Bekijk volle/desktop versie : de Marrokkaanse vrouw....



11-08-2017, 11:28
Het is me opgevallen dat onze Marokkaanse vrouwen te snel oud lijken.

Hoe zou dit komen? Een maro vrouw lijkt op hasr 50'ste op iemand in de 70.

Terwijl een Belgische of Hollandse nog goed blijft en nog aantrekkelijk is in haar mans ogen.

11-08-2017, 13:33


Voeding? Sporten? Verzorging van buiten en binnen?
Grotendeels voeding en drang om te bewegen.

Ook de reden waarom veel marokkaanse mannen en vrouwen vroeg kampen met ziektes etc in vergelijking met Nederlanders

11-08-2017, 14:44
Wat f-m aanhaalt, voeding, sport, levenswijze, innerlijk, maar zeker ook de genen.

11-08-2017, 15:39
Geen 8 kinderen baren.

11-08-2017, 15:49


Ik vind juist van niet, Marokkaanse vrouwen worden wel dik terwijl Nederlandse vrouwen meestal wel slank blijven, maar in hun gezicht vind ik juist dat Marokkaanse vrouwen langer jong eruit blijven zien. Die Hollandse vrouwen krijgen al heel snel een oude rimpelhoofd door al de make up die ze altijd hebben gebruikt en zonnebank. Onze hijaab dragende moeders blijven toch iets van noor over zich heen hebben terwijl die Hollanders met hun grijze korte kapsels net op wandelende lijken gaan lijken.. Maar lichamelijk blijven ze wel in betere conditie door al het wandelen en fietsen wat onze moeders niet doen..

11-08-2017, 17:09

Citaat door La_vie_en_rose.:
Het is me opgevallen dat onze Marokkaanse vrouwen te snel oud lijken.

Hoe zou dit komen? Een maro vrouw lijkt op hasr 50'ste op iemand in de 70.

Terwijl een Belgische of Hollandse nog goed blijft en nog aantrekkelijk is in haar mans ogen.
Hollandse en Belgische vrouwen lijken op potten als ze de 30 bereiken.

11-08-2017, 18:36
suiker en vet, voeding dus.

11-08-2017, 20:02

Citaat door BBITG:
Ik vind juist van niet, Marokkaanse vrouwen worden wel dik terwijl Nederlandse vrouwen meestal wel slank blijven, maar in hun gezicht vind ik juist dat Marokkaanse vrouwen langer jong eruit blijven zien. Die Hollandse vrouwen krijgen al heel snel een oude rimpelhoofd door al de make up die ze altijd hebben gebruikt en zonnebank. Onze hijaab dragende moeders blijven toch iets van noor over zich heen hebben terwijl die Hollanders met hun grijze korte kapsels net op wandelende lijken gaan lijken.. Maar lichamelijk blijven ze wel in betere conditie door al het wandelen en fietsen wat onze moeders niet doen..
Juiste precies dit.