Bekijk volle/desktop versie : Verwachtingen 2017-2018



Pagina's : [1] 2

20-05-2017, 15:40
Kampioenen
Manchester City (Engeland)
Barcelona (Spanje)
Juventus (Itali&euml
Bayern Munich (Duitsland)
AS Monaco (Frankrijk)
FC Porto (Portugal)
Ajax (Nederland)
Club Brugge (Belgi&euml
CSKA Moskou (Rusland)
Shakhtar Donetsk (Oekraïne)
Fenerbahce (Turkije)
Olympiakos (Griekenland)
Celtic (Schotland)
Basel (Zwitserland)

Champions League
Bayern Munich

Europa League
Arsenal

Teams die het in de competitie slecht gaan presteren
Atletico Madrid
Arsenal
Liverpool
Olympique Lyon
Galatasaray
Zenit
PSV
Feyenoord
AC Milan
Internazionale
Borussia Dortmund

Heel spijtig over sommige teams maar het zal niet anders gaan. Ik zie graag PSV, Real Madrid en Dortmund kampioen worden maar ik heb geen verwachtingen van ze.

Voor de rest ziet het er aardig realistisch uit...

20-05-2017, 15:49


Ik wacht eerst ff de transferperiode af..

Verwacht ook wel veel van City.,hebben komend seizoen sowieso een nieuwe verdediging.

20-05-2017, 18:45
Ik verwacht dat Liverpool, Atletico en Dortmund juist gaan vlammen. Liverpool onder Jurgen Klopp gaat wat gerichte kleine aankopen doen en verwacht dat ze meedoen met de titel. Atletico Madrid heeft een nieuw stadion en is de laatste jaar van Diego Simeone. Borussia Dortmund wordt de jaar van Ousmane Dembele.

20-05-2017, 19:13
Als Monaco spelers bij elkaar blijven geef ik je gelijk,maar de meeste zullen verkocht worden,het is net als Feyenoord 1 x in de zoveel tijd prijs pakken,denk wel dat PSG gewoon kampioen word volgend seizoen

21-05-2017, 19:30



Citaat door Izanovic.:
Ik wacht eerst ff de transferperiode af..

Verwacht ook wel veel van City.,hebben komend seizoen sowieso een nieuwe verdediging.
Guardiola is geen opgever. Als hij zijn verdediging krijgt dan zal hij sowieso met een prijs afsluiten. Ik zie hem eerder de titel pakken dan CL overigens...

21-05-2017, 19:31

Citaat door NBDC:
Ik verwacht dat Liverpool, Atletico en Dortmund juist gaan vlammen. Liverpool onder Jurgen Klopp gaat wat gerichte kleine aankopen doen en verwacht dat ze meedoen met de titel. Atletico Madrid heeft een nieuw stadion en is de laatste jaar van Diego Simeone. Borussia Dortmund wordt de jaar van Ousmane Dembele.
Mwa... Als Liverpool toch de Champions League haalt dan gaan ze in de competitie finaal op hun bek dat weet ik bijna zeker. Dortmund zal weer zonder titel of CL finale het seizoen afsluiten. En ik zie Atletico niks winnen zolang Real meedoet. Klinkt hard maar het is de waarheid.

21-05-2017, 19:33

Citaat door Adyghe:
Guardiola is geen opgever. Als hij zijn verdediging krijgt dan zal hij sowieso met een prijs afsluiten. Ik zie hem eerder de titel pakken dan CL overigens...
Laat Pep maar aan zijn eigen team bouwen , en niet met restjes van zijn voorgangers.
Dan zie ik het ook wel goed komen idd

21-05-2017, 19:33

Citaat door TrumpDump:
Als Monaco spelers bij elkaar blijven geef ik je gelijk,maar de meeste zullen verkocht worden,het is net als Feyenoord 1 x in de zoveel tijd prijs pakken,denk wel dat PSG gewoon kampioen word volgend seizoen
Ik zie Monaco niet zo snel hun beste spelers zien verkopen volgend seizoen. Als ze 80% van de elftal bij elkaar houden dan worden ze volgend jaar weer kampioen.

21-05-2017, 19:35

Citaat door Izanovic.:
Laat Pep maar aan zijn eigen team bouwen , en niet met restjes van zijn voorgangers.
Dan zie ik het ook wel goed komen idd
Mwa... Met Barca heeft dat wel gewerkt. Iniesta, Messi, Xavi zijn onder Pep groter geworden dan eerst. Periode 08-11 zullen meeste Barca fans nooit vergeten.

Maar City is geen Barca en het zal moeilijk worden. Als de verdediging wordt opgekrikt dan zie ik wel succes aan de horizon voor City.

21-05-2017, 19:46

Citaat door Adyghe:
Mwa... Met Barca heeft dat wel gewerkt. Iniesta, Messi, Xavi zijn onder Pep groter geworden dan eerst. Periode 08-11 zullen meeste Barca fans nooit vergeten.

Maar City is geen Barca en het zal moeilijk worden. Als de verdediging wordt opgekrikt dan zie ik wel succes aan de horizon voor City.
Dan noem je ook wel spelers op en ook nog eens in hun topdagen..

Nu trof ie spelers als Kolarov,Zabaleta ,Kompany (die altijd geblesseerd) is ,Navas etc aan.. en had ook de pech dat Gundogan zwaar geblesseerd raakte ..en Aguero in het begin aan het klote was.

Met 3/4 nieuwe spelers komt het wel weer goed,dit jaar was het doel ff CL veilig stellen wat is gelukt.. en komend seizoen meedoen voor het kampioenschap , hopelijk met oa Liverpool

21-05-2017, 19:50
de markt ligt nog niet eens open en je doet voorspelling.
dit moet je na de transferperiode doen of tegen het einde. omdat het dan vorm begint te krijgen bij de 3 grote clubs.


Citaat door Izanovic.:
Ik wacht eerst ff de transferperiode af..

Verwacht ook wel veel van City.,hebben komend seizoen sowieso een nieuwe verdediging.
eens. bij psv, feyenoord en ajax zullen spelers komen en spelers weg gaan he.
kuyt is al gestopt.
elia gaat waarschijnlijk weg.

traore gaat terug naar chelsea.
sanchez gaat misschien weg.

en psv gaat sowieso op verschillende plekken versterking halen.

21-05-2017, 19:52

Citaat door HelmondS:
de markt ligt nog niet eens open en je doet voorspelling.
dit moet je na de transferperiode doen of tegen het einde. omdat het dan vorm begint te krijgen bij de 3 grote clubs.



eens. bij psv, feyenoord en ajax zullen spelers komen en spelers weg gaan he.
kuyt is al gestopt.
elia gaat waarschijnlijk weg.

traore gaat terug naar chelsea.
sanchez gaat misschien weg.

en psv gaat sowieso op verschillende plekken versterking halen.
Daarom ,op 1 september als de selecties compleet zijn kan je een beetje vooruit kijken.

21-05-2017, 20:54



Citaat door HelmondS:
de markt ligt nog niet eens open en je doet voorspelling.
dit moet je na de transferperiode doen of tegen het einde. omdat het dan vorm begint te krijgen bij de 3 grote clubs.



eens. bij psv, feyenoord en ajax zullen spelers komen en spelers weg gaan he.
kuyt is al gestopt.
elia gaat waarschijnlijk weg.

traore gaat terug naar chelsea.
sanchez gaat misschien weg.

en psv gaat sowieso op verschillende plekken versterking halen.
Klaassen is waarschijnlijk ook pleite samen met Dolberg. Ik weet niet hoe Ajax het gaat doen in de transfers maar ik denk niet heel erg.

Van PSV met Cocu heb ik weinig verwachtingen van.

Feyenoord zal het met de CL zwaar krijgen

21-05-2017, 20:56

Citaat door Izanovic.:
Daarom ,op 1 september als de selecties compleet zijn kan je een beetje vooruit kijken.
Wel logisch wat je zegt. Maar soms is het wel duidelijk door bepaalde dingen... zoals Cocu die nog bij PSV blijft. Als Ajax geen vervangers voor Klaassen, Dolberg en Sanchez kan regelen geef ik PSV meer kans. Maar die kans acht ik klein.

21-05-2017, 21:01

Citaat door Adyghe:
Wel logisch wat je zegt. Maar soms is het wel duidelijk door bepaalde dingen... zoals Cocu die nog bij PSV blijft. Als Ajax geen vervangers voor Klaassen, Dolberg en Sanchez kan regelen geef ik PSV meer kans. Maar die kans acht ik klein.
Klopt..verwacht eerlijk gezegd ook niet veel van PSV.
Krijgen te maken met te veel wisselingen in de basis om ajax(waar ik alleen Klaasen zie vertrekken) concurrentie te kunnen bieden.

Maar wie weet verrassend Brands weer met een paar verassingen, en vertrekken uiteindelijk alleen De Jong/Propper en Arias ..die zijn namelijk wel te vervangen.

We gaan het zien..

Pagina's : [1] 2