Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse man vertelt over verlies van zijn vrouw bij brand in flatgebouw Londen (v



19-06-2017, 21:01
De echtgenoot van Khadija Khalloufi vertelde aan de Daily Mail UK het verhaal van de verschrikkelijk nacht en zijn zoektocht naar zijn vrouw.



Sabah Abdallah, 72 jaar, vertelde over de verschrikkelijk nacht waarbij hij in de brand in het flatgebouw in Londen zijn vrouw Khadija, 52 jaar, verloor. Hij vertelde over zijn verdriet en hoe hij de hele nacht naar zijn vrouw zocht.

"We hadden een 30-jarig huwelijk. Ze was mijn wederhelft, ze was mijn partner. Ze was mijn alles".

Hij zei dat bij het vluchten uit het gebouw (ze woonden op de 17de verdieping) er veel chaos was en hij gelooft dat hij van zijn vrouw rond de 15e verdieping werd gescheiden. Hij dacht in eerste instantie dat ze de brand had overleefd en wachtte tot zes uur in de ochtend op haar. De autoriteiten vertelde hem dat haar levenloze lichaam buiten werd gevonden, liggend in het gras, zo'n 50 meter voor het gebouw.

Hij vertelde dat de politie hem weinig informatie heeft gegeven over de dood van zijn vrouw, alleen dat ze hem vertelden dat ze in het gras in de frisse lucht was gestorven.

De heer Abdallah begrijpt niet hoe zijn vrouw stierf als ze erin slaagde om buiten te komen. Het is volgens de krant mogelijk dat ze aan rookinhalatie is gestorven, maar dit is niet door de politie bevestigd.

"Ik voel me verloren. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik wil gewoon mijn vrouw terug", zei hij tegen de Daily Mail.

Een video waarin hij over zijn zware verlies spreekt is hier te bekijken: http://video.dailymail.co.uk/video/mol/2017/06/16/3840142546082742923/640x360_MP4_3840142546082742923.mp4

20-06-2017, 08:49


Ya Rabbi salama, Allahir7amha ou Allahi7fadna. Wat verschrikkelijk verdrietig is dit.

20-06-2017, 11:53
Ahhhh krijg beetje kippenvel meskin zooo schattig 'ik wil gewoon mijn vrouw terug' wauww zo mooi om te horen, allahie r7ahma meskina..mogen allah swt haar een plek in het paradijs schenken!