Bekijk volle/desktop versie : Homo-orgie met drugs in Vaticaan opgerold



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

08-07-2017, 17:42

Citaat door Peej:
Nee hoor, dit gebeurt al eeuwen in die smerige kerkgenootschappen. Maar zonder de media van tegenwoordig en zonder een internet konden ze het altijd lekker achter de voordeur houden.

Zolang ze geen kinderen verkrachten of mensen dwingen tot deze zaken doen ze trouwens maar lekker waar ze zin in hebben.


Zo lang ze maar nooit meer van de kansel roepen wat er allemaal niet mag. Rare gelovigen.
Mooi om te zien dat je homoseksuele orgies ook smerig vindt

09-07-2017, 22:30


Ik heb keihard moeten lachen op de titel

09-07-2017, 22:31

Citaat door citroenschijfje:
Mooi om te zien dat je homoseksuele orgies ook smerig vindt
Wat ik smerig vind is dat ze aan de ene kant dreigen met hel en verdoemenis als mensen iets doen wat volgens de sprookjesboeken niet mag... Dat ze goedgelovigen angst aanjagen.

Maar aan de andere kant doen ze achter gesloten deuren alles wat het ooperwezen volgens hen streng verboden heeft.

Zolang ze met hun poten van kinderen afblijven, en zolang ze anderen niet dwingen tot ongewenste zaken moeten ze doen wat ze willen.

Maar die smerige hypocritie en die smerige bangmakerij van ze moet maar eens stoppen.

09-07-2017, 22:40

Citaat door Peej:
Wat ik smerig vind is dat ze aan de ene kant dreigen met hel en verdoemenis als mensen iets doen wat volgens de sprookjesboeken niet mag... Dat ze goedgelovigen angst aanjagen.

Maar aan de andere kant doen ze achter gesloten deuren alles wat het ooperwezen volgens hen streng verboden heeft.

Zolang ze met hun poten van kinderen afblijven, en zolang ze anderen niet dwingen tot ongewenste zaken moeten ze doen wat ze willen.

Maar die smerige hypocritie en die smerige bangmakerij van ze moet maar eens stoppen.

ik denk niet dat je religie snapt. zij zijn niet degenen die dreigen met de hel. Het is God die met de hel dreigt in zn heilige boeken. dat ze zich daar niet aan houden betekent niet dat het geloof faalt. we hebben ook en wetboek van strafrecht met allerlei dreigingen van gevangenisstraffen , boetes en taakstraffen. Toch houdt men zich ook niet altijd aan de wet. Maar daarmee is de wet niet perse niet goed.

09-07-2017, 22:46



Citaat door ERIFFI:
ik denk niet dat je religie snapt. zij zijn niet degenen die dreigen met de hel. Het is God die met de hel dreigt in zn heilige boeken. dat ze zich daar niet aan houden betekent niet dat het geloof faalt. we hebben ook en wetboek van strafrecht met allerlei dreigingen van gevangenisstraffen , boetes en taakstraffen. Toch houdt men zich ook niet altijd aan de wet. Maar daarmee is de wet niet perse niet goed.
Nee, het zijn mensen die andere mensen bang maken. Bij iedere religie. En deze hypocritie komt bij iedere religie voor. Maak je maar geen illusies.

Voor mij bestaat er geen god en is deze bangmakerij allemaal mensenwerk.

09-07-2017, 22:49

Citaat door Peej:
Nee, het zijn mensen die andere mensen bang maken. Bij iedere religie. En deze hypocritie komt bij iedere religie voor. Maak je maar geen illusies.

Voor mij bestaat er geen god en is deze bangmakerij allemaal mensenwerk.

Zij lezen het uit een bijbel. De boodschap is wellicht angstwekkend. daar zit m het verschil.

Nou ja, prima als jij denkt dat je uit de lucht komt vallen.

10-07-2017, 03:34

Citaat door Peej:
Wat ik smerig vind is dat ze aan de ene kant dreigen met hel en verdoemenis als mensen iets doen wat volgens de sprookjesboeken niet mag... Dat ze goedgelovigen angst aanjagen.

Maar aan de andere kant doen ze achter gesloten deuren alles wat het ooperwezen volgens hen streng verboden heeft.

Zolang ze met hun poten van kinderen afblijven, en zolang ze anderen niet dwingen tot ongewenste zaken moeten ze doen wat ze willen.

Maar die smerige hypocritie en die smerige bangmakerij van ze moet maar eens stoppen.
Is ook hypocriet, ik ben meer van het idee dat die pausen/priesters in wezen nooit gelovig zijn geweest. Rollen gewoon in dat functie omdat het makkelijk geld verdiend is.

10-07-2017, 03:39

Citaat door ERIFFI:
ik denk niet dat je religie snapt. zij zijn niet degenen die dreigen met de hel. Het is God die met de hel dreigt in zn heilige boeken. dat ze zich daar niet aan houden betekent niet dat het geloof faalt. we hebben ook en wetboek van strafrecht met allerlei dreigingen van gevangenisstraffen , boetes en taakstraffen. Toch houdt men zich ook niet altijd aan de wet. Maar daarmee is de wet niet perse niet goed.
Die 'heilige boeken' zijn door mensen geschreven, niet door één of ander fictief wezen. Sterker nog, die boeken zijn geschreven door mensen die we tegenwoordig Neanderthalers zouden noemen.

10-07-2017, 06:59

Citaat door citroenschijfje:
Is ook hypocriet, ik ben meer van het idee dat die pausen/priesters in wezen nooit gelovig zijn geweest. Rollen gewoon in dat functie omdat het makkelijk geld verdiend is.
De meeste priesters leggen een gelofte van armoede af en leven heel sober. Voor het geld moet je geen priester worden.

10-07-2017, 08:26

Citaat door Peej:
De meeste priesters leggen een gelofte van armoede af en leven heel sober. Voor het geld moet je geen priester worden.
Ik heb het over dit soort priesters, dergelijke zondes plegen kan nooit samen gaan met een zuiver geloof

10-07-2017, 08:51

Citaat door LaPoekel:
De laatste keer dat ik naar buiten keek was ik ook in het westen.
Als je met sodomie bedoelt: anale seks dan kan ik je verzekeren dat een groot aantal heteroseksuele stellen ook aan anale seks doen. Ern ander bekend verschijnsel is dat jonge meisjes/vrouwen uit culturen waarin maagdelijkheid belangrijk is, anale seks hebben voor hun huwelijk.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Je hoeft je levenservaring niet te vertellen jullie westerlingen zijn de enige die homofilie promoten daarom hebben jullie ook homohuwelijken hier in europa . Dat vind ik prima zolang je dat maar in europa houdt op turkije op na is er niemand die homofilie gaat acepteren .

10-07-2017, 08:57

Citaat door Wouldcha3b:
Je hoeft je levenservaring niet te vertellen jullie westerlingen zijn de enige die homofilie promoten daarom hebben jullie ook homohuwelijken hier in europa . Dat vind ik prima zolang je dat maar in europa houdt op turkije op na is er niemand die homofilie gaat acepteren .
Spanje, Canada, Zuid-Afrika, Noorwegen, Zweden, Portugal, IJsland,xArgentinië, Denemarken, Brazilië, Frankrijk,xUruguay, Nieuw-Zeeland, delen van het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, de Verenigde Staten,xIerland, Groenland, Colombia, Finland en Duitsland.

Aldus Wikipedia. Het gaat de goede kant op [emoji3]


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

10-07-2017, 09:01



Citaat door LaPoekel:
Spanje, Canada, Zuid-Afrika, Noorwegen, Zweden, Portugal, IJsland,xArgentinië, Denemarken, Brazilië, Frankrijk,xUruguay, Nieuw-Zeeland, delen van het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, de Verenigde Staten,xIerland, Groenland, Colombia, Finland en Duitsland.

Aldus Wikipedia. Het gaat de goede kant op [emoji3]


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Yep jullie zijn hard op weg naar zelfvernietiging zolang het maar in jullie landen gebeurd bij ons ga je homofilie niet kunnen promoten .

10-07-2017, 09:52

Citaat door Wouldcha3b:
Yep jullie zijn hard op weg naar zelfvernietiging zolang het maar in jullie landen gebeurd bij ons ga je homofilie niet kunnen promoten .
Inderdaad, moeten ze zelf weten.

Laat de islamitische landen ver weg van die AIDS

10-07-2017, 12:58

Citaat door Seymour:
Inderdaad, moeten ze zelf weten.

Laat de islamitische landen ver weg van die AIDS

Pagina's : 1 2 [3] 4 5