Bekijk volle/desktop versie : We zijn opzoek naar de volgende diensten..



30-06-2017, 19:43
Wij zijn Bemyvision http://www.facebook.com/bemyvisionnederland. Wij zetten ons in tegen de taboe die heerst omtrent mensen met beperking binnen de Arabische gemeenschap. Daarnaast helpen we scholen voor blinden en slechtzienden in Marokko. We leveren hulpmiddelen en zorgen voor beter onderwijs voor visueel beperkten in Marokko. en geven hen zo een eerlijke kans. We willen graag de ondernemers om hulp vragen.

We zijn nu hard bezig om van BeMyVision een officiële stichting te maken. Alhamdoulilah gaat het goed. We zijn alleen op zoek naar wat ondernemers die ons kunnen helpen met de volgende dingen.

We willen verschillende dingen laten drukken. Denk hierbij aan flyers, visitekaartjes, folders. Zou jij ons willen/kunnen helpen?

Daarnaast zijn wij op zoek naar iemand die een middagje met mij een film wil opnemen. Hierin zal ik vertellen waarom wij BeMyVision gestart zijn, wat we willen en wat onze doelstellingen zijn. We zijn namelijk uitgenodigd op een beurs en ik kan daar helaas niet bij zijn. Omdat ik zelf ernstig visueel beperkt ben en de taboe zelf heb meegemaakt. Willen wij de mensen door mijn verhaal kennis laten maken met BeMyVision.

We zijn op zoek naar koeriers die structureel voor nu en de toekomst spullen voor ons naar Marokko willen brengen. Vanuit Helmond naar Nador.

Daarnaast zijn wij opzoek naar iemand die 3D prints maakt. Dit is niet voor nu, maar we willen Braille lego Bricks maken voor de kinderen in Marokko. Zo kunnen zij op een leuke manier braille leren.

Kun je ons helpen met 1 van bovenstaande diensten? Of ken je iemand die ons kan helpen? Benader ons dan alsjeblieft en kijken we samen naar de mogelijkheden en wensen. Je kan ons mailen op bemyvision@outlook.com of kijk op http://www.facebook.com/bemyvsionnederland

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Het BeMyVision Team.

10-07-2017, 12:30


Ik heb echt bewondering voor jullie. Ik kan je helaas niet helpen met de gevraagde diensten, maar ik wens jullie wel alle geluk van de wereld.