Bekijk volle/desktop versie : Homo-orgie met drugs in Vaticaan opgerold

Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-07-2017, 20:11
'

De Vaticaanse politie heeft een inval gedaan tijdens een homoseksuele orgie van een priester die werkt voor één van de belangrijkste adviseurs van de paus. Bij de actie, die afgelopen maand plaatsvond, bleken ook drugs aanwezig te zijn.
Christiaan Doolaard 05-07-17, 18:28 Laatste update: 18:51

287
6
M

Dat meldt de Italiaanse krant Il Fatto Quotidiano. Volgens dat medium klaagden buren over het feest in het huis van die geestelijke. Toen agenten het huis binnenvielen troffen zij drugs aan en mannen die seks hadden.
Misbruik

Het huis zou eigendom zijn van de Congregatie voor de Geloofsleer, het onderdeel van de katholieke kerk dat onder andere het seksueel misbruik door geestelijken onderzoekt.

De priester is gearresteerd en meegenomen voor verhoor. De man is volgens Il Fatto Quotidiano de secretaris van Francesco Coccopalmerio, de president van de Pauselijke Raad voor de Wetteksten. Coccopalmerio zou de priester hebben voorgedragen als bisschop, maar die promotie lijkt van de baan. http://www.ad.nl/buitenland/homo-orgie-met-drugs-in-vaticaan-opgerold~ab8b86dd/

05-07-2017, 20:17

Jonge de wereld is gek geworden was altijd gek maar nu knettergek

05-07-2017, 20:38
Tfoe aidsbommen

05-07-2017, 20:42
Wat een engerds zeg.ze bulken van t geld en joost mag weten wat ze daarmee uitvreten

05-07-2017, 20:44

Westerse waarden:AIDS

05-07-2017, 21:10

Citaat door touzaniabdelos:
Nee hoor, dit gebeurt al eeuwen in die smerige kerkgenootschappen. Maar zonder de media van tegenwoordig en zonder een internet konden ze het altijd lekker achter de voordeur houden.

Zolang ze geen kinderen verkrachten of mensen dwingen tot deze zaken doen ze trouwens maar lekker waar ze zin in hebben.

Zo lang ze maar nooit meer van de kansel roepen wat er allemaal niet mag. Rare gelovigen.

05-07-2017, 21:11

Citaat door Peej:
Nee hoor, dit gebeurt al eeuwen in die smerige kerkgenootschappen. Maar zonder de media van tegenwoordig en zonder een internet konden ze het altijd lekker achter de voordeur houden.

Zolang ze geen kinderen verkrachten of mensen dwingen tot deze zaken doen ze trouwens maar lekker waar ze zin in hebben.

Zo lang ze maar nooit meer van de kansel roepen wat er allemaal niet mag. Rare gelovigen.
Hoe gaan ze om met hindus in India,komt dat daar ook vaak voor?

05-07-2017, 21:55

Citaat door touzaniabdelos:
Vaticaanstad is nu eenmaal knettergek, wat verwacht je van die zogenaamde geestelijken?

05-07-2017, 21:57
Niet veel veranderd sinds de middeleeuwen.

05-07-2017, 22:00
Soms heb ik het idee dat die priesters allemaal gestoord zijn, het is toch niet gezond om de rest van je leven geen vrouw te mogen hebben. Ik denk dat als je zoiets kiest dat je vaak homo of een pedo bent. Het klopt gewoon niet.

05-07-2017, 22:10

Citaat door Gigi7:
Soms heb ik het idee dat die priesters allemaal gestoord zijn, het is toch niet gezond om de rest van je leven geen vrouw te mogen hebben. Ik denk dat als je zoiets kiest dat je vaak homo of een pedo bent. Het klopt gewoon niet.
Celibaat doet hun idd. geen deugd.

05-07-2017, 22:50

Citaat door Gigi7:
Met het eerste deel ben ik het eens.
Kan niet gezond zijn,

Maar op basis waarvan zeg je dat als je zoiets kiest dat je homo of pedo bent?
Of heb jij ook in je hoofd dat homo's vaker pedo zijn?

05-07-2017, 23:08

Citaat door MikeH:
Met het eerste deel ben ik het eens.
Kan niet gezond zijn,

Maar op basis waarvan zeg je dat als je zoiets kiest dat je homo of pedo bent?
Of heb jij ook in je hoofd dat homo's vaker pedo zijn?
nee ik heb niks tegen homo s en ze staan los van pedo s.

05-07-2017, 23:14

Citaat door Gigi7:
nee ik heb niks tegen homo s en ze staan los van pedo s.
Ok.
Dan vraag ik me nog steeds wel af waarom je denkt dat het meest homo's of pedo's zijn.
Omdat die denken zondig te zijn daarmee en dan maar kiezen voor helemaal geen seks?

05-07-2017, 23:45
Wouldcha3b en seymour hebben het alleen maar over homo's en travo's.. Deze 2 bilmaatjes hebben wel erg veel pret met elkaar

Pagina's : [1] 2 3 4 5