Bekijk volle/desktop versie : Wil op de markt gaan staan . Help Help Help



05-05-2005, 16:13
--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil op de markt sieraden,horloges gaan verkopen. Wie kent iemand die het ook doet? En brengt het goed op? Of wie kent er iemand die spulletjes uit marokko haalt en hier in Nederland verkoop? Waar ik voornamelijk mee zit is de belasting en invoerenrechten. Als je het vanuit mellila invoert, ben je volgens mij geen invoerrechten verschuldigd. En wie kan mij helpen en wie kent er iemand die dit ook doet. En hoe gaat dat in zijn werk? Alvast bedankt voor de tips/hulp.

06-05-2005, 14:08



Citaat door yasminaamlas:
--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil op de markt sieraden,horloges gaan verkopen. Wie kent iemand die het ook doet? En brengt het goed op? Of wie kent er iemand die spulletjes uit marokko haalt en hier in Nederland verkoop? Waar ik voornamelijk mee zit is de belasting en invoerenrechten. Als je het vanuit mellila invoert, ben je volgens mij geen invoerrechten verschuldigd. En wie kan mij helpen en wie kent er iemand die dit ook doet. En hoe gaat dat in zijn werk? Alvast bedankt voor de tips/hulp.
Salaam wa aleikom,

Ik weet niet wat voor horloges je wilt gaan verkopen maar ik verkoop merkhorloges (rolex, breitling etc). Als je dat wilt kun je eventueel bij mij inkopen. kijk even op de site http://replica-top-choice.tripod.com of stuur me een pm voor meer info.

thalla

06-05-2005, 16:37
hoi meid de spullen die ze in marokko hebben is allemaal made in china. Wij hebben n winkel met oosterse spullen, kleding, schoenen en sieraden mn zilverkleurige setjes en ringen je kunt me pm als je interesse hebt we hebben nl ook groothandel

16-05-2005, 13:08
utrecht zwarte markt VLeute

03-06-2005, 23:41


he meid ik ga je een advies geven wollah.ik heb het ook gedaan en je ziet dat de meeste marktlui steeds weg gaan van de markt omdat er niets verdiend word en om de belasting lieverd.ik waarschuw je wollah doe het niet je zult er spijt van krijgen je zult gezien worden als onderneemster en dan moet je een boekhouder hebben anders kom je zoals mij te staan.ik heb de afgelopen maanden €8000,- betaald dus ik zeg het je alvast

05-06-2005, 13:22
salaam o alikom hey mohamed sta jij ook nog op de makrt of niet meer.

24-08-2005, 15:21
als je op Vleuten of Beverwijk staat, krijg je dan ook de belastingdienst achter je aan... als je dus zeg maar maar een paar keer per jaar iets verkoopt?? Want als je geen vaste standplaats huurt dan hoef je niet eens in te schrijven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel