Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse vrouwen een relatie met een niet marokkaan?

16-04-2002, 11:28
Wat is er eigelijk verkeerd aan als een jongen die niet van marokkaanse afkomst is een relatie heeft met een marokkaans meisje? Ik bedoel waarom wordt er toch altijd zo moeilijk om gedaan?Als 2 mensen van elkaar houden en ze gaan helemaal voor elkaar waarom moet de omgeving dan weer de boel lopen dwarsbomen?

16-04-2002, 12:22

Ik lig er niet wakker van.Zoeits moet kunnen vind ik.

28-01-2005, 18:33
Ik ben het met je eens, ik ben verliefd op een half turk en half nederlands.
Maar ik weet dat het nooit wat kan worden, dus waarom zou ik de eerste stap zetten? Mijn ouders zijn mij dierbaar dus nu maar hopen dat ik een marokaanse man tegenkom met ook zo'n onweestaanbare uitstraling

Zeer jammer dat hij niet marokaans is.....................

28-01-2005, 18:42
Zolang het een moslim is, dan is alles in orde voor mij

28-01-2005, 18:44

Ja idd als hy moslim is & eerlyk gezegt ik neem nog liever een belgische moslim dan een marokaan moslim.

De Belge kennen namelyk iets nie & da is SCHYNHEILIGHEID!

28-01-2005, 19:44

Citaat door Funk Lady Flex:
Ja idd als hy moslim is & eerlyk gezegt ik neem nog liever een belgische moslim dan een marokaan moslim.

De Belge kennen namelyk iets nie & da is SCHYNHEILIGHEID!

28-01-2005, 20:16
ik heb er niets tegen... maar hij MOET wel een Moslim zijn!!
ik zou het niet erg vinden om met een Turkse moslim man gaan trouwen... HElemaal niet...
maar mijn ouders wel, dat is jammer...

28-01-2005, 20:20

Citaat door Karima_LOVE:
ik heb er niets tegen... maar hij MOET wel een Moslim zijn!!
ik zou het niet erg vinden om met een Turkse moslim man gaan trouwen... HElemaal niet...
maar mijn ouders wel, dat is jammer...
Ja idd ik zou het niet erg vind om te trouwen met een niet marokkaan maar mn ouders denk ik wel (maybe onderschat ik ze weer ) maarreuh nee gewoon een marokkaan 100% moslim