Bekijk volle/desktop versie : Celta - Real ....Nog 1 dag wachten en dan is het juichen geblazen voor Barca fans



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

16-05-2017, 08:06
Wij gaan genieten van de afgang van Real ....ik zag in het weekend dat Celta de wedstrijd heeft laten lopen voor morgen wedstrijd

Barcelona heeft al wat toezeggingen gedaan aan Celta om hun best te doen ..volgende jaar krijgen ze 5 spelers en extra geld

16-05-2017, 08:47


Volgens mij heeft Real ook de wedstrijd tegen Sevilla 'laten lopen'.
Marcello, Modric, Benzema, Isco en Casimero hadden allemaal rust.

En het seizoen van Celta is zo goed als over. Hun zijn op.
Tegen Manchester United hebben zij hun laatste adem verspilt. Nu is het alleen incasseren.

Na Real - Barca dacht ik nog dat de kans groot was dat Barca er vandoor zou gaan met de titel. Vooral omdat Real nog mee deed met de CL.
Nu 2 wedstrijddagen voor het einde zie ik ze het niet echt meer weggeven. Tegen Sevilla en Valencia kon het mis gaan maar deze hebben ze overleefd.

Bovendien staat er een bonus op het spel van 1,5 miljoen per madrid speler. Dit is iets wat sommige spelers niet eens verdienen na 1 heel seizoen bij Celta.

Dus de hoop die je hebt is hoop ik bij deze volledig verdwenen.

16-05-2017, 11:41
klopt voor geen reet van dat zij een bonus van 1.5 miljoen krijgen ..ik ken hun uitgaven

16-05-2017, 14:09

Citaat door LaasteGeruchten:
klopt voor geen reet van dat zij een bonus van 1.5 miljoen krijgen ..ik ken hun uitgaven
Volgens mij had Sierd de Vos het laatst over 1,5 miljoen per selectielid bij winst van CL en landstitel.
Dus als de landstitel verloren gaat zal de winstpremie aanzienlijk worden verlaagd.
Maar Sierd de Vos is enkel een commentaar en wat hij zegt hoeft niet te kloppen. net zoals de zogenaamde rode kaart van Ronaldo.

Het wordt spannend. Real op bezoek bij Celta en bij Malaga. Bij beide clubs heeft Barca verloren.
Op zijn Heitinga's gezegd: Als je Barca kan verslaand, dan kan je een aardig potje voetballen.

16-05-2017, 14:48


Winstpremie van Ronaldo en hij is de best betaalde speler van Real Madrid


Competitiewedstrijden
Wedstrijdpremie: 100.000 euro

Competitiedoelpunten
Premie per doelpunt: 75.000 euro


Bekerwedstrijden: geen

Champions League wedstrijden
Wedstrijdpremie: 125.000 euro

Champions Leauge doelpunten
Premie per doelpunt: 100.000 euro


Premie bij kampioenschap Real Madrid: 5 miljoen euro
Eindpositie Real Madrid: 2de
Verdiensten (66% van 5 miljoen euro): 3.3 miljoen euro


Premie bij winst Champions League: 5 miljoen euro
Eindpositie Real Madrid in Champions Leauge: 1ste

16-05-2017, 14:49
de andere spelers krijgen veel minder dan hem ..die cijfers zijn alleen van Ronaldo

16-05-2017, 14:59
Sierd de Vos zij tijdens wedstrijd dat er bonus is toegezegd boven op alle winstpremies die contractueel staan vastgelegd van 1,5 miljoen euro per sellectielid.

Dat is heel grappig. 3e doelman verdient niet eens 1 half miljoen. Dat is ook een sellectielid.

16-05-2017, 15:02
Maar wat Sierd de Vos zegt hoeft niet waar te zijn.

Voor sensatie verzint hij graag verhalen. net zoals het verhaal dat Ronaldo rood had moeten krijgen tegen Sevilla. Daar trappen de Barca supporters dan graag in omdat ze houden van aandachtsgeile sensatieverhalen.

Barcelona supporters kijken ook graag RTL live boulevard met die gaylord op de front. ook sensatie.

16-05-2017, 15:05
Sierd De Vos kan alleen roddelen en over borsten dit en borsten dat praten en over cafe's ...hij zet gewoon een verhaal erbij ..voor voetbal volgers die La Liga niet dagelijks volgen die gaan hem wel geloven

16-05-2017, 15:07
gelijkspelletje is genoeg

16-05-2017, 15:27

Citaat door LaasteGeruchten:
Sierd De Vos kan alleen roddelen en over borsten dit en borsten dat praten en over cafe's ...hij zet gewoon een verhaal erbij ..voor voetbal volgers die La Liga niet dagelijks volgen die gaan hem wel geloven
Klopt precies.

jij bent wel op de hoogte hea

16-05-2017, 15:41
Zoals gewoonlijk ga je er weer naast zitten zoals 9 vd 10x.

16-05-2017, 16:24


Nah, geen gejuich. Ik denk eerder gezeur over Francobond, buitenspel doelpunten en over gele en rode kaarten die niet zijn uitgekeerd.

Jeej, heb er nu al zin in!

16-05-2017, 18:20
Zidane heeft vandaag zonder James Rodriguez getraind ..hij heeft hem niet nodig zei hij en hij heeft last van zijn been maar anderen zeggen dat hij gewoon aan de kant is gezet vanwege (mogelijke ) transfer naar Manchester .....Zidane zei ook erbij dat zij goed getraind hebben en dat hij niks aan zijn team gaat sleutelen

16-05-2017, 18:23
Geen Carvajal,Bale en Nacho ..de eerste twee zijn geblesseerd de laatste is geschorst

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17