Bekijk volle/desktop versie : Khénifra busongeval: Koning Mohammed VI neemt alle kosten op zich



Pagina's : [1] 2

06-06-2017, 15:02
Koning Mohammed VI stuurde na het busongeval in Khénifra, waarbij 12 doden en 39 gewonden vielen, zijn condoleances naar de families van de overledenen.



De Koning stuurde zijn condoleances naar de families van de overledenen en wenste de gewonden beterschap en een voorspoedig herstel.

Naast zijn condoleances zegde Koning Mohammed VI ook toe alle kosten van de begrafenissen op zich te nemen, alsmede de ziekenhuiskosten van de gewonden.

Het ongeval vond gisteren plaats toen de bus omwentelde op de nationale weg (8), tussen Fez en Marrakech, vlakbij de gemeente Ait Ishal in de Khénifra regio.

06-06-2017, 16:02


Ach ja, met 2.5 miljard eigen vermogen, waarom niet?

06-06-2017, 16:13
Mijn koning

06-06-2017, 16:16

Citaat door Morro911:
Ach ja, met 2.5 miljard eigen vermogen, waarom niet?
Precies, niets meer dan zijn plicht naar zijn onderdanen toe.

06-06-2017, 16:30


Lief van de Koning.

06-06-2017, 17:09

Citaat door _Serendipity:
Precies, niets meer dan zijn plicht naar zijn onderdanen toe.
Bedelaars

06-06-2017, 17:12
ALLAH ALWATAN ALMALIEK M6
Dima dima Trapo 3har o na7ma gadra
Dima viva marocco

06-06-2017, 18:57

Citaat door iemandt:
Hij kan ook een strafrechtelijk onderzoek starten.

Was de bus wel in een juiste conditie en niet doorgeroest?
Zat de bus niet te vol qua gewicht of passagiers?
Reed de buschauffeur juist?(9/10 rijden te hard of slapen onderweg zelf)

Denk dat als hij dit doet een duidelijk signaal afgeeft naar de rest in Marokko, tuurlijk de kosten van ziekenhuizen en begrafenissen betalen hoort erbij. Maar als je het probleem niet aanpakt hebben we volgende week weer een klappen daar.
Staatsexamen is te koop, afrijden is te koop.

Wil je dat de koning nu rijlessen gaat geven en elke leerlings examen s afneemt.

Mensen, burgers moeten dit aankaarten en opnemen met hun telefoons en op youtube pleuren of een aanbieden aan een online krant.

06-06-2017, 19:19
Ik zie mensen zeggen dat het ook zijn plicht is om zulke dingen te doen.. De koning van nl, doet helemaal niks, maar daat hoor ik nooit iemand over, stelletje landverraders..

12-08-2017, 22:45

Citaat door Lange197cm:
Mohammed 6 blijft om zijn volk geven de beste man voor Marokko tot nu toe. Jammer dat hij zo currupten om zich heen heeft
Al die corrupte werken onder zijn paraplu.

En dit soort acties ziek ik meer als afleiding van wat er werkelijk gaande is.

Pagina's : [1] 2