Bekijk volle/desktop versie : Grote sommen geld gevonden in huis Nasr Zefzefi (die gaat branden)



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2017, 22:54
De politie heeft tijdens een huiszoeking bij protestleider Nasser Zefzafi in Al Hoceima een grote som geld gevonden.
Dat gebeurde volgens Assabah tijdens de arrestatie van de leider van « Hirak » maandagochtend. Het blad bericht dat het onderzoek van de BNPJ reeds heeft aangetoond dat Zefzafi grote sommen geld vanuit het buitenland had gekregen om de staatsveiligheid in gevaar te brengen.
In het huis van Zafzafi werd ook opnamemateriaal gevonden waarmee hij dagelijks video’s maakte en op internet deelde. Dankzij de analyse van zijn telefoon werden tevens twee andere verdachten aangehouden, waaronder een drugssmokkelaar.
Nasser Zefzafi werd op maandag 29 mei gearresteerd en wordt sindsdien in Casablanca vastgehouden. De autoriteiten hebben sinds zijn aanhouding niet meer over de zaak gecommuniceerd.

http://assabah.ma/216325.html

01-06-2017, 22:57


Ik wist dat er al wat was toen hij onderdook.. die dacht " ik ben genaaid "...

01-06-2017, 22:58
Marokko is een corrupte politiestaat, denk je echt dat dit waar is haha

01-06-2017, 22:58
ومكنت المعطيات التي استقتها مصالح الأمن من المتهمين الـ 19، الذين انتظر مثولهم أمام النيابة العامة أمس (الثلاثاء)، بعد انتهاء الفترة الممددة من الحراسة النظرية، من التعرف على مجمل مخططات قائدي العصيان، خصوصا بعد الاستجابة إلى المطالب الاجتماعية، وتصميمهم مواصلة الاحتجاج بدون مبرر.

Ook voor dit gaat meneertje branden, opruiing en aangezien de premier toezeggingen had gedaan begonnen ze te rellen zonder reden.

01-06-2017, 23:03


وفضحت المواجهات علاقة رموز الاحتجاج بمخططين لزعزعة الاستقرار يوجدون في أوربا، وضمنهم شاعو البرلماني السابق، المتورط في تكوين عصابة إجرامية والتهريب الدولي للمخدرات، والذي فر مباشرة بعد سقوط أفراد من عصابته وضمهم أفراد عائلة الزعيمي. كما فضحت الهيكلة المشرفة على الاحتجاج، سواء بالنسبة إلى الرؤوس المسيرة من الخارج، أو المنفذين المحليين، الذي خططوا من البداية لاستغلال الحشود المتعاطفة مع المطالب الاجتماعية، وفق مراحل، للوصول إلى الأهداف التي خطط لها، أباطرة مخدرات مطلوبون في المغرب، يوجدون في أوربا.

De warengeZichten achter deze beweging schuilen zich in Europa, onder wie een voormalig kamerlid sa3eed sha3u (en zijn familie) drugsbaron die betrokkwn is geweest bij het opzetten van een criminele bende en drugs. Deze baronnen hadden allemaal andere doelen (deze ezels leven allemaal in de EU aangezien zij gezocht worden in Marokko)

01-06-2017, 23:04
Precies wat er werd beweerd. Wallahi ze zijn gevaarlijk in Marokko, ze kennen hun vijanden

Tasfiyat 7isabat is dit met de staat Marokko. Zelfs een ezel kan dat zien

01-06-2017, 23:06
Yallah laat het ontkennen beginnen, mensen kregen geld om te rellen.

01-06-2017, 23:17

Citaat door Seymour:
Yallah laat het ontkennen beginnen, mensen kregen geld om te rellen.
ah shekam, geloof jij oprecht dat dit waar is?

01-06-2017, 23:34
Het is waar, insha Allah wordt hij berecht voor verraad

01-06-2017, 23:48

Citaat door Seymour:
Het is waar, insha Allah wordt hij berecht voor verraad
dan ben je dus een domme koe. en niet perse een shaytan. in dat geval kan ik je niet haten

02-06-2017, 00:00

Citaat door gewoonmoi:
dan ben je dus een domme koe. en niet perse een shaytan. in dat geval kan ik je niet haten
zo werden er ook mensen betaald uit west afrika om met/tegen kadafi te vechten

02-06-2017, 00:03
Ik hoop dat hij zijn straf krijgt

02-06-2017, 00:07


Zo zie je maar weer altijd komt drugs bij hun van pas. gallek een werklose marokkaan die opkomt voor de mensenrechten.
Ga verder vissen.

02-06-2017, 00:07
Tuurlijk.
Hebben ze zelf daar gezet om hem aan te klagen voor dingen die hij niet heeft gedaan.
Dit bedoel ik. Ze (de overheid) willen koste wat kost Marokko in een Syrië veranderen. Ze waren nooit van plan om naar de burgers te luister. Nooit.

Dit gaan de burgers en pro demonstranten nooit pikken.

Marokko heeft haar kansen zelf verspeeld.

02-06-2017, 00:08

Citaat door kaniza:
Ik hoop dat hij zijn straf krijgt
Ooh die krijgt hij nou wel.die zal er heeeeel anders uit komen nu.

Pagina's : [1] 2 3