Bekijk volle/desktop versie : Eerlijk advies omwille christelijke uitdrijving



Pagina's : [1] 2

04-06-2017, 19:00
Beste mensen, ik heb onlangs met een christelijke priester van een nabij gelegen abdij gecontacteerd en gesproken, deze kan mij helpen. Ik wil een grote uitdrijving laten plaats nemen. Ik doe zeer erge zaken in dit lichaam, niet door influisteringen maar de duivel neemt mijn lichaam gewoon over. Dat is veel erger dan op christelijke manier te proberen te genezen.. of ben ik mis.. ik weet dat dit misschien shirk is.. maar heb alles geprobeerd en ben ten einde raad.. ik wil nog een leven hebben..

05-06-2017, 02:30


Hoor wat je zegt je wilt aftreden van de islam nadat je bent geleid. Om over te stappen naar de drie eenheid. Het geloof dat de gevaarlijkste leugen ooit heeft verspreid. Namelijk dat Allah partners en een zoon zou hebben. Allahu musta3an. Akhi jij moet roqya op jezelf doen, alleen roqya water drinken. In shaa Allah veel dua. Dit is wat de djin wil je laten doen aftreden. Ga niet naar de priester en vecht tegen je innerlijke ego. Vertrouw op Allah, toon berouw en Allah zal je leiden in shaa allah. En weet broeder iedereen wordt beproefd in deze dunya jij moet die beproeving doorstaan.

05-06-2017, 02:40
Grijp deze raad hier bovenaan met beiden handen.
Bezoek geen christelijk priesters.
Blijf rokia verrichten laat je zoveel mogelijk behandelen want zo te lezen heb je der geen controle over.

05-06-2017, 03:59
Punt is, ze hebben het Boek van Allaah niet. Dus hoe wil iemand van ahl Kitab rukiya verrichten op een moslim? En waarom zou je rukiya verrichten doormiddel van boeken van joden en christenen die zijn vervalst terwijl je de Qur3aan hebt en moslims om je heen?

Vraag de huidige geleerden of dit is toegestaan. Ze beginnen sowieso met in naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest wat Shirk is. Ik zie niet wat voor toegevoegde waarde je overleveringen hebben agi gezien de christenen en joden vervalste boeken hebben en rukiya doen in naam van Shirk.

TS, moge Allaah jou genezer want er is waarlijk geen genezing behalve met toestemming van Allaah aza wa djal. Volg de Kitaab en authentieke Sunnah volgens het begrip van de Sahaba en verricht continu tauba voor je zonden en bestrijdt die saytaan in jou doormiddel van Allaah veelvuldig gedenken. Zuivere islamitische kennis op te doen en deze te praktiseren en verricht rukiya op jezelf en verricht veel smeekbeden en vertrouw op Allah. Degenen die rukiya doen op jou zijn enkel een middel tot genezing, een sebab meer niet en Allaah is de Genezer en Hij geneest wie Hij wil.

Wellicht is dit voor jou een reiniging voor je hart en zonden en wellicht is deze ziekte waaraan je lijdt reden dat je Djannah zal betreden vanwege je sabr en vastklampen aan de Sunnah ookal wenst de saytaan dat je afdwaald en heb heil zoekt ergens anders dan bij Allah alleen. Allaah zegt het kan zijn dat jij een afkeer hebt van iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn dat je iets lief hebt terwijl het slecht voor je is en Allaah weet terwijl jullie niet weten.

Vertrouw op Allah en grijp niet naar verboden en dwaal middelen om je ziekte te bestrijden, het kan zijn dat die saytaan in jou je met rust laat als je Shirk en Kufr gebruikt om hem uit te drijven MAAR dit is juist het doel van saytaan ya agi! Ze willen dat jij Tawhied en Islaam verlaat voor Kufr en Shirk door jou te laten geloven dat Kufr en Shirk jou gered hebben en dat dus het Christendom of het Jodendom de waarheid is.

Besef en wees op je hoede voor de listen en tactieken van de saytaan want die zijn veel in aantal waaronder dit wat ik jou verteld heb. Wellicht kan dit een beproeving van Allah of jij zult vasthouden aan de Waarheid van de Islaam en sabr hebt omwille van Allah OF dat je de beproeving niet doorstaat en afzwakt zodra het zwaar voor je wordt en dus uitwijkt naar ongeloof om te genezen terwijl enkel Allaah geneest en niets en niemand anders!

Wees op heb hoede nogmaals want de saytaan speelt spelletjes en Allaah beproeft ons, doorsta je beproeving vastberaden en standvastig op de SUnnah en verwerp kufr en Shirk en bida3 want het kan sterk zijn als je kufr en Shirk gebruikt als rukiya dat de djinn uit jou gaat want de saytaan heeft dan bereikt wat hij wilde en jou helemaal naar de afgrond gebracht en in jouw hart het geloven in kufr en Shirk geplaatst en Tawhied en islaam eruit verwijderd!

Pas op, moge Allah je beschermen

05-06-2017, 04:04


Meskin, moge Allah jou bijstaan, jou volledig genezen, jou moed geven, jouw imaan verversen en aanvullen, jou en ons allen leiden ameen.

05-06-2017, 04:07
Priesters hebben alleen interesse in jongetjes van 12 jaar en jonger, daar val jij helaas niet onder.

05-06-2017, 04:10
Ik las net zijn andere topic uit 2012... subhanallah zo velen jaren heeft hij dit.. Kent hier niemand een betrouwbare sterke imaam die hem kan helpen?
Dat hij een paar weken lang bij hem woont met dagelijkse/wekelijkse sessies net zolang tot dit over is.

05-06-2017, 05:15
lol jij ruïneert

05-06-2017, 08:15
Wa alaikom wa salaam

Beste broeder je zult jouw situatie nog enkel verergeren deze richting op te gaan.

Deze duivel zit jou al jaren te kwellen, maakt dat je de ene zonde na de andere begaat.
Van klein tot groot.
Hij wilt nu enkel zijn taak afmaken dat is door jou shirk te laten plegen.
Zodat jij als een ongelovige door het leven gaat en als een ongelovige terugkeert naar jouw Heer.


Deze belofte heeft hij gemaakt de mensen te misleiden tot de einde der tijden.

Hij heeft je zodanig gekweld dat je jou heil zoekt in andere zaken ipv bij Allah en zijn weg.

Die priester is een list van hem.
Hij laat je horen wat je wilt horen. Jouw wanhopigheid maakt dat je zijn woorden gelooft. Het klinkt als honing in de oren.
Jij denkt eindelijk ik ben er vanaf , terwijl jij degene die afvalt van jouw geloof.

Laat familieleden of betrouwbare imaams roqia bij je mits je vermeldt hebt jij het niet bij jezelf kan doen.
Laat iemand anders voor jou roqia thuis opzetten.

Zoek het in de weg van Allah.
Laat u niet nog meer verblinden, laat hem jou niet misleiden.

Ga niet meer langs die priester beste broeder het is een list.

Hasbina Allah.

05-06-2017, 10:45

Citaat door Kemall:
Beste mensen, ik heb onlangs met een christelijke priester van een nabij gelegen abdij gecontacteerd en gesproken, deze kan mij helpen. Ik wil een grote uitdrijving laten plaats nemen. Ik doe zeer erge zaken in dit lichaam, niet door influisteringen maar de duivel neemt mijn lichaam gewoon over. Dat is veel erger dan op christelijke manier te proberen te genezen.. of ben ik mis.. ik weet dat dit misschien shirk is.. maar heb alles geprobeerd en ben ten einde raad.. ik wil nog een leven hebben..
Kemall,

Jij zoekt naar beterschap en wat krijg jij? Adviezen van je geloofsgenoten om die beterschap vooral niet te zoeken in Christus en maar door te blijven lijden
in op de weg die je nu volgt. Menen zij het met jou en wensen zij jou wel het goede toe in je leven. Dat is de vraag.

Dit is wat Jezus deed bij de uitdrijving van demonen:


Marcus 1 vers 21 - 28:

21 Nu gingen zij Kapernaum binnen en predikte hij aanstonds op sabbat in de synagoge.
22 En zij ontzetten zich over zijne leer; want hij leerde hen als machthebbende, en niet als de Schriftgeleerden.
23 En er was in hunne synagoge een mens, bezeten met een onreinen geest, die riep
24 en zeide: Laat af, wat hebben wij met u te doen, Jezus van Nazaret? Zijt gij gekomen om ons te verderven? Ik weet wie gij zijt: de Heilige Gods.
25 En Jezus bedreigde hem, zeggende: Verstom, en vaar uit van hem!
26 En de onreine geest trok hem heen en weer, en riep overluid, en voer van hem uit.
27 En zij ontzetten zich allen, zodat zij de een den ander vroegen, zeggende: Wat is dit? Welk ene nieuwe leer is deze? Hij gebiedt met macht zelfs den onreinen geesten, en zij gehoorzamen hem.
28 En het gerucht van hem werd schielijk verspreid in het gehele omliggende land van Galiléa

05-06-2017, 10:57
Wanneer je het onderstaande bijbelstuk leest over de uitdrijving door Jezus, dan zal je begrijpen waarom mensen die voor uitdrijving buiten Christus om gaan, steeds weer in de problemen komen.

Lukas 11 vers 14-26


14 En Hij wierp een duivel uit, en die was stom. En het geschiedde, als de duivel uitgevaren was, dat de stomme sprak; en de scharen verwonderden zich.
15 Maar sommigen van hen zeiden: Hij werpt de duivelen uit door Beelzebul, den overste der duivelen.
16 En anderen, [Hem] verzoekende, begeerden van Hem een teken uit den hemel.
17 Maar Hij, kennende hun gedachten, zeide tot hen: Een ieder koninkrijk, dat tegen zichzelf verdeeld is, wordt verwoest; en een huis, tegen zichzelf [verdeeld] [zijnde], valt.
18 Indien nu ook de satan tegen zichzelven verdeeld is, hoe zal zijn rijk bestaan? Dewijl gij zegt, dat Ik door Beelzebul de duivelen uitwerp.
19 En indien Ik door Beelzebul de duivelen uitwerp, door wien werpen ze uw zonen uit? Daarom zullen dezen uw rechters zijn.
20 Maar indien Ik door den vinger Gods de duivelen uitwerp, zo is dan het Koninkrijk Gods tot u gekomen.
21 Wanneer een sterke gewapende zijn hof bewaart, zo is [al] wat hij heeft in vrede.
22 Maar als een daarover komt, die sterker is dan hij, en hem overwint, die neemt zijn gehele wapenrusting, daar hij op vertrouwde, en deelt zijn roof uit.
23 Wie met Mij niet is, die is tegen Mij; en wie met Mij niet vergadert, die verstrooit.
24 Wanneer de onreine geest van den mens uitgevaren is, zo gaat hij door dorre plaatsen, zoekende rust; en die niet vindende, zegt hij: Ik zal wederkeren in mijn huis, daar ik uitgevaren ben.
25 En komende, vindt hij het [met] [bezemen] gekeerd en versierd.
26 Dan gaat hij heen, en neemt met zich zeven andere geesten, bozer dan hij zelf is, en ingegaan zijnde, wonen zij aldaar; en het laatste van dien mens wordt erger dan het eerste.


Kemall, ik wens je geloof en genezing toe.

Be blessed,

Darsi

05-06-2017, 12:08
Christelijke lid Darsi die Allaah en Zijn boodschapper Mohammed sallallaahoe alayhi wa sallam vaak beledigd heeft en bespot heeft, als je wat te zeggen hebt over je geloof reageer dan hier:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5136665&

05-06-2017, 12:23



Citaat door A_bdars:
Christelijke lid Darsi die Allaah en Zijn boodschapper Mohammed sallallaahoe alayhi wa sallam vaak beledigd heeft en bespot heeft, als je wat te zeggen hebt over je geloof reageer dan hier:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5136665&
Dag Abdars,

Jij kunt mij tegenspreken zonder enige consequentie, maar het tengespreken van Jezus en wat hij deed in naam van Zijn Vader, dat kun je niet.

Waarom wil jij niet het beste voor je broeder, die last heeft van bezetenheid? Waarom rem je hem af om zijn hulp bij Christus te zoeken, waar hij hulp krijgen kan?

Waar ben jij en vele anderen hier bang voor? Dat hij genezen word en dat daarmee genezing buiten de Islam weer eens pijnlijk duidelijk word.

Wens altijd het goede voor je naaste Abdars. Altijd.

05-06-2017, 12:46

Citaat door Darsi:
Dag Abdars,

Jij kunt mij tegenspreken zonder enige consequentie, maar het tengespreken van Jezus en wat hij deed in naam van Zijn Vader, dat kun je niet.

Waarom wil jij niet het beste voor je broeder, die last heeft van bezetenheid? Waarom rem je hem af om zijn hulp bij Christus te zoeken, waar hij hulp krijgen kan?

Waar ben jij en vele anderen hier bang voor? Dat hij genezen word en dat daarmee genezing buiten de Islam weer eens pijnlijk duidelijk word.

Wens altijd het goede voor je naaste Abdars. Altijd.
Wij wensen Djannah voor onze broeder en die vind hij nergens dan in Tawhied. Jezus aanbidde Allaah en riep op tot aanbidding van Allah alleen en Jezus genas MET toestemming van Allaah zoals duidelijk staat in de Kitab en Sunnah EN in jullie bijbel. Er is geen goddelijkheid behalve Allaah alleen die het alleenrecht heeft om aanbeden te worden en alle profeten en boodschappers werden gezonden met dezelfde boodschap en dat is la ilaha ilallaah en dit zie je glashelder in de Bijbel van begin tot einde maar mensen zoals jij houden ervan om te spelen met teksten en te grijpen naar de meerduidige teksten en de eenduidige duidelijke teksten laten jullie links liggen!

Als je wat te zeggen hebt, reageer in de link want dit is geen topic van discussie, die andere wel dus daar kun heb reageren en je geloof bewijzen zodat ik jouw zwakke valse reacties en geloofsleer tot stof kan verpulveren met de waarheid

07-06-2017, 00:03

Citaat door A_bdars:
Wij wensen Djannah voor onze broeder en die vind hij nergens dan in Tawhied. Jezus aanbidde Allaah en riep op tot aanbidding van Allah alleen en Jezus genas MET toestemming van Allaah zoals duidelijk staat in de Kitab en Sunnah EN in jullie bijbel. Er is geen goddelijkheid behalve Allaah alleen die het alleenrecht heeft om aanbeden te worden en alle profeten en boodschappers werden gezonden met dezelfde boodschap en dat is la ilaha ilallaah en dit zie je glashelder in de Bijbel van begin tot einde maar mensen zoals jij houden ervan om te spelen met teksten en te grijpen naar de meerduidige teksten en de eenduidige duidelijke teksten laten jullie links liggen!




@Abdars,

Onze broeder zeg je? Het woord “broeder” of “zuster” zijn woorden zonder veel betekenis als ze niet met daden vergezeld gaan. In jouw utopische umah word er veelvuldig “gezusterd en gebroederd”, maar er worden even zo vaak ruggen en nekken van broeders en zuster gebroken. Dat zie je virtueel op M.nl, maar ook in gemeenschappen in het land. Ook internationaal slaan je uhma broeders mekaar domweg de hersens in.

De praktijk is dat ene Moslim de andere geen beter leven gunt. Jij wenst je broeder zogenaamd het paradijs toe, maar intussen bied jouw aanbevolen Tawhied hem geen rust en bevrijding van zijn bezetenheid.

Hij zoekt naar bevrijding in Christus en jij (en velen met jou hier) geven hem enkel de retoriek van de anti-christ. Broeders willen het beste voor elkaar en jij weerhoud hem van het zoeken naar De oplossing. Wie zijn nu precies zijn echte broeders en zusters?

Jezus zei in Marcus 16:18 -17
16 Wie gelooft en gedoopt wordt, die zal zalig worden; maar wie niet gelooft, die zal verdoemd worden. 17 En de tekenen, welke degenen, die geloven, volgen zullen, zijn deze: in mijnen naam zullen zij duivelen uitdrijven, met nieuwe tongen spreken,


Jezus zei: “in mijnen naam zullen zij duivelen uitdrijven”.

Spreek jij Jezus tegen Abdars?
Laat Kemall gaan, want hij is in feite jouw broeder niet.

Pagina's : [1] 2