Bekijk volle/desktop versie : Schoonzusters>>allatief!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-04-2002, 23:47
Hey iedereen,

het zit namelijk zo
ik heb drie schoonzusters uit marokko enne wij zien er niets anders mee dan troubles...wat natuurlijk niet kan en mag hé...de jongste..die achttien is...is een xxxx in wording...haar zuster...die ook mijn schoonzuster is...is een schijnheilige kreng met twee gezichten...en de derde...die begint nogal serieus streken te krijgen....allatief allatief...

ik ben met die topic begonnen...omdat er nog geen woord werd gerept over schoonzusters en ik heb al gewacht dus heb ik besloten om het dan maar zelf te doen...

mag ik er wel bij zeggen dat ik en de rest van mijn familie (mijn eigen bloed en vlees, mijn zussen en broers) wel nooit de uitdagers zijn voor die ruzies

mijn jongste schoonzus (die van achttien hÃ&copy die probeer zehma de traditie te veranderen...en wauw ze kan nederlands, daarmee heeft niemand problemen mee...maar hoeveel keer per dag vraagt ze niet of ze het wel kan...allatief niet meer normaal

en hoe dat die mijn ouders tegenspreken....wajaaaaaaaauw

ik zal later inchallah mijn schoonouders op handen en voeten dragen omdat zun eigenlijk zowat je tweede ouders zijn dan hé...snappie

Graag jullie mening....maar niet te lange teksten...want ik ben eigenlijk wat te lui omda allemaal te lezen...of weet je...doe wat je wil, of het nu één woord, twee zinnen of honderd zinnen zijn....typ maar neer....

Dank bij voorbaat
Hoogachtend
zin 'n midar

xxx

16-04-2002, 00:12

schoonzussen ..tja das een verhaal apart
want het zijn eigenlijk famillie die pas leert kennen ..ik zelf heb geen schoonzussen ..dus over ervaringen kan ik nietspreken
maar het lijkt me heel simpel......als je niet me ze kunt opschieten
dan vermijd je ze toch gewooon .....

16-04-2002, 00:28
ik heb 2 van die wijven, en geloof me het zijn echt takke wijven en sniekie dat ze zijn, echt niet normaal, maar ja ik ben er gelukkig niet mee getrouwd

16-04-2002, 00:37
Ik heb geen schoonzusters en mijn broers willen ook nooit trouwen.Wat ben ik blij dat ze thuis willen blijven.

16-04-2002, 00:39

ik heb ook een schoonzus uit marokko, alleen maar trouble!!!

zodra ze hier zijn, dan veranderen ze gelijk.

16-04-2002, 00:43
oh ja, nog vergeten te zeggen. wat sabrinat net zei, sniekie man, echt sniekie dat ze is.

16-04-2002, 00:46
Wat bedoel je pannenkoek over Sabrinat?Ik begrijp het niet.

Beslama

16-04-2002, 00:50
Vroeger waren de mannen van Marokko echt last.Als ze eenmaal hier kwamen en papieren hadden gingen ze weglopen.Trouwden alleen maar voor papieren.
Wat zie je nu?Bij de vrouwen van Marokko begint het ook.Ze willen ook maar papieren.
papieren papieren papieren daar draait het bij sommige jongens en meisjes van marokko

16-04-2002, 00:52

Citaat:
Origineel gepost door Stille
Wat bedoel je pannenkoek over Sabrinat?Ik begrijp het niet.

Beslama
ze bedoeldt dat sniekie gedoe van die schoonzussen, al die schoonzussen zijn namelijk echt sniekie, echte slangen zijn het, getver!

16-04-2002, 00:56
nee joh, niet over sabrinat, maar over mijn schoonzus. gekkie.

nu ik hier toch ben ga ik gerust verder.

je wilt nie weten hoe goed mijn schoonzus ken roddelen, het nieuws is
al door heel marokko verspreid (zelfs in de kleinste hoeken en gaten van marokko) voor dat wij het nieuws zelf hebben.

16-04-2002, 09:35
Ik heb een schoonbroer die zeer goed meevalt. echt een toffe gast, doet niks verkeerd.
Maar ik kan het mij wel inbeelden dat er een paar serpenten tussen zitten.

groetjes

16-04-2002, 10:49
ik heb een schat van een schoonzus en ik zou haar voor nog geen honderduizendmiljoen willen ruilen.
zij is ook uit marokko gekomen en echt waar als ik een zus zou mogen uitzoeken zou zij de eerste zijn die ik tot mijn zus zou benoemen.

16-04-2002, 12:07

ik heb een schoonzuster en ze is wel een schat

en ze is niet sniekie=> als ze je niet mag zegt ze gewoon voor je raap.

en als ik iets geflikt heb komt ze gewoon naar mij en niet eerst naar mijn broer of moeder of ruzie veroorzaken tussen mij en mijn broer echt niet. dus ze is echt niet sniekie

en als ik haar iets vraag en ze wil het niet doen zegt ze het gewoon.

Ik ben heel erg blij met mijn schoonzus.

Mvg

imaad

17-04-2002, 19:15
Hey, bedankt voor de reacties....
Enne schoonbroers zijn totaal niet zo erg als schoonzussen geloof me...maar ik zeg je één ding, ze denken dat ze het van het zijn...lmohim, ik ga effe tv zien en ik kom dan terug oké
beloofd.

beslama
xxx

17-04-2002, 20:14
ja , assia, het is gewoon elmektoub!
ge hebt chance als je uit maroc trouwt en ze blijven hier zichzelf....was ik maar helderziend dan had ik het kunne verhinderen...maar !!!
en guess what? mijn broers vragen nog niet eens naar mij, ook al hebben ze mij al één maand niet gezien!!!

Hun vrouwen hebben mijn broers echt gebrainwashed...ze hebben mijn broers omgetoverd in, hoe moet ik het noemen, allé ja....het is alsof ze mijn broers niet meer zijn....dat vind ik wel spijtig, want ik heb jaren hun hemden zitten stijken, altijd voor hen een kleine boodschap uit de winkel gaan halen >>dat en nog allemaal gewoon om dat het mijn "BROERS" waren...

aja ik ben de maandag voor de vierde keer tante geworden enne ik heb mijn schoonzus gewoon proficiat gezegd en heb het kindje eens gezien en ben terug naar huis gekomen...normaal gezien, bij haar eerste kindje..zat ik daar uren, gewoon omdat ze zich dan niet zou vervelen.

Moest ik nu doorgaan, dan zou ik hier bijna een boek over schrijven!!!

xxx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6