Bekijk volle/desktop versie : Dringende oproep!



01-06-2017, 15:35
❗❗Dringende oproep❗❗❗❗


As salaam aleykoum beste broeders en zusters.

Ik doe oproep voor een zuster die me heel nabij is. Ze zit in een situatie dat overheerst wordt met onrechtvaardigheid. Namelijk, ze heeft een dochter van vier dat slachtoffer van misbruik is geworden van haar eigen vader.

De zuster heeft in het verleden letsel opgelopen , door de vader van haar dochtertje door zijn agressieve persoonlijkheid en ze is daarna bekeerd tot de Islam met haar dochterjes.

De jeugdzorg speelt een machtsmisbruik spelletje met de welzijn van haar en het gezin.

Ze willen haar dochtertje uit huis plaatsen omdat moeder niet akkoord gaat voor regeling dat dochter haar vader gaat zien die haar overigens heeft misbruikt.

Al hamdoul lilaah het kind zit gelukkig nog niet onder o.t.s. (onder toezicht stelling)

Deze zuster wilt naar België verhuizen uit de welzijn van haar en haar dochtertje die nu dreigt uit elkaar gehaald te halen door de jeugdzorg.

Als ze vertrekt naar België wordt ze met rust gelaten door hen, daarom wil ik nu oproep doen en vraag ik jullie in de Naam van Allaah of jullie willen doneren uit eerbied dat jullie koesteren voor jullie zuster en haar dochter dat anders in verkeerde handen zal terecht komen.

Het bedrag kan overgemaakt worden naar F.D Herrami NL81 INGB 0000 348344

Moge Allaah deze liefdadigheid voor jullie overvloedig doen zegenen en het getuige voor jullie zal zijn om het allerhoogste te krijgen in dit wereldse tot aan het Paradijs. Ameen.

"De gelijkenis van de gelovigen in hun onderlinge liefde, barmhartigheid en mededogen is als het lichaam : als een lid ervan pijn lijdt, lijdt de rest van het lichaam mee aan slapeloosheid en koorts." (Overgeleverd in Sahîh Muslim, 4/1999, nr. 2586)

Aboe Hoerayrah t overlevert dat de Profeet zei:
“Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding.
Overgeleverd door Moeslim met deze bewoordingen

Zouden jullie dit bericht kunnen doorsturen naar al jullie contacten, djazaakoum Allaah ghairain.