Bekijk volle/desktop versie : Royal Air Maroc reageert op spraakmakend filmpje 'ontevreden' klant (video)



Pagina's : [1] 2

13-05-2017, 20:05
Nu de lezing van de luchtvaartmaatschappij zelf over het filmpje wat de afgelopen dagen viraal ging op social media.



Royal Air Maroc communiceerde onlangs via de officiele kanalen een persbericht waarin het haar lezing gaf van het spraakmakende filmpje van een klant die benadeeld zou zijn door de airliner. In het filmpje wat massaal werd gedeeld op social media was een vrouw in hysterische staat te zien die zich enorm in de maling genomen voelde door RAM. Duidelijk was dat er iets mis zou zijn gegaan bij de boekingen waardoor één van haar nog jonge kinderen niet mee kon op de vlucht naar Zwitserland. Na meerdere keren te hebben aangeklopt bij medewerkers van Royal Air Maroc op het vliegveld van Casablanca en te zijn doorverwezen naar een nabij gelegen kantoor werd het van de kastje naar de muur gestuur de vrouw teveel, waardoor ze haar onvrede op een wel heel extreme wijze uitte.

Kant van het verhaal door Royal Air Maroc
Waar in de video duidelijk werd dat de vrouw, vergezeld door haar zus en haar 2 nog jonge kinderen de vlucht wilde nemen, komt RAM met andere feiten op tafel. De klant zou geen 2 maar 3 baby's aan boord willen meenemen, hier waren ook vliegtickets voor gereserveerd. Aangezien de echtgenoot, die niet voorkomt in het verhaal van de vrouw, niet mee kon omdat hij zijn paspoort was vergeten konden er maar 2 baby's mee aan boord. RAM beroept zich hierbij op de internationale luchtvaartreglementen die vanuit veiligheidsoverwegingen voor elke meegereisde baby een volwassene eisen.

Ondanks dat de vrouw zich zowel verbaal als non-verbaal agressief opstelde tegenover het aanwezige personeel van RAM, werd haar nog de mogelijkheid gegeven om nog een volwassene voor de 3e baby mee te laten reizen. Hierbij zou ze dan ontzien worden in het betalen van eventuele extra kosten.

Het is overigens nog onduidelijk hoe het hele incident is afgelopen.

Bekijk hier nog eens de beelden van de tirade van de vrouw op het RAM kantoor: [video=youtube;4qFSjJvhsAk]https://www.youtube.com/watch?v=4qFSjJvhsAk[/video]

YouTube link: http://https://www.youtube.com/watch?v=4qFSjJvhsAk

13-05-2017, 20:32


Tuurlijk joh. We bestellen een ticket in Nederland om naar Fes te vliegen. Dan moeten we wel overstappen in Casablanca. Niet 1 maar 4x dat we te horen krijgen dat onze plaatsen al weg gegeven zijn. 1x met de bus moeten reizen van Casa naar Fes.
Andere 3 keren moesten we 8 uurtjes wachten op het vliegveld.

Nee wij zijn al jaren klaar met RAM me hele familie eigenlijk wel.
Genoeg andere maatschappijen die voor goedkoper wel hun werk kunnen doen.

13-05-2017, 21:50
RAM te duur, te onbeschoft soms

13-05-2017, 21:57
Boycotten die Ram

13-05-2017, 22:24


Meest verschrikkelijke maatschappij met hun goedkoop gehuurde vliegtuigen elk jaar in de zomer!

14-05-2017, 10:22
Ram enige vliegtuig die geen ongelukken maakt goeie piloten. Marokkanen zeuren te veel, boeken goedkoopste tickets en willen high clas vliegen a sir tkowed

14-05-2017, 10:24
Aangifte doen btw tegen die vrouw en in gevangenis laten afkoelen. Pysgische volk denken ff alles te kunnen terwijl het hun fout is.

14-05-2017, 13:34
Pffff wie vliegt er nou met RAM?! Dan ben je zelf toch niet goed bij je hoofd

14-05-2017, 13:35

Citaat door Born-confused:
Pffff wie vliegt er nou met RAM?! Dan ben je zelf toch niet goed bij je hoofd
Dit dus, goed gek dan.

14-05-2017, 14:16
Wat Marokko nodig heeft is een maatschappij nog beter dan Ram. Een concurrent dat weet van service, kwaliteit, luxe enzovoort. Een concurrent die ervoor zal zorgen dat RAM van de kaart geveegd wordt als ze niet zich beter gaan opstellen.

Nu worden de tickets alleen duurder maar verandert er bijna niets voor de reiziger.

14-05-2017, 16:58

Citaat door iemandt:
TDM

Zelfs al kwam dit, als het RAM failliet dreigt te helpen dan zal de overheid ingrijpen danwel de maatschappij opheffen.

Overigens RAM doet het goed aangezien Qatar tit de helft van de aandelen wil kopen
Ja ik denk bij mezelf als ze een gezonde concurrent hebben dan dienen ze wel up to date te zijn als je me begrijpt.

Voor mij part neemt qatar of emiraten hen over hun weten nog tenminste wat luxe en kwaliteit is.

14-05-2017, 17:00
Air Arabia een zeer goed alternatief. Vliegen altijd met eigen (nieuwe) vliegtuigen. In tegenstelling tot RAM is alcohol in Air Arabia verboden en wordt er een du3a gedaan voor het opstijgen. Ik voel me veel veiliger op dat moment. RAM chartert heel de zomer vliegtuigen van goedkope oostblok maatschappijen. Dieven zijn het!

14-05-2017, 17:28


Zo vaak een ticket gekocht waarbij ik met deze vliegtuigmaatschappij vlieg en 1 keer echt met ram gevlogen en de rest met Oostblok gare vliegtuigen. Ze naaien jou. Je betaald een dure ticket om met ram te vliegen en vervolgens staat er een gare Poolse vliegtuig klaar. Nooit meer met ram

15-05-2017, 00:54

Citaat door Gigi7:
Zo vaak een ticket gekocht waarbij ik met deze vliegtuigmaatschappij vlieg en 1 keer echt met ram gevlogen en de rest met Oostblok gare vliegtuigen. Ze naaien jou. Je betaald een dure ticket om met ram te vliegen en vervolgens staat er een gare Poolse vliegtuig klaar. Nooit meer met ram
Precies dit! Maak ik iedere jaar mee. Nooit meer RAM, al is het gratis!

15-05-2017, 00:56

Citaat door iemandt:
Klopt Yassir, alleen RAM heeft weer de best opgeleide piloten. Vind Arabis niks, zehma goedkoop ticket maar vo alles bijbetalen lijkt net Ryanair

TDM ik snap je precies overigens emiraten maken t sws luxe
Air Arabia heeft mooie nieiwe vliegtuigen. Er wordt geen alcohol geschonken en er wordt een smeektebed gedaan voor het opstijgen. RAM is het tegenovergestelde en laat je voor die prijzen in oostblol vliegtuigen vliegen. Nooit meer!

Pagina's : [1] 2