Bekijk volle/desktop versie : Topic:Fifa Confederation cup 2017



15-06-2017, 11:08
Zaterdag 17;00 uur Rusland vs Nieuw-Zeeland

Zondag 17;00 uur Portugal vs Mexico (boeinde wedstrijd)

Zondag 20;00 uur Kameroen vs Chili

Maandag 17:00 uur Australie vs Duitsland

Wat hoop ik zo dat Portugal hem pakt, met name voor Ronaldo 7, zijn tweede grote prijs met zijn land en wat voor 1, vind die Confederation beker wel mooie beker.als hij die beker pakt kun je de goudenbal nu al geven aan hem, wat een seizoen heeft die gehad, EK-CL-La Liga-Wereldbeker Clubs-Europese Super Cup-Gouden Bal gewonnen

Messi staat nog steeds op 0 prijzen met zijn land A team

Ik denk Finale zal Portugal vs Chili worden of Duitsland vs Portugal

15-06-2017, 11:13


Ronaldo en zijn team vannacht aangekomen in Rusland

[video=youtube;wmLYi4Tf92c]https://www.youtube.com/watch?v=wmLYi4Tf92c[/video]

http://https://www.youtube.com/watch?v=wmLYi4Tf92c

15-06-2017, 12:17
alle wedstrijden zijn te volgen op NPO 2, dus kom niet topics openen voor een stream, iedereen heeft NPO zenders, en anders kun je live kijken op npo live via de site

15-06-2017, 12:23
ook een mooie wedstrijd zal Duitsland vs Chili zijn Vidal tegen veel ploeggenoten van hem, zitten namelijk in dezelfde poul, ze spelen volgende week

15-06-2017, 12:28


Ik zeg Mexico gaat deze editie winnen...Duitsland is mijn team maar die gaan gewoon halve finale spelen en het is een B team

15-06-2017, 12:30

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik zeg Mexico gaat deze editie winnen...Duitsland is mijn team maar die gaan gewoon halve finale spelen en het is een B team
Mexico heeft een sterk team, die eerste wedstrijd van Ronaldo zal dan ook meteen boeiend zijn, de eerste 2 van de poul gaan door, dus denk wel dat zowel Portugal en Mexico door gaan, andere Poule zal het wel chili en Duitsland worden, dan krijg je 2 mooie halve finales, vergis je niet Duitsland heeft ook ervaren spelers in de selectie, gebalanceerde team

15-06-2017, 12:39

Citaat door TrumpDump:
Mexico heeft een sterk team, die eerste wedstrijd van Ronaldo zal dan ook meteen boeiend zijn, de eerste 2 van de poul gaan door, dus denk wel dat zowel Portugal en Mexico door gaan, andere Poule zal het wel chili en Duitsland worden, dan krijg je 2 mooie halve finales, vergis je niet Duitsland heeft ook ervaren spelers in de selectie, gebalanceerde team
Duitsland is altijd goed ..maakt niks welke op veld staat ..ze zijn toernooi voetballers

15-06-2017, 12:39
met dit team is Duitsland nog steeds gevaarlijk, dit is hun selectie

Keepers: Bernd Leno (Bayer Leverkusen), Marc-André ter Stegen (FC Barcelona), Kevin Trapp (Paris Saint-Germain).

Verdediging: Matthias Ginter (Borussia Dortmund), Jonas Hector (1. FC Köln), Benjamin Henrichs (Bayer Leverkusen), Joshua Kimmich (Bayern München), Shkodran Mustafi (Arsenal), Marvin Plattenhardt (Hertha BSC), Antonio Rüdiger (AS Roma), Niklas Süle (1899 Hoffenheim).

Middenveld/Aanval: Julian Brandt (Schalke 04), Emre Can (Liverpool), Kerem Demirbay (1899 Hoffenheim), Diego Demme (RB Leipzig), Julian Draxler (Paris Saint-Germain), Leon Goretzka (Schalke 04), Sebastian Rudy (1899 Hoffenheim), Leroy Sané (Manchester City), Lars Stindl (Borussia Mönchengladbach), Sandro Wagner (1899 Hoffenheim), Timo Werner (RB Leipzig), Amin Younes (Ajax).

15-06-2017, 12:41

Citaat door LaasteGeruchten:
Duitsland is altijd goed ..maakt niks welke op veld staat ..ze zijn toernooi voetballers
Precies, samen met Italie en Frankrijk en Spanje en Engeland en Brazilie, kunnen ze 3 verschillende teams opstellen en nog steeds even goed,

15-06-2017, 12:45
Om eerlijk te zijn ..ik verwacht niks van Engeland tijdens wk

15-06-2017, 12:46
Portugal heeft wel beste selectie tijdens deze confederation cup

Rui Patricio (Sporting Lissabon), Beto (Sporting Lissabon), José Sa (FC Porto);xNelson Semedo (Benfica), Cédric Soares (Southampton), Pepe (Real Madrid), Bruno Alves (Cagliari), Luis Neto (Zenit Sint-Petersburg), José Fonte (Southampton), Raphaël Guerreiro (Borussia Dortmund), Eliseu (Benfica);xWilliam Carvalho (Sporting Lissabon), Danilo Pereira (FC Porto), João Moutinho (AS Monaco), Pizzi (Benfica), João Mário (Internazionale), André Gomes (Bracelona), Adrien Silva (Sporting Lissabon), Bernardo Silva (AS Monaco); Cristiano Ronaldo (Real Madrid), Ricardo Quaresma (Besiktas), Gelson Martins (Sporting Lissabon), André Silva (FC Porto), Nani (Valencia).

15-06-2017, 12:47

Citaat door LaasteGeruchten:
Om eerlijk te zijn ..ik verwacht niks van Engeland tijdens wk
Engeland hebben heel goede spelers mischien wel zeker top 3 van de wereld, en ze gaan ook altijd makkelijk door naar een wk of ek, maar zodra toernooi begint is het niks meer, het zijn absoluut geen toernooi voetballers

15-06-2017, 12:51


Nederland b.v heeft slechtere spelers als Engeland, maar Nederland als ze eenmaal toernooi halen, zitten ze altijd minimaal in de kwart finale en maximaal finale, dus toernooi land, Engeland niet, soms zelfs eerste ronde eruit

15-06-2017, 12:54
Ronaldo is echt ijzersterk de afgelopen 2 jaar. Niet normaal. Ik zag gister een lijst met al zijn prijzen van afgelopen 2 jaar:

2 Champions Leagues
Landskampioen
Europese supercup
wereldbeker met club
Europees kampioen met Portugal
2 Ballon d'or
Fifa best man
Europees speler van het jaar

En er is kans op nog meer prijzen zoals Europees speler van het jaar. Deze zal hij vast wel krijgen in augustus of september. Hij heeft de CL beslist en is topscorer.
Daarnaast treft hij Manchester United voor de Europese Supercup. Hij mag de Wereldbeker voor clubteams prolongeren.
Bovendien denk ik dat hij geen concurrenten heeft voor de Ballon d'or en fifa best man.

Dan nog niet eens mee gerekend de spaanse supercup.

Mohiem: Hij is in bloedvorm en Portugal is op oorlogssterkte dus er is een grote kans dat Portugal er met deze cup vandoor gaat.

15-06-2017, 12:54

Citaat door TrumpDump:
Engeland hebben heel goede spelers mischien wel zeker top 3 van de wereld, en ze gaan ook altijd makkelijk door naar een wk of ek, maar zodra toernooi begint is het niks meer, het zijn absoluut geen toernooi voetballers
Groot verschil met Nederland is dat zij wel Werelkampioen zijn en Nederland niet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45