Bekijk volle/desktop versie : Jennifer Lopez wil in 2008 president van Amerika worden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-05-2005, 18:02
Novum) - Jennifer Lopez wil in 2008 president van Amerika worden. "Ik wil graag de eerste vrouwelijke president worden. Dat lijkt me nou echt cool", vertelt de zangeres aan het Duitse popmagazine 'Bravo'.


De zangeres wil, voordat zij zich bezig gaat houden met de politiek, eerst het Witte Huis onder handen nemen."Het eerste wat ik zou doen is het Witte Huis opnieuw inrichten. Het ziet er niet gezellig uit", vertelde zij lachend aan Bravo.

De 34-jarige J-Lo vertelde het blad ook openhartig over haar relatie met Ben Affleck en haar huidige huwelijk met zanger Marc Anthony. "Na twee scheidingen en mijn relatie met Ben, weet ik zeker dat mijn huwelijk met Marc voor eeuwig is. Het voelt erg goed", aldus Lopez.


Bron : http://www.nieuws.nl/bericht/8/6152

Ze zal de eerste president worden met een lekkere kont en ook de eerste vrouw.
Zie het alleen nog niet gebeuren...
Neem aan dat ze Democrate is .

04-05-2005, 18:17


HAHAHAHAHAHA....

HAHAHAHAHAHAHA....

HAHAHAHAHAHAHAHA....

Alhoewel, die Amerikanen kennende....
Ik zie het nog wel gebeuren!

"Ik wil president worden, want dat is vet cool"

04-05-2005, 18:25

Citaat door Cato:
Je moet er toch niet aan denken dat Katja Schuurman het in haar hoofd krijgt om minister-president te worden... De ramp voor het land zou compleet zijn vermoed ik.
Euhh, we hebben nu balkenengerd Katja is tenminste nog tegenaan te kijken

04-05-2005, 18:27

Citaat door Hoessein28:
Novum) - Jennifer Lopez wil in 2008 president van Amerika worden. "Ik wil graag de eerste vrouwelijke president worden. Dat lijkt me nou echt cool", vertelt de zangeres aan het Duitse popmagazine 'Bravo'.


De zangeres wil, voordat zij zich bezig gaat houden met de politiek, eerst het Witte Huis onder handen nemen."Het eerste wat ik zou doen is het Witte Huis opnieuw inrichten. Het ziet er niet gezellig uit", vertelde zij lachend aan Bravo.

De 34-jarige J-Lo vertelde het blad ook openhartig over haar relatie met Ben Affleck en haar huidige huwelijk met zanger Marc Anthony. "Na twee scheidingen en mijn relatie met Ben, weet ik zeker dat mijn huwelijk met Marc voor eeuwig is. Het voelt erg goed", aldus Lopez.


Bron : http://www.nieuws.nl/bericht/8/6152

Ze zal de eerste president worden met een lekkere kont en ook de eerste vrouw.
Zie het alleen nog niet gebeuren...
Neem aan dat ze Democrate is .
Ze kan het shaken, ze is een latina.

Misschien dat de Amerikanen over een jaar over 100 bereid zijn om een niet witte mannelijke president te aanvaarden.

04-05-2005, 18:31



Citaat door Cato:
Schwarzenengerd is een Oostenrijker. Ligt in Amerika ook niet zo heel best.
En kan ook geen president worden omdat hij niet in Amerika is geboren, meen ik.

Thank God

04-05-2005, 18:31

Citaat door Cato:
Ach ik vind dat Harry Potter het zo slecht nog niet doet.
Dan verschillen we van mening

04-05-2005, 18:32
Juist iedereen die er nu om lacht. Totdat ze in 2008 werkelijk president(e) is.

04-05-2005, 18:33

Citaat door Pace:
Juist iedereen die er nu om lacht. Totdat ze in 2008 werkelijk president(e) is.
Alles is mogelijk.

Vooral in Amerika

04-05-2005, 18:34

Citaat door Cato:
Schwarzenengerd is een Oostenrijker. Ligt in Amerika ook niet zo heel best.
Daar staat dan tegenover dat het voor hem niet mogelijk is om president te worden.

In India is het de gewoonste zaak van de wereld om de overstap van het witte doek
naar het politieke toneel te maken. (werkt ook niet echt lekker geloof ik)

04-05-2005, 18:45
Een troost, het slechter dan Bush doen is bijna onmogelijk.

JLO for President!!

04-05-2005, 18:46
Toch nog een doel in mijn leven; trouwen met Jenny.

04-05-2005, 18:48

Citaat door Cato:
De lijst met geslaagde bekendheden die een mislukte politicus willen worden nemt toe: Ronald Reagan, Arnold Schwarzenegger...
de tweede ben ik min of meer akkoord. Maar RR was best een goede . Samen met JP II gaf hij de communisten de laatste een vernietigende trap. Deze man bracht ook warme waarden naar het witte huis. Deze waarden keren nu terug met GwBush.

De kandidaat aan republikeinse kant kan bv McCain met als Running mate Jeb Bush ( voor de conservatieve kiezers). Ook valt de naam van condaleeza Rice vaak maar is het haar ambitie ??
Aan democratische kant is er Sen. H. Rothman (mrs clinton), Mss Dean of Edwards.
Kerry kan het vergeten een verliezend presidentskandidaat haalt het nooit (opgepast enkel nixon is er na verlies tg JFK in geslaagd om nadien de nominatie te pakken en te winnen voor de republikeinen )

04-05-2005, 21:45


Ik ben voor H. Clinton!

04-05-2005, 22:03

Citaat door Hoessein28:
Novum) - Jennifer Lopez wil in 2008 president van Amerika worden. "Ik wil graag de eerste vrouwelijke president worden. Dat lijkt me nou echt cool", vertelt de zangeres aan het Duitse popmagazine 'Bravo'.


De zangeres wil, voordat zij zich bezig gaat houden met de politiek, eerst het Witte Huis onder handen nemen."Het eerste wat ik zou doen is het Witte Huis opnieuw inrichten. Het ziet er niet gezellig uit", vertelde zij lachend aan Bravo.

De 34-jarige J-Lo vertelde het blad ook openhartig over haar relatie met Ben Affleck en haar huidige huwelijk met zanger Marc Anthony. "Na twee scheidingen en mijn relatie met Ben, weet ik zeker dat mijn huwelijk met Marc voor eeuwig is. Het voelt erg goed", aldus Lopez.


Bron : http://www.nieuws.nl/bericht/8/6152

Ze zal de eerste president worden met een lekkere kont en ook de eerste vrouw.
Zie het alleen nog niet gebeuren...
Neem aan dat ze Democrate is .
als arnie het lukt , lukt het haar ook.

04-05-2005, 22:07

Citaat door sneakynawal:
Ik ben voor H. Clinton!
Ik weet nie wie ik daar graag aan de macht zou zien, iig een democraat, geen republikein, want dan gaat het fout, zoals we bij Bush hebben gezien...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6