Bekijk volle/desktop versie : Onmogelijke Liefde



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-05-2005, 22:17
na dat ik al die verhalen las, dacht ik er even na om mijn verhaal te schrijven. wat ik eigenlijk wil is mijn verhaal kwijt raken. Ik zou willen weten wat jullie inplaats van mij zouden doen als jullie in mijn situatie waren!!
Het verhaal dat ik wil vertellen is helemaal waargebeurd.
ik hoop dat jullie mijn verhaal lezen!

IK : Zenab
oudere zus : aisha
oudere zus 2 : Fatima

kennissen : Paul is die docent
Rita : zijn vrouw
Rick: zijn zoon
linda : zijn dochter
Lissa: zijn dochter

06-05-2005, 19:28


Zied begin met je verhaal...Misschien kan iemand je dan helpen...

08-05-2005, 13:23
ik had 3 zussen, en geen broers,ik was nog 13 jaar.mijn ouders wilden grag naar school om nederlands te leren. Dus gingen ze naar een school waar ze les gaven aan allochtonen. Ze kregen les van man nederlandse man, hij was heel aardig tegen mijn ouders. na een paar maanden hadden ze een hele goede contact met mij ouders hij kwam zelfs naar ons huis om kennis te maken met ons. op die dag was ik heel benieuwd naar die man, omdat mijn ouders heel veel over hem vertelden en hoe goed hij was. dus ik met mijn 3 zussen stonden heel zenuwachtig te wachten op hem. Hij kon iedere moment komen. TRRRR ..... dat was hem! dus ging onze vader de deur open maken voor hem.. , toen kwam hij naar binnen en wij voorstelden ons voor, IK was een hele verlegen meisje, durfde hem niet aan te kijken. toe zaten we met zijn allen samen en begon hij met ons te praten en vragen te stellen, ik durfde hem niet in zijn ogen aan te kijken. hij was een man van 44 jaar, spontaan en maakte veel geintjes met ons, zo dat we op onze gemak konen voelen. IK vond hem best wel aardig. na 2 uur ging hij weer naar huis en zei dat we hem als een oom kunnen beschouwen.
mijn ouders waren hartstikke blij toen hij weg ging, voor al omdat hij heel eerlijk en bescheiden man was. iK vroeg me af is hij getrouwd? mijn ouders zeiden dat hij al getrouwd is en dat i e3 kinderen had, 2 dochters van 4 en 6 en 11 zoon van 11 jaar. ik voelde me op die dag heel gelukkig en blij dat we allemaal zo gezellig met elkaar konden opchieten. naar een week kwam die man met zijn vrouw en kinderen naar ons. Ik had toen kennis gemaakt met zijn vrouw en kinderen. ze waren heel nette en vriendelijke kinderen. we moesten nog aan elkaar wennen. naar een paar maanden hadden we een hele goede contact met hen, ik beschouwde hem als een oom en zijn vrouw als een tante en ze kwamen vaak naar ons toe. Ik durfde wel met hem grapjes te maken en alles hem te vertellen, aan hem kon j egewoon alles vertellen, ik voelde me heel gelukkig en beschermd bij hem. Ikwou toen dat ik zo''n vader had!!!! Op een dag belde Rick ons op ( de zoon ) hij vroeg of ik bij hen wilde logeren? IK was toen heel erg blij om dat te horen, ik : mama mag ik bij hen logeren ? mama: tuurlijk mag je wel. dus hadden hij gezegd dat zijn vader straks zal komen om mij op te halen. IK ging snel mijn pyama en tandenborstel mee nemen en stopte ze in een tas. om 15 uur kwam mijn Paul ( die man ) dus ik snel afscheid nemen en ging lekker in de auto zitten.

ik moet nu stoppen. Zal snel verder gaan!

08-05-2005, 18:20
ga verder mayB kan iemand je helpen..

08-05-2005, 18:24


Ga maar verder meid

08-05-2005, 22:15
bedankt voor jullie reacties!!! Ik krijg meer hoop!
Ik zal snel verder gaan.

08-05-2005, 22:21
ik zat dus lekker in de auto en dacht ik bij me zelf: even weg van huis , ik zit toch alleen maar thuis ga af en toe naar de stad en naar school. Ik voelde dat ik belangrijk was, dat er toch iemand is die me aandacht en liefde kon geven, die ik thuis niet kreeg. Ik ben streng opgevoed. Ik vond dat gewoon, want ik wist niet dat het anders kon. Zenab? ik :jah
Paul: waar denk je aan? je bent zo stil.
ik: ooh nee ik moest even aan ....

08-05-2005, 22:23
sorry dat ik ineens stopte. Maar ik moest gaan, want Paul is nu bij ons!!!! zal morgen verder gaan!

09-05-2005, 12:47
ik : jah ik zat even te denken aan mijn leven.
paul : je kan met mij erover praten als je wilt, je kunt mij vertrouwen, ik zal het aan niemand vertellen.
Ik : zou ik het aan hem vertellen?? Ik durf het niet, ook al hij te vertrouwen is.
iK : NEE het is niet belangrijk hoor,. Paul: als er iets is dan kun jehet me altijd vertellen!
toen begon hij over een andere onderwerp te praten.
paul: hoe gaat het op school?
Ik : jah gaat wel , ik vind nederlands en wiskunde zo moeilijk.
Paul : ik kan het je uitleggen als je wilt?
Ik : jah graag!

toen waren we thuis gekomen bij hun.
IK : IK VOELDE me heel verlegen daar, het was de eerste keer dat ik je hen kwam en ook omdat ik juist bij hen ging logeren.
toen kwamen zijn kinderen naar mij toe en gingen we wat samen spelltjes spelen zoals Risk enzo. Ik voelde me toen wat meer op mijn gemak.
het was teon al savond geworden toen gingen ze buiten barbecuen, ik zat daar met hun samen gezellig te praten, was heel vrolijk toen. Wat mij opviel is de manier waarop ze met elkaar omgaan. Ze zijn heel open en liefdevol tegen elkaar.
Daar werd ik best wel jaloers om, ik keek naar dat gezin en dacht wat zijn ze toch gelukkig. Ik moest aan mijn familie denken , het gezin waar ik leef. Waarom is het bij ons niet zo dacht ik bij me zelf?? daar werd een beetje verdrietig van , maar al snel dacht ik daar niet meer aan, het was zo gezellig . we lachten net zo veel samen. na het avondeten gingen we samen een wandeling maken. na het wandeling huurden ze een film en wij gingen met zijn allen kijken.om 12 uur gingen we pas naar bed. Ik moest boven slapen met zijn 2 dochters, dus gingen we naar boven en kleedden we om en zaten we met onze pyama'"s nog wat bij te kletsen, Ik ging op een luchtbed slapen en de twee dochters gingen op bed slapen.
toen kwam Paul bij ons en wij vroegen aan hem of hij ons een enge verhaal wil vertellen over geesten??
paul: straks durfen jullie niet meer te slapen.
wij: aaaaah , alstublieft.......... . ??
Paul oke dan: dus toen kwam hij naast me liggen. Ik vond het net zo fijn om naast hem te liggen, ik voelde me heel veilig, voelde zijn liefde die ik niet van mijn vader kreeg . toen begon hij dus met zijn enge verhaal te vertellen, wij luisterden met open oren naar hem, het was best wel enge die verhaal .
toen hij klaar was met vertellen was ik nog steeds wakker, hij keek naar zijn dochters, maar daar was het heel stil. Hij riep ze maar ze sliepen toen al.
dus ik knuffede hem en hij mij. ALS EEn baby die bij zijn moeder niet weg wou.
toen begon hij mij te kittelen weer , ik toen ging ik hem ook kittelen, want dat deden we vaak bij elkaar. VOORAL omdat hij er niet tegen kan vind ik het leuk om hem te pesten met kitelen. Hij was de engie persoon waar ik dat durfde bij hem te doen. Dat deed ik niet eens bij mijn vader, want het voelt een beetje vreemd, we hebben een afstandelijke houding tegen elkaar, maar tegen Paul heb ik dat niet.
toen hij mij kitelde bij mijn buik vroeg hij mij hoe voelt dat?
IK : HAHAHAH HET KITELD.
toen lagen we met zijn tweeen op onze rug.
ineens raakte hij mijn benen , hij begon langzaam te aaien op mijn benen en kwam vlak tussen mijn benen. Ik voelde dat mijn hele lichaam brandde , het voelde heel raar maar fijn, een gevoel dat ik nog nooit had gekend.
Paul: hoe voelt dat??
Ik : ahhhhhhh.. het kiteld , ik wist niet wat ik moest zeggen!!!!
Paul : voel je niks anders??
iK : ehmmm, nee hoor, terwijl ik van binnen bradde van dat gevoel.
Hij ging toen langzaam naar boven , bij mijn borsten, hij ging daar hee zachtjes maseren, ik oooh god , ik vond het best wel lekker.
hij deed dat over mijn pyama heen, dus hij raakt niet echt mijn lichaam.
toen ging hij weer met zijn handen naar beneden en wou zijn handen onder mijn pyama doen.
Ik : duwde zijn handje zachtjes weg.
dat wou ik niet !!!!!!!!!, ik wou niet dat iemand mijn lichaam aanraakt!! hij was de eerst persoon die mijn lichaam aanraakt. toen draaide hij me om, zodat ik op mijn buik lag.

ik zal moren verder gaan!

09-05-2005, 12:59
wajooow is het waargebeurd?
ga gauw verder meis

peace

09-05-2005, 13:11
Ja het is echt gebeurd, ik kan zo iets niet zomaar verzinnen. lijkt me moeilijk.

09-05-2005, 13:13
oh oke..., kan wel als je een beetje fantsie hebt

maar ga gauw verder oke zina

09-05-2005, 13:14



Citaat door Lala_Fathos:
Zied begin met je verhaal...Misschien kan iemand je dan helpen...
Haaaaaaaaaaaai

09-05-2005, 13:20

Citaat door miss_touzani:
wajooow is het waargebeurd?
ga gauw verder meis

peace
waarom moet je van?

09-05-2005, 13:22
oh gewoon omdat het waargebeurd is
en omdat ik het erg vind meschien daarom....:

maar wil je een vervolgje plaatsen

Pagina's : [1] 2 3 4 5