Bekijk volle/desktop versie : Mensen gaan op vakantie...



Pagina's : [1] 2

19-07-2017, 01:48
Mensen werken een hele jaar door, we werken heel hard.
Dan ga uiteindelijk op vakantie...naar marokko...
Die mensen waar je naartoe gaat weten zeer zeker dat je het zwaar had en zelfs geen tijd had voor jezelf.


Mhm je komt daar aan, en ze verwachten van je dat je thuis blijft, dat je heel hun huis gaat proper maken van het dak tot de grond.
Ze verwachten dat je niet klaagt en gewoonweg weer weggaat terug naar belgie:/nederland.

Weer gaat werken en wel elke jaar naar marokko te gaan.
ZONDER TE KLAGEN

19-07-2017, 01:52


Maar het moet eigenlijk wel.
Ik hou natuurlijk niet van marokko maar toch heb ik daar familie ik graag zie en waarvan ik hou.
Terwijl dat ik goed genoeg weet dat die mensen geen reet om je geven

19-07-2017, 02:38
Mijn oma bijvoorbeeld, mijn tante...

19-07-2017, 12:45
Er is een verschil tussen op vakantie gaan en familie bezoeken.
Je kan bijvoorbeeld een week je familie bezoeken en vakantie zelf ergens anders doorbrengen.

19-07-2017, 17:06



Citaat door -lola-:
Er is een verschil tussen op vakantie gaan en familie bezoeken.
Je kan bijvoorbeeld een week je familie bezoeken en vakantie zelf ergens anders doorbrengen.
Dit wilde ik net zeggen.

19-07-2017, 21:14
Nou als ik op bezoek ga bij familie in Marokko vragen ze mij niet of ik hun huis moet schoonmaken
Ons eigen huis is meer dan genoeg.

19-07-2017, 22:43
Marokko is een shithole geworden, tenzij je een huisje in Casa of Rabat hebt. Alhamdoullilah gaan we niet meer zo vaak naar Marokko (lees: Nador) op vakantie. Het is daar een bende oesafi. Als vrouw ben je nergens veilig, zelfs in je eigen huis niet. Marokko is geen vakantieland, maar een stressland.

19-07-2017, 23:53
De mensen in Marokko werken het hele jaar door niet hard? Divagedrag dit. Help mee in het huishouden waar jij tenslotte ook verblijft.

19-07-2017, 23:55
Wel schandalig dat Marokkanen eigen land als vakantieland zien om er alleen maar te chillen op het strand en niet om eigen familie bij te staan. Je bent daar gewoon thuis hoor hallo. Als je 24/7 alleen maar wilt zonnen dan ga je maar naar Turkije ofzo.

20-07-2017, 00:13
Ga 10 dagen je familie bezoeken en ga daarna 10 dagen
in een resort vakantie vieren, niks doen, eten, drinken, relaxen.
Je kunt tegenwoordig een villaatje huren met zwembad en al,
al dan niet in een resort waar je heerlijk tot rust kunt komen.
Zo doe ik het altijd in Marokko.

20-07-2017, 00:19

Citaat door Assiyah_B:
Ga 10 dagen je familie bezoeken en ga daarna 10 dagen
in een resort vakantie vieren, niks doen, eten, drinken, relaxen.
Je kunt tegenwoordig een villaatje huren met zwembad en al,
al dan niet in een resort waar je heerlijk tot rust kunt komen.
Zo doe ik het altijd in Marokko.
Je kunt Zoubida niet met Assiyah vergelijken.

20-07-2017, 00:35

Citaat door Xaviera:
Wel schandalig dat Marokkanen eigen land als vakantieland zien om er alleen maar te chillen op het strand en niet om eigen familie bij te staan. Je bent daar gewoon thuis hoor hallo. Als je 24/7 alleen maar wilt zonnen dan ga je maar naar Turkije ofzo.
Ik heb vorig jaar meegemaakt dat mijn tante boos werd op mijn moeder, omdat mijn zusjes en ik niet hebben meegeholpen met de voorbereidingen voor de bruiloft van mijn neef. De bruiloft wilde ze thuis houden, dus er moest een hoop gedaan worden.

Nou, dacht ik effe niet.. daarbij ben ik gewoon getrouwd en met mijn man.
Dat ik bij mijn ouders was betekent niet dat ik gelijk stoelen moet sjouwen en de boel moet gaan dweilen voor een bruiloft

Toen kwam er nog bij dat haar zoon de auto van mijn man wilde gebruiken voor de ghorjza.. hahaha. Mijn man rijdt geen bruidjes rond, wat een achterlijkheid gewoon. Dat terwijl ze mijn man niet eens goed kennen. We zijn maar 1 keer eerder geweest.

Daarna was ze boos dat we niet tot 9.00 sochtends zijn gebleven voor de bruid, terwijl we al om 02.00 gegeten hadden.
Ik ging dood van de honger en de slaap, wat moest ik van 02.00 tot 09.00 doen, het was zo warm binnen.

Er is gewoon geen lehna met Marokkanen. Er is altijd wat aan de hand.
Geef je ze een vinger, willen ze je hele hand.

En ja, vakantie is vakantie. We werken hard, om het daarna in ons eigen land uit te geven.
Nog nooit gehoord van, vakantie in eigen land? Doen Hollanders ook gewoon, maar die staan dan op een camping

20-07-2017, 00:43


Foxy, dat is bruiloftstress, op elke bruiloft is er wel stress. Niet alleen bij Marokkanen.

20-07-2017, 01:02

Citaat door Xaviera:
Foxy, dat is bruiloftstress, op elke bruiloft is er wel stress. Niet alleen bij Marokkanen.
Als je hier een feest geeft, krijg je een uitnodiging safi.
Niemand verwacht wat. In Marokko verwachten ze alles, je aanwezigheid alleen is gewoon niet genoeg

20-07-2017, 22:53

Citaat door Xaviera:
De mensen in Marokko werken het hele jaar door niet hard? Divagedrag dit. Help mee in het huishouden waar jij tenslotte ook verblijft.
Meehelpen is anders dan Heel hun huishouden doen.
Zij werken natuurlijk niet hard, de vrouw zijn vooral
Je gaat ze3ma al je stress weg halen, lachen en plezier maken met je naasten.

Maar niks is anders waar hoor, ook in Marokko werken werken werken

Pagina's : [1] 2