Bekijk volle/desktop versie : Varken rukt hijab van moslima en slaat haar daarna (foto van varken in de bron)



Pagina's : [1] 2 3

17-07-2017, 12:48
Een stuk of 30 man die erbij waren niemand die ingreep... slachtoffer heeft haar verhaal gedaan op twitter in het engels (zie bron).


Foto van de varken klik link


http://https://www.alarabiya.net/ar/mob/2017/07/16/شاب-يعتدي-على-فتاة-بمترو-لندن-وينزع-حجابها-وهذه-صورته.html

17-07-2017, 12:49


Ya Allah, plaats mij ooit in de situatie dat ik dit mee maak zodat ik die ezel kan verkrachten en zijn vingers verbrijzel met een hamer

Ameen ya rab

17-07-2017, 12:53
doodschieten kk hond

17-07-2017, 13:03
Dat is waar ik me aan irriteer. Dit soort dingen gebeuren niet waar je bij bent.

17-07-2017, 13:10



Citaat door Sabon_Beldi:
Dat is waar ik me aan irriteer. Dit soort dingen gebeuren niet waar je bij bent.
Wollah dacht ik ook. Jammer dat ik dit nooit mee maak. Smerige racisten zijn het.

17-07-2017, 13:25
Hijab trekken, die voelt zich pas echt als een leeuw.... zal vast Noord zijn..

Dat is het met kuffar.. ze flikken dit soort dingen alleen met moslima's...

Ander wordt het maar tijd om milities op te zetten aangezien de overheid hun veiligheid niet kan garanderen.

17-07-2017, 13:37
Dappere rambo's doen dit altijd.

Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo
Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.

17-07-2017, 14:04
Altijd weer vrouwen/kinderen of moskeeën,ik wacht nog steeds op de dag dat 1 van die varkens mij lastig valt zodat ik een reden heb om weer eens lekker iemand k.o te slaan.

.

17-07-2017, 14:22

Citaat door 918:
Een stuk of 30 man die erbij waren niemand die ingreep... slachtoffer heeft haar verhaal gedaan op twitter in het engels (zie bron).


Foto van de varken klik link


http://https://www.alarabiya.net/ar/mob/2017/07/16/شاب-يعتدي-على-فتاة-بمترو-لندن-وينزع-حجابها-وهذه-صورته.html
Mss heeft hij haar herkend als een azulist [emoji12] (dan paste het mooi in jouw plaatje). Jij bent toch ook om het minste gefrustreerd.

Een hoofddoek dragen is niet per definitie voorbeeldig, of staat niet voor onschendbaarheid. God weet wat er aan voorafgegaan is?
Iemand die zichzelf en anderen respecteert komt dit niet gauw tegen.
Uitzonderingen en alleenstaande gevallen bestaan altijd natuurlijk

17-07-2017, 14:47

Citaat door -oushen-:
Dappere rambo's doen dit altijd.

Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo
Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.
Standaard

17-07-2017, 16:23

Citaat door -oushen-:
Dappere rambo's doen dit altijd.

Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo


Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.


Schijtbakken en schijtwijven zijn dat.

17-07-2017, 17:33
Haatheisten en zionnichten, geen antwoord?

17-07-2017, 18:04



Citaat door -oushen-:
Dappere rambo's doen dit altijd.

Hoe vaak hoor je dat er hangjongeren zijn aangevallen ofzo
Zo'n zwijn doet liever een omweg van 50km dan dat hij langs zo'n pleintje met jongeren moet.
Nou toch fijn dat ik dan volgens jou wel een held ben.
Nog nooit een vrouw geslagen dus ook geen moslima en wel een paar in mijn jeugd mot gehad met mocro jongeren.
Niet aan te ontkomen als je in een multi culti buurt opgroeit he

Maar dit is een stumper uiteraard, hoewel ik niet kan verifiëren of dit waar is, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit.
Overigens gebeurt dit waarschijnlijk nooit waar jullie bij zijn, omdat het nou ook weer niet is dat elke moslima standaard dit dagelijks overkomt.
Wat niet wil zeggen dat 1 keer al 1 keer teveel is.

17-07-2017, 18:18

Citaat door MikeH:
Nou toch fijn dat ik dan volgens jou wel een held ben.
Nog nooit een vrouw geslagen dus ook geen moslima en wel een paar in mijn jeugd mot gehad met mocro jongeren.
Niet aan te ontkomen als je in een multi culti buurt opgroeit he

Maar dit is een stumper uiteraard, hoewel ik niet kan verifiëren of dit waar is, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit.
Overigens gebeurt dit waarschijnlijk nooit waar jullie bij zijn, omdat het nou ook weer niet is dat elke moslima standaard dit dagelijks overkomt.
Wat niet wil zeggen dat 1 keer al 1 keer teveel is.
Types als jij Mike zouden dit soort dingen niet doen. Niet omdat je bang bent, maar gewoon omdat fucking laf is..

17-07-2017, 18:19

Citaat door 918:
Ya Allah, plaats mij ooit in de situatie dat ik dit mee maak zodat ik die ezel kan verkrachten en zijn vingers verbrijzel met een hamer

Ameen ya rab
Yah broeder ik d3nk dat bij mij ook de killerinstinct geactiveerd wordt met andere woorden ik weet niet of die persoon het overleeft interesseert me ook niet of ik dan levenslang moet gaan zitten ik sla die persoon gewoon onbewust dood

Pagina's : [1] 2 3