Bekijk volle/desktop versie : Wie blijft ook in Nederland in de zomer



Pagina's : [1] 2 3 4

29-06-2017, 23:54
Ik besef nu dat ik depressief van word dat ik hier blijf
Helemaal met dit weer
Helaas was het dit jaar haalbaar om te gaan
Normaal gaan we elk jaar en heb het onwijs leuk met m'n gezin
Ondernemen veel strand zon zee vorig haar een week in marekech doorgebracht en vooral telefoon uitzetten!!
Mijn kids balen ook helaas!!
Iemand tips Hoe ik hier doorheen kom?
Iedereen die ik vraag zegt dat ze gaan
Nou ja het komt vast wel goed
Maar wilde het even kwijt

30-06-2017, 08:34


vervelend meis,

kun je niet een weekje boeken in frankrijk of iets dergelijks , dan zijn jullie er toch effe uit? hoef niet al te duur te zijn.
wij zouden eerst naar marokko gaan, door dat gedoe daar besloten om in nl te blijven, maar ik kon me er niet in vinden wilde toch wel weg. nu gaan we toch 10 dagen weg misschien iets langer. dat breekt de 6 weken vakantie een beetje.
verder heb ik via vakantieveiling een aantal uitjes goedkoop weten te bemachtigen.
in de eerste week heb ik met vriendinnen afgesproken om te gaan picknicken aan het water met de kinderen.
met mijn man's familie 2 dagen camping...
zo vul ik die 6 weken een beetje.

ik ben van de planning dus ik heb voor de kids ook wekelijks uitgeschreven wat we gaan doen zodat ze zich niet gaan vervelen. de 17e begint hier de vakantie.

15/16 juli weekend thuis (niks gepland, dochter uit logeren)
17e maandag speeltuin met papa, ik moet werken hele dag
18e dinsdag ; ik moet werken tot 13.00 uur kids uitslapen en koekjes bakken
19e woensdag: spelletjes maraton en buitenspelen/voorbereiden picknick
20e donderdag : picknicken met vriendjes aan het water
21e ik moet werken hele dag , kids thuis met papa
22/23e zaterdag en zondag thuis/visite

24e maandag thuis, ik moet werken hele dag
25e werken tot 13.00uur dinsdag cupcakes maken en versieren,
26e woensdag zwemmen
27e donderdag oppassen, misschien speeltuin
28e vrijdag ; naar oma met papa, ik moet werken hele dag
29e zaterdag belgie winkelen
30e en zondag thuis film maraton ( films uitzoeken )

31e maandag thuis ik moet werken heledag
1e dinsdag thuis voorbereiden vakantie boodschappen auto in laden etc.
woensdag 3 aug t/m 12 aug op vakantie 13e terug reis

( of we boeken daar nog iets voor een paar dagen bij )

14e maandag thuis/ boodschappen doen vakantie spullen wassen opbergen etc.( of nog op vakantie)
15e dinsdag thuis/buitenspelen ( of nog op vakantie)
16e woendag thuis/buitenspelen
17e donderdag bobbejaanland
18e vrijdag naar oma
19e zaterdag kwekkeltje/picknicken
zondag boodschappen voor op de camping.

20e en 22e maandag en dinsdag camping/familie dagen
23e woensdag thuis
24e donderdag beekse bergen/picknicken
25e vrijdag naar oma
26e/27e zaterdag/zondag voorbereiden voor eerste schooldag en eid.

InshAllah als we het halen.

30-06-2017, 08:55
Wat lief van he Rihanna dat je mij wat moed geeft
Deze planning brengt me op ideeen
Ik wil idd iets boeken in België om toch de vakantie te breken
En bij mooi weer hier naar het zwembad, picknicken etc
Heb jij camping geboekt in Nederland of Frankrijk
Het is toch vreemd voor ons imdat we elk jaar gaan
Maar Inshalah komt het goed
Ik merk ook dat ik dus het initiatief neem om dingen te plannen
Mijn man is zooooo nuchter en zegt ja we gaan niet dus we blijven lekker thuis
Ik word gek terwijl mijn man geen enkele moeite heeft om thuis te blijven

30-06-2017, 09:18

Citaat door samgirl:
Wat lief van he Rihanna dat je mij wat moed geeft
Deze planning brengt me op ideeen
Ik wil idd iets boeken in België om toch de vakantie te breken
En bij mooi weer hier naar het zwembad, picknicken etc
Heb jij camping geboekt in Nederland of Frankrijk
Het is toch vreemd voor ons imdat we elk jaar gaan
Maar Inshalah komt het goed
Ik merk ook dat ik dus het initiatief neem om dingen te plannen
Mijn man is zooooo nuchter en zegt ja we gaan niet dus we blijven lekker thuis
Ik word gek terwijl mijn man geen enkele moeite heeft om thuis te blijven
we hebben een camping in belgie voor de familie dag. een grote sta caravan. lekker gezellig opelkaar gefrot... 3 slaapkamers en een bank die uitgeklapt kan worden. ach joh voor die 2 dagen maak het me niet uit waar ik slaap.
kids kunnen zwemmen, wij vrouwen helaas niet wat het is een openbaar bad waar je alleen in badkleding mag zwemmen. maar dat is niet erg.
lekker gezellig bbq met z'n allen ik heb er echt super veel zin in.

kijk via airbnb naar camping of een huisje in frankrijk, meestal heb je op 3 uurtjes afstand van nl al iets leuks.
maak een planning voor je kids, je hoeft niet elke dag iets leuks buiten de deur te doen maar 2x per week is al voor de kids iets om naar uit te kijken.
aanvullen met spelletjes, zwemmen in de tuin als je die hebt, film maraton, koekjes bakken, spelletjes etc etc.,

ik ken dat van mannen ik ben ook de degene die alles moet regelen en plannen anders zitten we de hele vakantie thuis in de tuin

30-06-2017, 09:57



Citaat door Riannah:
we hebben een camping in belgie voor de familie dag. een grote sta caravan. lekker gezellig opelkaar gefrot... 3 slaapkamers en een bank die uitgeklapt kan worden. ach joh voor die 2 dagen maak het me niet uit waar ik slaap.
kids kunnen zwemmen, wij vrouwen helaas niet wat het is een openbaar bad waar je alleen in badkleding mag zwemmen. maar dat is niet erg.
lekker gezellig bbq met z'n allen ik heb er echt super veel zin in.

kijk via airbnb naar camping of een huisje in frankrijk, meestal heb je op 3 uurtjes afstand van nl al iets leuks.
maak een planning voor je kids, je hoeft niet elke dag iets leuks buiten de deur te doen maar 2x per week is al voor de kids iets om naar uit te kijken.
aanvullen met spelletjes, zwemmen in de tuin als je die hebt, film maraton, koekjes bakken, spelletjes etc etc.,

ik ken dat van mannen ik ben ook de degene die alles moet regelen en plannen anders zitten we de hele vakantie thuis in de tuin
Hi hi ik voel me meteen weer beter dankzij jou rihanah
Thanks schat moge Allah jouw belonen

30-06-2017, 10:10
Ja hier ook geen marokko dit jaar. In belgië hebben we 2 maanden zomervakantie! Ik zag het ook niet echt zitten om 2 maanden hier te blijven dus hebben we 10 dagen spanje geboekt met hotel. Wou er toch even tussenuit. Voor de rest hier en daar een dagje naar het park, zwembad enzo. Zo komen we die 2 maanden wel door inscha allah. Is echt lastig soms met kinderen. Maar hamdollah.

30-06-2017, 10:18

Citaat door samgirl:
Hi hi ik voel me meteen weer beter dankzij jou rihanah
Thanks schat moge Allah jouw belonen
komt goed schat, gewoon effe zoeken er is genoeg leuks voor ieder zijn budget.

30-06-2017, 10:21
Leuk Riannah

30-06-2017, 10:21

Citaat door zotte_ik:
Ja hier ook geen marokko dit jaar. In belgië hebben we 2 maanden zomervakantie! Ik zag het ook niet echt zitten om 2 maanden hier te blijven dus hebben we 10 dagen spanje geboekt met hotel. Wou er toch even tussenuit. Voor de rest hier en daar een dagje naar het park, zwembad enzo. Zo komen we die 2 maanden wel door inscha allah. Is echt lastig soms met kinderen. Maar hamdollah.
ah leuk joh, wij wilde ook in spanje een huisje doen, maar alles zit vol, gewoon veel te laat met boeken.
toen iets gevonden in italie voor een zeer appetijtelijke prijs... super blij

30-06-2017, 10:28

Citaat door Riannah:
ah leuk joh, wij wilde ook in spanje een huisje doen, maar alles zit vol, gewoon veel te laat met boeken.
toen iets gevonden in italie voor een zeer appetijtelijke prijs... super blij
Ja inderdaad. Je moet echt vroeg boeken spanje als je nog een plaatsje wilt. Wij zitten in barcelona inscha allah. Kijk er zooo naar uit.

Jou planning is ook heel leuk twarkallah. Veel uitstapjes. Geniet ervan meid!

30-06-2017, 11:36

Citaat door zotte_ik:
Ja inderdaad. Je moet echt vroeg boeken spanje als je nog een plaatsje wilt. Wij zitten in barcelona inscha allah. Kijk er zooo naar uit.

Jou planning is ook heel leuk twarkallah. Veel uitstapjes. Geniet ervan meid!
geniet er van meid

30-06-2017, 14:45
Overdreven je bent hier het hele jaar door dus die ene zomermaand moet kunnen

Ieder geval je kan naar pretparken, center parc ect gewoon je dagen vullen met activiteiten

30-06-2017, 14:45


Wij gaan ook nergens heen, ik heb me dochter ingeschreven bij een speelpleinwerking, elke namiddag doen ze dan leuke activiteiten, spelletjes, koken en uitstapjes, de voormiddag wil ik dan dat ze gewoon thuis is

30-06-2017, 15:33

Citaat door MMM_:
Overdreven je bent hier het hele jaar door dus die ene zomermaand moet kunnen

Ieder geval je kan naar pretparken, center parc ect gewoon je dagen vullen met activiteiten
Helemaal mee eens!
Maar als je gewend bent om elk jaar naar marokko te gaan, kan t heeeeel saai zijn vooral evt erger door t weer. Maar heb ook zulke zomers dus je moet je kids en zo ook jezelf vermaken. Nl zit vooooool pretparken,dierentuinen, picknick plekken, parken, kinderboederijen beschutte meer/plassen om te chillen en bij slecht weer evt een indoor speelplek. En uiteraard kan je ook dagjes weg plannen of midweek in de buurt, paar uurtjes rijden en je hebt heel veel leuke vakantie locaties.

Vakantieveiling is idd goede tip, maar kreeg zwaar jnoen van die site, eerste sec al hele hoge bods pfff denk dat t een beetje doorgestoken kaart is.

30-06-2017, 15:48

Citaat door roumaisa:
Helemaal mee eens!
Maar als je gewend bent om elk jaar naar marokko te gaan, kan t heeeeel saai zijn vooral evt erger door t weer. Maar heb ook zulke zomers dus je moet je kids en zo ook jezelf vermaken. Nl zit vooooool pretparken,dierentuinen, picknick plekken, parken, kinderboederijen beschutte meer/plassen om te chillen en bij slecht weer evt een indoor speelplek. En uiteraard kan je ook dagjes weg plannen of midweek in de buurt, paar uurtjes rijden en je hebt heel veel leuke vakantie locaties.

Vakantieveiling is idd goede tip, maar kreeg zwaar jnoen van die site, eerste sec al hele hoge bods pfff denk dat t een beetje doorgestoken kaart is.
je moet eens weten hoeveel ik heb gescholden op die vakantieveilig, maar geduld hebben en dan heb je ineens gelukt.
ik kijk smorgens vroeg voor 7 uur, tussen de middag tussen 12 en 1 en rond etenstijd. dan heb je de meeste kans op een goedkope veiling.

Pagina's : [1] 2 3 4