Bekijk volle/desktop versie : Eden Hazard 4 maanden " buitenspel "



05-06-2017, 13:17
Voor Eden Hazard is de laatste training van België uitgelopen op een drama. De aanvaller van Chelsea gaat maandag al onder het mes.

Het noodlot sloeg zondag toe bij de laatste training voor het oefenduel met Tsjechië van maandag. Zonder dat er een speler in de buurt was liep Hazard bij een onschuldige draai een zware blessure aan zijn rechterenkel op.

Nader onderzoek wees uit dat de enkel gebroken is. Een operatie is noodzakelijk. Maandag ondergaat Hazard de ingreep, waarna de aanvaller zich moet richten op zijn comeback.

Door de blessure mist Hazard niet alleen de laatste duels van dit interlandseizoen, maar ook de start van het nieuwe seizoen. De verwachting is dat de aanvaller vier maanden nodig zal hebben voor het herstel.

05-06-2017, 14:11


Jammer. Hij gaf laatst nog aan dat hij naar Real wil als Real hem eventueel zou benaderen.

05-06-2017, 14:12

Citaat door RealBlood_:
Jammer. Hij gaf laatst nog aan dat hij naar Real wil als Real hem eventueel zou benaderen.
Ja precies, had gehoopt op zijn komst.

05-06-2017, 14:13

Citaat door mister_anouar:
Ja precies, had gehoopt op zijn komst.
Aan de andere kant is hij ook weer niet broodnodig. Concurrentie is al moordend genoeg bij Madrid.

Ze zijn gelukkig al bezig met een stand-in voor Marcelo (Theo Hernandez) en Danilo kan blijven als vervanger voor Carvajal. Ze moeten dan nog een centrale verdediger extra aantrekken als Pepe vertrekt.

Verder is de selectie goed.

05-06-2017, 14:21



Citaat door RealBlood_:
Aan de andere kant is hij ook weer niet broodnodig. Concurrentie is al moordend genoeg bij Madrid.

Ze zijn gelukkig al bezig met een stand-in voor Marcelo (Theo Hernandez) en Danilo kan blijven als vervanger voor Carvajal. Ze moeten dan nog een centrale verdediger extra aantrekken als Pepe vertrekt.

Verder is de selectie goed.
Daar heb je gelijk in maar met een Hazard heb je zeker een betere speler.

05-06-2017, 14:23

Citaat door mister_anouar:
Daar heb je gelijk in maar met een Hazard heb je zeker een betere speler.
Wat weer ten kosten gaat van andere goeie spelers. Ik baal er al erg genoeg van dat ze James hoogstwaarschijnlijk kwijt gaan raken door die moordende concurrentie.

05-06-2017, 14:33

Citaat door RealBlood_:
Wat weer ten kosten gaat van andere goeie spelers. Ik baal er al erg genoeg van dat ze James hoogstwaarschijnlijk kwijt gaan raken door die moordende concurrentie.
Ik had liever gezien dat Bale vertrok, de man zit daar op z'n plek.

05-06-2017, 15:05
Maar Hazard speelt et liefst op plek van Ronaldo.ipv rechtsvleugel ? + geen transfer dus naar Madrid..

En heb liever ook dat Pepe blijft hijs muur.

05-06-2017, 15:11

Citaat door mister_anouar:
Ik had liever gezien dat Bale vertrok, de man zit daar op z'n plek.
Bale deed het heel goed in de eerste seizoenshelft van Real. Hij stond op toen Ronaldo nog moeizaam op gang kwam. Zijn blessure zorgde ervoor dat ie minder werd.

05-06-2017, 15:23

Citaat door RealBlood_:
Bale deed het heel goed in de eerste seizoenshelft van Real. Hij stond op toen Ronaldo nog moeizaam op gang kwam. Zijn blessure zorgde ervoor dat ie minder werd.
Los van zijn blessure vind ik hem op de 1 of ander manier niet passen bij Real. Ik hoop uiteraard dat ie het niveau wat van hem verwacht wordt haalt, heb zo mijn twijfels daarbij lijkt het een man van " glas " te zijn, een tweede Robben / Gőtze

05-06-2017, 15:25
Jammer voor hem

05-06-2017, 15:49

Citaat door ibrahimovic10:


En heb liever ook dat Pepe blijft hijs muur.
Die gaat waarschijnlijk naar PSG

05-06-2017, 16:02



Citaat door mister_anouar:
Los van zijn blessure vind ik hem op de 1 of ander manier niet passen bij Real. Ik hoop uiteraard dat ie het niveau wat van hem verwacht wordt haalt, heb zo mijn twijfels daarbij lijkt het een man van " glas " te zijn, een tweede Robben / Gőtze
Hij oogt wat te statisch, heeft het meer van zijn rushes i.p.v. dribbels of zo. Toch is ie erg nuttig geweest de afgelopen jaren. Vooral in zijn eerste seizoen.

Ik heb hem er in ieder geval graag bij in de selectie.

05-06-2017, 16:36
james vertrekt, pepe vertrekt.

Morata wil blijven maar zal meer speeltijd eisen.

Isco blijft omdat hij vaak speelde. Nu Bale weer fit is zal hij minder aan spelen toekomen.

Al met al is het lastig om spelers te moeten telleurstellen

05-06-2017, 16:39
Isco komt wel aan zijn speelminuten als James vertrekt, dat weet ik zeker. En vooral na zijn sterke tweede seizoenshelft kan Zidane moeilijk om hem heen. Bale is best wisselvallig.

Pepe's vertrek is nog niet zeker. Hij wil blijven bij Real, maar heeft van Real nog geen contractvoorstel gekregen.
Morata wil idd blijven, maar ik zie hem niet meer spelen dan dit seizoen. Vooral niet als Mbappé ook wordt gehaald.