Bekijk volle/desktop versie : Oorlog, geweld, bloedbaden enz.



06-05-2005, 11:41
Het lijkt maar of er geen einde aan komt.
Lees ik de krant, dan lijkt het net of niemand meer rust in zich heeft. Zoveel bloedbaden, oorlog, geweld, steekpartijen.

Het lijkt net of het woord vrede zachtjes door de bladeren verdwijnt.
Soms is het goed om te weten wat er in de wereld gebeurt en wat er om je heen gebeurt. Ik ben bang voor wat er komen zal de komende tijd.

Ik ben benieuwd hoe het leven over een jaar zal zijn. Zullen er nog steeds zoveel aanslagen gepleegd worden of zullen we elkaar met een lach toekijken, ongeacht hoe je eruit ziet.?

Laat de toekomst nog maar een verrassing zijn, zodat we nu allemaal saampjes mogen genieten van deze dag als vandaag. Daarom vraag ik iedereen: lach en de wereld lacht met je mee. Lach tegen je collega of tegen je man/vrouw, tegen je kinderen op deze mooie zonnige dag .

De groeten vanuit hier.

06-05-2005, 12:00


Wie goed doet, die goed ontmoet...

06-05-2005, 12:06

Citaat door blondblauw:
Wie goed doet, die goed ontmoet...
dat klopt helemaal...

p.s. ik wens jullie allen een fijne middag, ben weg, heb werk voor de boeg.

06-05-2005, 13:27

Citaat door blondblauw:
Wie goed doet, die goed ontmoet...

06-05-2005, 14:27



Citaat door SoeSje:
Het lijkt maar of er geen einde aan komt.
Lees ik de krant, dan lijkt het net of niemand meer rust in zich heeft. Zoveel bloedbaden, oorlog, geweld, steekpartijen.

Het lijkt net of het woord vrede zachtjes door de bladeren verdwijnt.
Soms is het goed om te weten wat er in de wereld gebeurt en wat er om je heen gebeurt. Ik ben bang voor wat er komen zal de komende tijd.

Ik ben benieuwd hoe het leven over een jaar zal zijn. Zullen er nog steeds zoveel aanslagen gepleegd worden of zullen we elkaar met een lach toekijken, ongeacht hoe je eruit ziet.?

Laat de toekomst nog maar een verrassing zijn, zodat we nu allemaal saampjes mogen genieten van deze dag als vandaag. Daarom vraag ik iedereen: lach en de wereld lacht met je mee. Lach tegen je collega of tegen je man/vrouw, tegen je kinderen op deze mooie zonnige dag .

De groeten vanuit hier.
Ik lach.

06-05-2005, 14:27

Citaat door Biatch.!:
Hoe flik je dat man; 2 dagen lid en al zoveel reacties geplaatst.