Bekijk volle/desktop versie : Zelfmoord door een Player



04-05-2005, 17:01
Samira is een heel populair meisje op school ze zit nog in de 1e klas maar ze gaat nogal veel met jongens om die ook wat ouder zijn ze kon bijna de hele school. Maar Samira werd Verliefd op Khalid . Al haar vriendinnen zeiden dat Khalid gewoon een player is en Mischien zelfs een loverboy maar Khalid zei tegen Samira dat dat niet waar was en dat Khalid egt om haar geeft Dus Samira gwloofde dat ze was wel een heel naief meisje...



MinStens 5 reacties vo0r dat ik d00r ga

04-05-2005, 17:16


eeeejj lijkt me leuke VErhaal.
Ga Verder..!!

04-05-2005, 18:28
Goed begin
Ga snel verder....!!!

04-05-2005, 18:33
ga verder meid.....

04-05-2005, 19:31


Samira Liet haar vrienden in de steek voor Khalid want ze luisterde altijd naar hem ze was egt helemaal verliefd op um ,, heel af entoe zag Samira Khalid met een ander meisje en dan zei hij dat het zijn zusje of nichtje was en dat geloofde ze ook.. Samira had maar 1 vriendin over en dat was Malika... Malika was een heel lief meisje ook best populair op school . Khalid zei dat Samira altijd zo stil was als zijn vrienden erbij waren en malika juist niet dus hij wou dat Samira is wat wilder ging doen dus hij liet haar heel veel drinken en gaf haar drugs ze mocht het tegen niemand vertellen zelfs niet tegen Malika Malika was al 15 en half marokkaans en half nederlandsmaarwas nederlands opgevoed dus Malika was ook al ontmaagd en was zowieso wat wilder en deed met van alles mee maar amira was moslim dus dat was gewoon net normaal wat Samira allemaal deed ze ging zelfs met khalid naar bed .. malika was daar later achter gekomen en was heel boos geworden. Khalid had het tegen al zijn vrienden vertelt en 1 van hun had het tegen de ouders van Samira vertel. Samira kreeg het s'morgens te horen van haar vader ze was huilend naar school gegaan en zat onder de blauwe plekken. har vader kwam nog naar school naar Samira zoeken Samira was malika aan het zoeken .. Maar Haar vader had Malika al gevonden en vroeg waar Samira was dus maliak zei nee want dat wist ze ook nii even later kwam Samira huilend aan rennen :

Samira: Malika kom is
Malika: Samira wat is er met he gebeurd joh je vader was hier net
Samira: hij weet alles ALLES!!!
Malika: zo als?
Samira: Dat ik met Khalid naar bed ben geweest en dat ik drugs gebruik
Malika: ooo en dat iSz raar dat je dan klappen krijgt wou je zeggen?
Samira: Nee maar hij vermoord me wollah Malika helt me alsjeblieft hij maakt me af strax ken ik bij jou komen slapuh?
Malika: Ja is goed maar bij mij thuis is er ook altijd ruzie hoor maar daar moet je niet op lette
Samirra: okee bedankt Malika je bent een sgat
Maliak: geen dank

Malika:maar he war is Khalid ik maak hem af
Samira: Neeeee laat hem hij heeft tog niks gedaan
Malika: onee? alleen maar hoe denk je dat je vader het weeT?
Samira: Dii vrienden van Khalid zijn er gewoon achter gekomen oke
Malika: Samira doe gewoon normaal
Samira: Wat doe ik nou weeR?
Malika: kom we gaan naar mijn huis kom snel ik pak Die Khalid nog wel niemand houd mij tege

04-05-2005, 19:52
weer een nieuwe fan dr bij

ga snel verder....!!

04-05-2005, 22:24
Wajjjjjjjjjjjooooooooooooowwwwwwwwwww meid ik ben je nieuwe fan ga gauw vereder egt leuk maar jammer

05-05-2005, 14:40
0ke k0m tii...


Malika en Samira waren al bY malika's huis ze was 6 maanden alleen met haar br0er thuis omdat haar moeder vasst zat... Maar ze wisten niet hoe ze de kleren van Samira konden halen want ze mag zeker niet bij malika gaan wonen want de vader van Samira vind haar acosiaal en Samira mag zowiezo nergens anders gaan wonen. dus Samira trok gewoon de kleren van malika aan. Samira ging niet naar school ze melde haar eigen altijd ziek ze kreeg nog veel last van haar vader maar als hij haar belde nam ze niet op . Malika ging nog wel naar school en ze zag Khalid daar heel vaak .Khalid wou even met malika praten...:

Khalid: waar is Samira nou joh ?
malika: Wat gat j0u dat aan?
Khalid: nou... het is me vriendin en ik hou van haar ik maak me zorgen is dat niet een beetje logisch?
malika: NEE HELEMAAL NIET NORMALA WEL JA MAAR BIJ JOU NIET!!!
Khalid: wat Schreeuw je tegen mij a vieze h.oer?
Malika: ik heb je heus wel gezien met al die andere meisjes
Khalid: en dan ? en dan? zeg maar tegen Samira, Samira is verliefd op mij en ze doet alles voor mij.
Malika: oja en trouwens als je 1 keer bij mij aan de deur komt he ik maak ej af a khalid je gaat dood
Khalid: tss.. mag ik niet eens naar me vriendin gaan als het slecht met haar gaat?
malika: Nee als je haar drugs geeft en al die shit niet nee
Khalid: WAT? HOE WEET JE DAT?!?!
malika: luister je ken wel stiekem gaan doen maar ik kom toch overal achter
T0en liep Malika heel verwaand weg . en Khalid riep: H.OER IK BEN TOCH NIET NAG VOOR JOU HOE WIL JE E SLAAN HE?


Paar dagen later stond Khalid voor de deur bij malika maar Malika was op school en haar broer abdulla was ook weg dus Samira deed open Samira was heel blij om Khalid te zien en ze gingen samen naar het strand Maar daar werd het niet zo leuk als ze gehoopt had

05-05-2005, 14:49
hey ThnQ voor je vervolgjes....
Ga Gauw Verder..!!

05-05-2005, 21:17
iCk ga weer veder



op het strand waren er nog meer vrienden van khalid en hun zaten allemaal een beetje geil te kijken Samira voelde haar eigen niet zo meer op haar gemak .
Malika was onderhand al thuis en zocht naar Samira en belde haar op maar Khalid had de telefoon van Samira bij zich dus hij nam op en Samira stond bij die andere jongens vond ze eigenlijk niet zo leuk Malika werd heel boos ..
( telefoongesprek):
Malika: KHALID?!?!
Khalid: Ja wat? wat moet je nou weer joh je maakt je egt teveel zorgen om Samira
Malika: Breng haar nu trug,,, Nu!
Khalid: Ja je moeder

Toen hing Khalid op er kwamen nog een paar meisjes aanlopen en hun konden Khalid Khalid ging even weg et die meisjes en Samira bleef bij die vrienden van hem. Samira vroeg waar Khalid naar toe ging en 1 van die vrienden zei dat Samira met hem mee moest gaan Samira was bang en ging mee ze stapte in een auto en ze gingen nar een hotel Samira werd daar verkracht door die jongen en die jongen zei tegen Samira dat het mocht van Khalid en dat hij Khalid geld zal geven . de volgende dag kwam Samira pas weer thuis bij Malika ,Malika was boos op Samira en vroeg waarom ze met hem meeging:
malika: SAMIRA!! Wat doe je jezelf toch aan. Khalid is egt niet normaal hoor.
Samira: malika het spijt me ( huilend) ik kan er ook niks aan doen ik wist niet dat hij een loverboy was ik dacht gewoon een player maar hijz ei dat ik speciaal voor hem was en dat hij mij niet zou playen.
Malika: een loverboy? Nee dat meen je niet?
Samira: Jawel ik ben verkracht door zijn vriend in een hotel en Khalid ging met andere meisjes ergens heen en die jongen zei tegen mij dat Khalid hem geld zou geven als Die jongen het met mij had gedaan...

En Samira moest zohard huilen...

05-05-2005, 21:29
e is echt te gek meid ga zo verder en hopelijk berijk je er ook iets mee wallah geen woorden er meer voor wallahi. schudt iedereen wakker, zodat ze weten waar ze bezig mee zijn voordat het te laat is. echt blij voor jou wallah

19-06-2005, 23:53
echt leuk verhaal ga gauw verder meid