Bekijk volle/desktop versie : De nederlandse media ONTHULD, (rifprotesten)



29-05-2017, 12:44
Het lijkt wel een no go area voor de media over de wereldwijde protesten over de toestanden in de rif, over de burka draaien ze overuren of dat er in saudi arabie vrouwen niet mogen autorijden kunnen ze ook een show mee vullen.

Kijk hoeveel rifijnen wonen in nederland hoe komt het dat dit geen platform krijgt?

Dit is wat ik denk dan, zijn ze bang dat ze hiermee bondgenoten als spanje en frankrijk in diskrediet brengen gezien hun verleden waarvan nog altijd het hele land moet lijden.

Dit is voor mij hypocresie van de bovenste plank, waarom kunnen we hierover niet praten met historici en de betrokkene is dit soms ook een dictatuur met klapdeuren.

29-05-2017, 13:38


Voor Europa haar veiligheid zijn er twee belangrijke landen: Turkije en Marokko! De poorten van Islam... Als 1 van beide landen onstabiel wordt, dan stort de inlichtingen compleet. En om het bij Marokko te houden:
- de 1 kiest voor Islamitische staat
- ander kiest voor een republiek of wat dan ook
- de ander krijgt vrije spel in terrorisme
- ga zo door...

Het gaat dan 1 grote zooitjes worden... En dan heb je nog die zwarte afrikanen die wachten om Europa in te komen. Het is dus van vitale belang dat de stabiliteit in Marokko blijft. Dit is de grootste reden waarom niemand er gebaat bij is dat Marokko een instabiel land is. Dus vandaar dat iedereen terughoudend is met berichtgeving.

Dit is mijn mening...



Citaat door nosmos:
Het lijkt wel een no go area voor de media over de wereldwijde protesten over de toestanden in de rif, over de burka draaien ze overuren of dat er in saudi arabie vrouwen niet mogen autorijden kunnen ze ook een show mee vullen.

Kijk hoeveel rifijnen wonen in nederland hoe komt het dat dit geen platform krijgt?

Dit is wat ik denk dan, zijn ze bang dat ze hiermee bondgenoten als spanje en frankrijk in diskrediet brengen gezien hun verleden waarvan nog altijd het hele land moet lijden.

Dit is voor mij hypocresie van de bovenste plank, waarom kunnen we hierover niet praten met historici en de betrokkene is dit soms ook een dictatuur met klapdeuren.