Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse uit Frankrijk is 20 miljoenste passagier van rederij FRS (video)



25-08-2017, 11:48
De Spaanse rederij FRS had bij het begin van de zomer al aangekondigd dat zij in de zomerperiode de 20 miljoenste passagier verwachtte en dat deze 20.000 euro zou winnen.



De winnares komt oorspronkelijk uit Casablanca en nam op 23 augustus de boot in Tanger Med met bestemming Algeciras. Zij keerde met haar gezin terug naar Frankrijk, waar zij wonen.

"We hebben meerdere malen gereisd met FRS, maar ik had me niet kunnen voorstellen dat ik de 20 miljoenste passagier zou zijn", zei ze vol ongeloof.

FRS is de leider op het gebied van passagiers-, voertuigen- en vrachtvervoer in de Straat van Gibraltar, en is de enige rederij die op alle lijnen in de Straat actief is. Het heeft meer dan 800 mensen in dienst. Dankzij zijn 6 schepen vervoerd FRS meer dan 1,5 miljoen passagiers en meer dan 300.000 voertuigen per jaar.

De video is Franstalig, maar wel even leuk voor de beelden:

[video=youtube;AkrKm4bKPKc]https://www.youtube.com/watch?v=AkrKm4bKPKc[/video]

Youtube link

Videocredit: FRS Ferry

25-08-2017, 12:12


M.MAROKKO redactie doe ééns research joh FRS is een duitse organisatie en de gene die tussen spanje en marokko zijn een sub van de duitse organisatie... Förde Reederei Seetouristik...

26-08-2017, 09:57
Bij zo'n acties moet je eigenlijk de 'winnaar' feliciteren door het geld in 'zijn naam' te doneren aan een dropje of instelling of verschillende goede doelen (of op eigen keuze of een lijstje met goedkeuringen). Je wint totaal niets door 20.000 euro aan een welgesteld gezin te doneren die net uit vakantie uit een 3de wereldland is vertrokken...