERKEN
Veel zijn zoo scheinheilig en zo kontelikkers als het om salarisverhoging gaat, roddelen en doen niets op t werk eindstand gaan ze naar de baas om te vertellen dat zij hard werken.Heb jo ons ooit horen klagen Piet?..neeeeeeee?

En die falende integratie: Hoe komt het denk je door ONS? nee hoor door JULLIE vraag maar aan je vader over de gastarbeider- tijd. Onze ouders kregen geen school en werden geisoleerd! Sommige hebben nog steeds klachten zo wel psichysch als lichamelijk.............
En je zegt WIJ Nederlanders Hebben Jullie een Nieuwe Leven Aangeboden Hier In Nedrland en Dat Hebben JULLIE met RESPECT gedaan...hahahahahahahahaaaaaa
Maar lieve Piet wat versta je onder respect? De w.c. schoonmaken, de families uit elkaar RUKKEN met kinderen?, uitgescholden worden door Blanke Nedrlanders?, de grond ingedouwd, walgelijk en smerig werk omdat Jullie dat TE Vies vonden?, geisoleerd en met 12 man in 1 kamertje? enzo kanik er nog 100 opnoemen...
En JIJ of JULLIE vinden het GEK dat de integratie is GEFAALD?????????..........duuuuuuuuuh
Misschien is dit PAY BACK van de kinderen van de Gastarbeiders ? ik weet t niet misschien ook onbewust. Dus lieve Piet heb je het ook zo bekeken, Jullie zeggen altijd je kan het pas weten als jet het hebt GEVOELD! Maar doen jullie het WELLLLLLLLLLLLLL?????
Dus Piet waar hebben we het over en wie moet er veranderen en wie moet de TERM Gellijkwaardigheid onder de loep nemen???????????

Ik hoop je hierbij genoeg info. te hebben gegeven..........groetjes van een MOCRO.......

07-05-2005, 17:59
sorry hoor schat geloof jij die cijfers?????? geloof jij die??? volgensmij is het gewoon een achmed die vaak iets doet en dat word al die kere elke keer op een andere makrokkaan geschove het zijn voolgens mij misdaden die door dezelfde jongesn gepleegd worde...die cijfers geloof ik niet man bla.....

07-05-2005, 21:46



Citaat door kravenof:
Ik wil even kwijt dat je met 'geloof' (Zoals bijv. de ISLAM) ook tolerant moet zijn tegenover de opvattingen van iemand anders die niet gelooft of andere opvattingen heeft dan een Islamiet!.
dus... voor hen die zich aangesproken voelen (ik niet trouwens)


Citaat door kravenof:
Wat ik zie en hoor van jullie Islamieten de afgelopen twee jaar is 'alleen maar' (moslim-)extremisme, in zowel binnen- en buitenland. Bijna alleen maar van Marokkaanse jongeren/allochtonen in het algemeen.!
en wat is hierbij jou probleem?? er is toch niks mis met een radicale moslim?? het betekend slechts je uiterste best doen in het praktiseren van de islaam. en de islaam is zeker vrede.


Citaat door kravenof:
Natuurlijk zijn het ook Nederlanders die misdaden begaan, de statistiek verteld ons alleen het volgende feit: 1/3é van alle misdaden worden begaan door Marokkanen.!
je lijkt heel erg overtuigd van deze cijvers. om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik van deze cijvers moet denken. en waarom spreek je ons daarop aan. moeten wij ons nu schuldig voelen voor daden die andere mensen hebben gepleegd. en wie zijn die andere delen dan. is dat niet van de bevolkingsgroep die hier de meerderheid in dit land vormen?? de nederlander.. mag ik jou daar dan ook op aanspreken?? weet je waarom wij zo opvallen. omdat jullie te veel zeuren, en wie zeurt valt op!! wij zeuren niet, en daarom vallen jullie niet op met jullie misdaden. buitenlanders hebben nou eenmaal niet de macht van de media zoals de nederlanders zat wel hebben.


Citaat door kravenof:
Er zijn 100.000 marokkanen in Nederland van 16 miljoen inwoners. Er worden jaarlijks circa 80.000 misdaden gepleegd. Ruwweg betekend dit dat er 27.000 misdaden gepleegd worden door Marokkanen!!
nogmaals hoeveel misdaden worden er dan gepleegd door de nederlanders?? ik dacht dat de term "bevolkingsgroepen over een kam scheren" al uit de wereld was geholpen.. maar niet dus!! en welke misdaden vallen daar dan onder?? ik vind het belangrijk dat er onderscheid wordt gemaakt tussen de mensen die anderen in gevaar brengen en de misdaadplegers die alleen henzelf ermee schaden. die cijvers.. vallen daar ook de marokkaanen onder die een snoepje hebben gejat??


Citaat door kravenof:
DEZE CIJFERS ZIJN ONMISKENBAAR! ik lees in dit forum reacties dat mensen andere kritische reacties op de islam niet leuk vinden. Tegen deze mensen zeg ik: OPEN JULLIE OGEN, kijk naar de cijfers, kijk om je heen. Dit kan toch gewoon niet!!?? GELOVEN IS VREDELIEVEND! !
ik vind het ook niet als iemand de islaam bekritiseerd. omdat de islaam perfect en het is aan de mens zelf inhoeverre hij deze religie perfectioneerd. ieder mens maakt een fout en die fouten mogen niet afgeschoven worden op de islaam. ik open mijn ogen ik zie dat er marokkaanen zijn geweest die gruwelijke misdaden hebben gepleegd, maar dat stond los van de islaam. (wie heeft hier meer van de islaam jij of ik!! voordat je gaat beweren dat de islaam tot criminaliteit oproept)


Citaat door kravenof:
Natuurlijk kun je niet zwart-wit afgaan op deze cijfers, maar deze cijfers weergeven wel het beeld dat het juist iedere keer de marokkanen zijn die het fout doen.!
dat gezeik weer!! OPEN JE OGEN!! HET ZIJN IEDERE KEER DE NEDERLANDERS DIE HET VERKEERD DOEN!! ALLEEN DIE WORDEN NIET GEPULICEERD!! EN DAARDOOR LIJJJJJJKKKT HET ALSOF DE MAROKAAN HET IEDERE KEER DOET!! MAAR IN WERKELIJKHEID VERDORIE, PLEEGT DE NEDERLANDER MEER MISDADEN!! EN WAT HEB IK MET DIE MISDADIGERS TE MAKEN!! HETZE MAROKKANEN OF NEDERLANDERS OF OF WAT DAN OOK!!


Citaat door kravenof:
Ik heb op professionele basis moeten samenwerken met enkele Marokkanen op mijn studie, en als het even fout gaat. Merk ik dat het nóóit en te nimmer aan hun ligt maar altijd bij iemand anders. Deze mentaliteit (ik denk dat deze voortkomt uit de Islam) is kenmerkend en zorgt voor een ZEER onprettige samenwerking, danwel op grotere schaal een falende integratie. !
jij moet niet zoveel denken jongen!! maar ga op onderzoek uit. en reageer aan de hand van feiten in plaats van denken. want ik denk heeeeell iets anders. wie heeft er gelijk??


Citaat door kravenof:
Diezelfde mentaliteit zie je ook terug in de nieuwsberichten van de laatste tijd. Waarom erkennen jullie niet dat er zeer grote (integratie/tolerantie) problemen zijn?!
hou die taart hol van je dicht!!


Citaat door kravenof:
Wij Nederlanders willen actie zien van jullie, we willen zien dat jullie als bevolkingsgroep goed kunnen samenleven en elkaars principes en verschillen naast elkaar kunnen neerleggen om de vrijheid en vrede te waarborgen onder elkaar. !
als je nog ff zo doorgaat zal het er maar niet van komen hoor. ben je niet bekend met het begrip "complimenten werkt stimulerend"??


Citaat door kravenof:
Ik ben geen politicus, ik ben doorgaans gewoon respectvol tegenover andere mensen zoals het hoort. Ik spreek hier niet alleen uit persoonlijk oogpunt, maar ook uit oogpunt van de samenleving.!
hahahaha respectvol?? noem jij dit respectvol?? iedereen over 1 kam scheren.. hahahaha vanuit JOU ooogpunt en vanuit het oogpunt van mensen die zoals jij zijn en te veel geloven van wat de media beweert!!


Citaat door kravenof:
Marokkaanse gemeenschap:
- ERKEN De problemen
- ERKEN Dat JULLIE zelf moeten werken aan: respect en tolerantie.!
ik ben wie ik ben... ik doe wat ik doe... ik ben moslim en daarom goed... enuh ik werk helemaal aan niets behalve mezelf. zodat ik een goede toekomst voor mij en mijn kinderen op kan bouwen. (EEY IK HEB HET OVER MEZELF E)



Citaat door kravenof:
Wij Nederlanders zijn begonnen met jullie te respecteren als mensen, door jullie hier een leven aan te bieden. Doe ook alsjeblieft eens wat terug!
heb jij mij een leven aangeboden?? jij persoonlijk?? hahaha jij hebt helemaal niks voor mij gedaan! jij niet!!! ik doe helemaal niks voor jou. ik zal leven als goed mens, en niemand kwaad doen... wellicht dat ik jou daar een plezier mee doe, maar ik zal het zeker niet om die reden doen!!
hahahaha bakara

07-05-2005, 21:47

Citaat door justagirle:

En die falende integratie: Hoe komt het denk je door ONS? nee hoor door JULLIE vraag maar aan je vader over de gastarbeider- tijd. Onze ouders kregen geen school en werden geisoleerd! Sommige hebben nog steeds klachten zo wel psichysch als lichamelijk.............
En je zegt WIJ Nederlanders Hebben Jullie een Nieuwe Leven Aangeboden Hier In Nedrland en Dat Hebben JULLIE met RESPECT gedaan...hahahahahahahahaaaaaa
Maar lieve Piet wat versta je onder respect? De w.c. schoonmaken, de families uit elkaar RUKKEN met kinderen?, uitgescholden worden door Blanke Nedrlanders?, de grond ingedouwd, walgelijk en smerig werk omdat Jullie dat TE Vies vonden?, geisoleerd en met 12 man in 1 kamertje? enzo kanik er nog 100 opnoemen...
En JIJ of JULLIE vinden het GEK dat de integratie is GEFAALD?????????..........duuuuuuuuuh
Misschien is dit PAY BACK van de kinderen van de Gastarbeiders ? ik weet t niet misschien ook onbewust. Dus lieve Piet heb je het ook zo bekeken, Jullie zeggen altijd je kan het pas weten als jet het hebt GEVOELD! Maar doen jullie het WELLLLLLLLLLLLLL?????
Dus Piet waar hebben we het over en wie moet er veranderen en wie moet de TERM Gellijkwaardigheid onder de loep nemen???????????

Ik hoop je hierbij genoeg info. te hebben gegeven..........groetjes van een MOCRO.......
en wat had je hierop te zeggen??

ik citeer jou:
Je wijst nu naar Joegoslaven, je bent al de tweede die hier reageerd en naar een ander wijst. Het kan zijn dat er veel Joegoslavische maffia is (en wellicht ook hier in Nederland). Maar zij veroorzaken niet zoveel ophef in de media als Marokkanen dat doen.

hahahaha en jij verwijst naar niemand???
mijn punt: KIJK NAAR JEZELF MAN VOORDAT JE IEMAND ANDERS IETS VERWIJT EN JEZELF ER NIET EENS IN HERKENT