Bekijk volle/desktop versie : Wie is gestopt met zijn of haar opleiding en is gaan werke



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

24-05-2017, 14:27
En zit met een duo schuld? Zo ja, hoeveel bedraagt die.

Ik kreeg een baan in de thuiszorg (met contract) en zag school echt niet meer zitten. Geen motivatie meer, geen zin meer niks gewoon. Dus ik zit ongeveer op de 10.000

Hartpijn, mohim. Wie nog meer?

24-05-2017, 14:32


Vieze dieven zijn het he.

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk

24-05-2017, 14:39
probeer shen kwijt schelding te fixen

24-05-2017, 14:42
Soms kan je met een overval wel 10 kop fixen. Vraag of je contant mag betalen in een steegje.

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk

24-05-2017, 15:36



Citaat door Accelerator:
probeer shen kwijt schelding te fixen
Denk je dat dat kan. Ging dat maar zo makkelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

24-05-2017, 15:37

Citaat door Corleona.:
Stupid move.
Ik heb alle baantjes die ik in het verleden kreeg aangeboden afgewezen als ik wist dat mijn studie eronder zou lijden.
Ligt eraan, hoe je jezelf voelt. Ik had geen motivatie meer en mn punten begonnen daar ook aan te lijden. Ik ging met tegenzin naar school en deed er niks meer voor. Ik wou liever werken en heb nu echt een super leuke baan, wat ook nog is best goed verdiend.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

24-05-2017, 15:40

Citaat door taqwa_lillah:
Soms kan je met een overval wel 10 kop fixen. Vraag of je contant mag betalen in een steegje.

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
Safi. Wil je me dan een goede tip geven? Dan krijg je 5%.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

24-05-2017, 15:40
Lastig.. Allah i3awnek met afbetalen.

Nu werk je om de schuld af te lossen. Het is maar net hoe je het ziet. Maar hamdoulillaah dat het be3da goed verdient.

24-05-2017, 15:46

Citaat door Lemniscaat:
Lastig.. Allah i3awnek met afbetalen.

Nu werk je om de schuld af te lossen. Het is maar net hoe je het ziet. Maar hamdoulillaah dat het be3da goed verdient.
Oh nee zeker niet. Je hoeft pas 2 jaar na dat je stopt te beginnen met betalen. Dan heb ik be3da ondertussen al wat gespaard en de rest gewoon in termijnen. Duo doet daar niet zo moeilijk over, je lost al gauw af met 45/50 euro per maand. Ik ben nog thuiswonend, dus heb niet zoveel lasten. Enige lasten die ik tot nu toe heb is mijn zorgverzekering, telefoon abbo en wat extra's voor mama. En dat met een fulltime loon.

Maar ik vind het werken en bezig zijn in de praktijk gewoon veel leuker. Ik geniet er ook eerlijk gezegd van. Omdat het een leuke baan is. Eindelijk eens niet dat gevoel van "pffff school begint weer"

Maar Ameen, dankjewel!

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

24-05-2017, 15:53

Citaat door Goud.:
Oh nee zeker niet. Je hoeft pas 2 jaar na dat je stopt te beginnen met betalen. Dan heb ik be3da ondertussen al wat gespaard en de rest gewoon in termijnen. Duo doet daar niet zo moeilijk over, je lost al gauw af met 45/50 euro per maand. Ik ben nog thuiswonend, dus heb niet zoveel lasten. Enige lasten die ik tot nu toe heb is mijn zorgverzekering, telefoon abbo en wat extra's voor mama. En dat met een fulltime loon.

Maar ik vind het werken en bezig zijn in de praktijk gewoon veel leuker. Ik geniet er ook eerlijk gezegd van. Omdat het een leuke baan is. Eindelijk eens niet dat gevoel van "pffff school begint weer"

Maar Ameen, dankjewel!

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

Oh echt waar, dat wist ik niet. Nou gelukkig heb je dat als meevallers. Het is alleen dat ik ook bedoelde dat het enorm zonde is. Maar khair, soms gaan dingen gewoon niet zoals gepland. Hoort ook bij het leven. Je pakt het in ieder geval goed op.

Hamdoulillaah heb je een baan gevonden die je bevalt. Is echt heel belangrijk. Lief van je dat je ook geld geeft aan je moeder, moge Allah je daarvoor belonen.

Het ga je goed, meid!

24-05-2017, 15:54
Hoe ben je in de schulden geraakt

24-05-2017, 16:10

Citaat door Lemniscaat:
Oh echt waar, dat wist ik niet. Nou gelukkig heb je dat als meevallers. Het is alleen dat ik ook bedoelde dat het enorm zonde is. Maar khair, soms gaan dingen gewoon niet zoals gepland. Hoort ook bij het leven. Je pakt het in ieder geval goed op.

Hamdoulillaah heb je een baan gevonden die je bevalt. Is echt heel belangrijk. Lief van je dat je ook geld geeft aan je moeder, moge Allah je daarvoor belonen.

Het ga je goed, meid!
Inderdaad... ghair inshaAllaah.

Dankjewel mop, ameen! Ik wens jou het zelfde.

24-05-2017, 16:11



Citaat door aynina:
Hoe ben je in de schulden geraakt
Je moet toch als je stopt stuffie terug betalen.

24-05-2017, 16:34

Citaat door taqwa_lillah:
Vieze dieven zijn het he.

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
Hoezo dieven? Je krijgt basically gratis geld van de overheid om een opleiding te volgen. Als je dan stopt, is het je eigen domme fout.

24-05-2017, 16:34

Citaat door Goud.:
Je moet toch als je stopt stuffie terug betalen.
Wist ik niet. Hier betaal je he opleiding op voorhand en dat kost zeker geen 10.000 euro

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12