Bekijk volle/desktop versie : Piqué haalt prestaties Real naar beneden: ‘Niet te vergelijken met ons



Pagina's : [1] 2

06-06-2017, 23:37
Real Madrid is er als eerste club ooit in geslaagd om de Champions League voor de tweede keer op rij te winnen. In de finale was de Koninklijke te sterk voor Juventus en pakte het voor de derde keer in vier jaar tijd de cup met de grote oren. Barcelona Gerard Piqué is er niet vies van om met enige regelmaat een sneer uit te delen naar de aartsrivaal en haalt ook nu weer de prestaties van Real naar beneden.

Volgens de Spaans international zijn de prestaties van het huidige Real Madrid niet te vergelijken met de successen van Barcelona in de afgelopen jaren. “Ik denk dat alles wat wij in de laatste jaren hebben gewonnen niet is te vergelijken met wat Madrid in de laatste twee seizoenen heeft gewonnen”, aldus de dertigjarige verdediger bij Movistar Minuto show.

Piqué won drie keer de Champions League met Barcelona en werd sinds het seizoen 2008/09 zes keer kampioen van Spanje. Dat waren tijden waarin Real vaak genoegen moest nemen met de Copa del Rey. Inmiddels zijn de rollen omgedraaid en was de enige prijs die Barcelona het afgelopen seizoen won de Spaanse beker. Daar is Piqué niet tevreden mee. “De dag dat je ons het winnen van de Copa del Rey ziet vieren, dan kan je zeggen dat Madrid goed bezig is”, aldus de verdediger met een knipoog.

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306646

06-06-2017, 23:39


Meest ge-like-te reactie van een Barca fan: Ik hou van Barca, maar Piqué hou je bek toch eens een keer alsjeblieft over Real Madrid.

06-06-2017, 23:43
Ik ben het volkomen eens met Pique

06-06-2017, 23:45

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik ben het volkomen eens met Pique
Dan ben jij net als pique een diva

Alleen ben jij wat waardelozer dan pique want jij een nietszeggende nietsnut die zijn tijd al 15 jaar verdoet op een forum.

zielig mannetje

07-06-2017, 00:03


Nog een geweldige reactie van een Barcafan: benieuwd of Shakira hier savonds een vent in kan vinden.

07-06-2017, 02:14
Shakira draagt de broek thuis i.p.v. Pigay.

07-06-2017, 02:35
Zo een sukkel moet je niet serieus nemen, die blinkt alleen in het Twitteren, de man gaat kapot door de successen van Real

07-06-2017, 02:42
Hij moet nu maanden wachten totdat ie weer wat kan tweeten over Real nu het seizoen erop zit.

07-06-2017, 02:57
Hij heeft gelijk.

07-06-2017, 17:02
Piqué, cabrón, saluda al campeón

07-06-2017, 18:38
Beste team ooit natuurlijk ben je daar jaloers op

07-06-2017, 19:58

Citaat door Frozen:
Hij heeft gelijk.
testemoticon: (Pffffttttt)

Ik hoop dat het een emoticon is die een scheet laat

Wil jij alsjeblieft reageren op kook en schoonmaak topics en niet meer op voetbal topics

07-06-2017, 23:37



Citaat door jongenbario:
testemoticon: (Pffffttttt)

Ik hoop dat het een emoticon is die een scheet laat

Wil jij alsjeblieft reageren op kook en schoonmaak topics en niet meer op voetbal topics
Volgens mij bepaal ik dat nog altijd zelf, dude.
Die scheet had overigens niet eens gehoeven, je praat sowieso poep. Komt op hetzelfde neer. Mohim, ken je plek of ik wijs 'm aan.

08-06-2017, 00:42
1 plek. Aanrecht

08-06-2017, 03:40
So ey, Triss. Zelf verzonnen? Erg origineel!
Maar fyi ik vind dat aanrecht niet erg hoor, integendeel.

Pagina's : [1] 2