Bekijk volle/desktop versie : Probleem van Marokko is Belhanda



13-06-2017, 00:20
Belhanda faalt bij het Marokkaanse elftal. De laatste wedstrijden heb ik deze speler in de gaten gehouden en keer op keer faalt hij sinds zijn eerste wedstrijd bij de Atlas lions. Belhanda is het probleem van Marokko! Veel balverlies, weinig verdedigende taken en haalt nooit rendement uit zijn acties.

Afgelopen interlands hebben we gezien dat sommige spelers niveau te kort komen. Spelers als Belhanda, Azaro, Zohir Faddal komen heel wat te kort om voor de internationale niveau. Fadal maakt een inschattingsfout die we in de 3e klasse niet kunnen maken. Als verdediger moet je uitstraling hebben van niemand komt mij voorbij!! Benatia was niet op z'n best maar deze speler is wel 10 x beter dan Fadal.

We moeten toegeven dat we minder kwaliteit hebben dan de top van Afrika. Ik dacht dat we door goede teamspirit kunnen concurreren met de Afrikaanse top.

13-06-2017, 00:36


Ook zonder Belhanda hebben we genoeg baggerwedatrijden gespeeld en verloren. Er word teveel van Belhanda verwacht en als we verliezen dan begint telkens de kritiek bij hem.

Belhanda is een prima speler voor Marokko maar hij moet een linie terug spelen (naast El ahmadi), of zoals bij Nice als valse linksbuiten.
Dit team is gewoon niet op elkaar ingespeeld. Ik zie geen vaste patronen, ze doen gewoon maar wat. Dan kun je nooit een wedstrijd overtuigend winnen

13-06-2017, 01:09

Citaat door Vado:
Ook zonder Belhanda hebben we genoeg baggerwedatrijden gespeeld en verloren. Er word teveel van Belhanda verwacht en als we verliezen dan begint telkens de kritiek bij hem.

Belhanda is een prima speler voor Marokko maar hij moet een linie terug spelen (naast El ahmadi), of zoals bij Nice als valse linksbuiten.
Dit team is gewoon niet op elkaar ingespeeld. Ik zie geen vaste patronen, ze doen gewoon maar wat. Dan kun je nooit een wedstrijd overtuigend winnen
Misschien als reserve. In het begin dacht ik dat Belhanda beter is dan Ziyech. Hij heeft het tegendeel bewezen en haalt meer negativiteit in het veld dan te presteren. Tegen Oranje en Cameroun heeft echt geen reet uitgevoerd. Hij werd vaker goed ingespeeld verpeste alles door balverlies, telkens zichzelf willen bewijzen en elke keer maar weer draaiend naar de verkeerde kant. Ik wil wel ziyech op zijn plek zien. S. Amrabat samen met al Ahmadi . Mahi en Bouhadouz in de spits.

13-06-2017, 09:27

Citaat door Marokko.:
Probleem ligt niet bij belhanda belhanda functioneert meer een linie aanvallender dan zijn huidige taak verder zijn de opstellingen gewoon altijd matig terwijl wij over goeie spelers beschikken
Stil stil en ga in een harira-pan roeren. Met je "linie aanvallender" pfff

13-06-2017, 13:21


Belhanda is de stoorzender ..ik roep het al jaren dat hij moet oprotten..hij voegt niks toe aan Marokkaanse elftal

13-06-2017, 17:44
Belhanda kan niet op 10 bij Marokko. Het lukt 'm gewoon niet.

Ik vond hem onder Gerits wel sterk spelen maar dat was een linie er achter(cvm)Hij is sterk en kan best goed tackelen.

13-06-2017, 17:53
Waarom speelt die bij Nice wel altijd goed??waarom is die nu verkocht aan Galatasaray, denk niet dat de Turken hem zomaar kopen, Belhanda is een uitstekende speler of back up voor Marokko, beter hebben we niet, en zoals al sommige hier aangeven, hij speelt niet op zijn positie waar hij speelde bij Kiev en Montpellier en Nice, hij word verkeerd gebruikt, we spelen met 11 spelers niet met 1 spelers, dus hem de schuld geven is egt onzin, alle 11 spelers zijn verantwoordelijk voor de slechte resultaten en niet 1 spelers

13-06-2017, 18:11

Citaat door Qoran:
Stil stil en ga in een harira-pan roeren. Met je "linie aanvallender" pfff
nou die Harira juf heeft wel meer verstand van voetbal dan jij zoas ik lees, ze heeft gelijk bij Nice speelt die niet op 10, als zij Harira juf is wat ben jij dan als ik vragen mag

13-06-2017, 22:01

Citaat door TrumpDump:
Waarom speelt die bij Nice wel altijd goed??waarom is die nu verkocht aan Galatasaray, denk niet dat de Turken hem zomaar kopen, Belhanda is een uitstekende speler of back up voor Marokko, beter hebben we niet, en zoals al sommige hier aangeven, hij speelt niet op zijn positie waar hij speelde bij Kiev en Montpellier en Nice, hij word verkeerd gebruikt, we spelen met 11 spelers niet met 1 spelers, dus hem de schuld geven is egt onzin, alle 11 spelers zijn verantwoordelijk voor de slechte resultaten en niet 1 spelers
Belhanda vertraagt door zijn balverlies het spel. Als je tactisch goed en compact wilt voetballen moet je het plan goed uitvoeren. Wanneer je het plan niet goed uitvoert zal het systeem niet goed functioneren. Belhanda is nou eenmaal de ruis in het spel van Marokko en zo bracht hij vaker zijn medespelers in moeilijkheden want zij moeten veel meters gaan maken om zijn fouten te corrigeren. Terwijl Marokko het ook moet hebben van zijn goede technische middenvelders maar tegen Kameroen kwam het gevaar alleen via de zijkanten.

14-06-2017, 11:47
hadji moet weg