Bekijk volle/desktop versie : Waar kom jij vandaan!!??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

15-04-2002, 21:31
Hallo mensen !!

Een vraagje : Waar kom jij oorspronkelijk vandaan, en dan wil ik graag weten welke stad/dorp percies !!! (dus niet Alhoceima terwijl je in bni bouyach woont)

Ik kom uit tizi ousli dat ligt 80 km ten noorden van taza dichtbij el hoceima dus !!!

nou ik hoor nog van jullie

mvg Kamal

15-04-2002, 22:46

Maar kind toch, kzal het je eens vertellen, al moet je er toch eens met je ouders over praten hoor!! Maar kom...ooit zag mijn papa mijn mama lopen vlakbij waar ze water halen in maroc. Mijn pa werd verliefd. Dan waren ze verloofd en uiteindelijk getrouwd. Dan in 1984 kwam ik als vijfde kind in het gezin. Hoe? Awel na mijn oudere zus, zo'n zes jaar later...hebben mijn papa en mama zo'n beetje zitten spelen in bed (als je me verstaat hÃ&copy en dan toen ze aant spelen waren , was ik zo slim om als het snelste zaadcelletje te crossen naar mijn moeders baarmoeder..ik ben er nog altijd trots op.

Dan negen maand later...werd ik geboren...gezond en wel....

Vandaar ben ik oorspronkelijk....hihihi

Neen neen serieus nu
Ik ben geboren en getogen in België
En in Maroc woon ik in Midar!!!
>>Niets echt wauws aan, maar het kan er mee door....

Beslama
xxx

15-04-2002, 22:50
hee dutske ....wauw zo'n wilde story heb ik je nooit zien typen
ik dacht altijd dat jij een verlegen meisje was haha
nee joh geintje ...

15-04-2002, 23:08
nou mijn moeders moeder komt uit Tafersit, dat ligt in de buurt van Midar (provincie Nador) , maar ik voel daar niets voor, we gaan er een paar dagen naar toe in het jaar. Mijn moeders vader komt niet uit marokko. Mijn vader komt gewoon uit Nador en is een rasechte Eker3ie. Maar allebei mijn ouders zijn in Europa opgevoed.
Ikzelf ben geboren op Zeeland.

15-04-2002, 23:33

Alooooooooooooo....

Nou we komen uit Nador..maar oorspronkelijk komen me ouders uit ighazazhen of hoe je dat ook schrijft..dat zit ergens in die bergen daarzo..vlakbij bouchafa enzo en farghana..blablabla teveel namen..

Ciao Baby

15-04-2002, 23:35
Nador, Alhoceima, Rif dit, Rif dat....

Yegh Yegh!!

15-04-2002, 23:38
ik kom ook uit tizi ouassli......dus en ik ben ook een teezanesht......

15-04-2002, 23:40
ooh daar hebben we haar weer hoor.....!!!!
meid ga eens effe wat nuttigs doen........slapen of zoo.....

15-04-2002, 23:43
Ik kom uit Casablanca en uit Mohammedia maar mijn wortels liggen in Doukala. Dat is in de buurt van El JAdida.. hoe dan ook ik ben een pure Dagilia... vandaar me naam.

Bent Dagilia

16-04-2002, 00:01
Salaam mensen

Ik kom uit Kelaat m''gouna dat ligt ongeveer 100 km van Ouarzazate en dat ligt weer drie uurtjes rijden van marrakech.............. Dus helemaal in het zuiden van marokko...

Beslama

16-04-2002, 08:47
Mmmmm, dit willen jullie niet weten..... oorspronkelijk kom ik uit piershil Nee groter ga ik het niet schrijven, het is een gat en het blijft een gat. Middenin in de polder, met allemaal irritante mensen, in een klas met 14 kinderen (groep 3 en 4) en groep 8 was 1 meisje......

Kijk daar is het fout gegaan................................

NL-girl

16-04-2002, 09:41
Ik kom uit oujda. Ben je in lazarit geweest.

Ga je ook naar saidia.... Helemaal top.

16-04-2002, 09:58

Citaat:
Origineel gepost door marocangel1
He mientje, waar kom je vandaan in Oujda???
ik kom uit lazarit. in nl. bij jou in de buurt

16-04-2002, 12:39
hee, ik kom uit nador nou,ja nador , ik woon in marokko in jadar, dus een echte takarest, zijn er nog meiden of jongens die daar vandaan komen,

16-04-2002, 12:53
IK KOM UIT MARRAKECH IK KOM UIT MARRAKECH

GROETJES LELALAILA

ZIJN ER NOG MENSEN DIE DAAR VANDAAN KOMEN?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8