Bekijk volle/desktop versie : je woont je hele leven in een sociale huurwoning , maar op de dag van je bruiloft....



Pagina's : [1] 2

14-05-2017, 23:38
je woont je hele leven in een sociale huurwoning , maar op de dag van je bruiloft zie je maseratis , amgs, rolls royce voor de deur geldt zowel voor de man als vrouw ik ben nog nooit op een bruiloft geweest waar de bruid werd opgehaald in een vrije sector buurt op koopwoningen buurt en ook niet dat de man vertrok van zo een buurt het zijn altijd sociale huurwoningen , hoe dom en achterlijk

14-05-2017, 23:41


Ik vind het juist dom dat ze zulke auto's huren. Gaat nergens over.

14-05-2017, 23:58
Liever sociale huur dan koop of dat achterlijk dure Vrijesectorhuur

15-05-2017, 00:24
Bij Hollanders zie je dat niet. Die gaan echt hun geld niet weggooien door een dag in een auto te rijden die niet van henzelf is.

15-05-2017, 00:48



Citaat door transporter2010:
je woont je hele leven in een sociale huurwoning , maar op de dag van je bruiloft zie je maseratis , amgs, rolls royce voor de deur geldt zowel voor de man als vrouw ik ben nog nooit op een bruiloft geweest waar de bruid werd opgehaald in een vrije sector buurt op koopwoningen buurt en ook niet dat de man vertrok van zo een buurt het zijn altijd sociale huurwoningen , hoe dom en achterlijk
Als je een vrouw ophaalt, woont ze toch nog gewoon bij haar ouders en (de wat bejaarde) Marokkaanse ouders hebben vrijwel allemaal een goedkope, sociale huurwoning gescoord in een ver verleden. Als die woningen vrijkomen, worden die allemaal in de vrije sector gegooid dus het zijn theoretisch gezien gewoon allemaal vrije sector woningen. Wat jij zegt, klopt dus niet. En by the way, als je zo doorgaat met het openen van zulke topics, stuur ik mijn dikke vriendin Dalilaah op je af.

15-05-2017, 01:38
Hoe lager het niveau hoe hoger het pronkgehalte. Je ziet onder jongeren ook vrijwel alleen VMBO-ers met Prada en Gucci.

15-05-2017, 02:15

Citaat door gewoonblond2:
Bij Hollanders zie je dat niet. Die gaan echt hun geld niet weggooien door een dag in een auto te rijden die niet van henzelf is.
Klopt. Maar alles wat zij 'hebben', is gebaseerd op krediet.

15-05-2017, 07:11

Citaat door pharid:
Hoe lager het niveau hoe hoger het pronkgehalte. Je ziet onder jongeren ook vrijwel alleen VMBO-ers met Prada en Gucci.
-

15-05-2017, 17:24

15-05-2017, 19:24

Citaat door nournour_:
Klopt. Maar alles wat zij 'hebben', is gebaseerd op krediet.
Alles wat ik heb is gwn 100 % van mij.

15-05-2017, 19:25

Citaat door pharid:
Hoe lager het niveau hoe hoger het pronkgehalte. Je ziet onder jongeren ook vrijwel alleen VMBO-ers met Prada en Gucci.
DIt is mij ook opgevallen.

15-05-2017, 19:57
Net zoiets als ambtenaar, de uitkering of voor een middelmatig loon in LV of Gucci lopen.
Helaas een groot ding binnen onze gemeenschap. Maar als mensen dat gelukkig maakt, vooral doen!!

15-05-2017, 20:06


haha Marokkanen.

story of our lives helaas

15-05-2017, 20:52

Citaat door Shekel:
Net zoiets als ambtenaar, de uitkering of voor een middelmatig loon in LV of Gucci lopen.
Helaas een groot ding binnen onze gemeenschap. Maar als mensen dat gelukkig maakt, vooral doen!!
Dat is waar. Als zij er gelukkig van worden, prima.

15-05-2017, 21:55
Show gedrag...

Pagina's : [1] 2