Bekijk volle/desktop versie : Seks zal het huwelijk niet redden maar geen seks zal het zeker ruïneren



09-05-2017, 21:25
Waar of niet waar?

En wat als je veel meer of veel minder goesting hebt dan jouw partner? Bespreek je dat? En vind je dat je er écht openlijk over te praten? Bijv als je wurgseks of vastbinden lekker lijkt?

09-05-2017, 21:34



Citaat door Blue_eyesmoker:
Jullie zijn echt naar de kloten. Allah swt heeft jullie echt vernedert maar dat zien jullie niet in.
Leg eens uit?

09-05-2017, 21:42
Wtf meid, WoAllah eat is met jullie aan de hand, zoiets bespreek je met je partner en niet op internet. Je hormonen zijn een beetje in de war. Lallah cheffiek.

09-05-2017, 21:50

Citaat door sammy22:
Wtf meid, WoAllah eat is met jullie aan de hand, zoiets bespreek je met je partner en niet op internet. Je hormonen zijn een beetje in de war. Lallah cheffiek.
Ik vraag je niet wat je lekker vind, houd het please voor je

09-05-2017, 21:53



Citaat door Blue_eyesmoker:
Je denkt toch niet dat ik het met jou hier over seks ga hebben.
Doe en wil ik ook niet. Maar jouw reactie is nu duidelijk. Stiekem parkinghomo
Je hebt over seks praten en over seks praten. Maar dat snap jij niet

09-05-2017, 22:00

Citaat door Blue_eyesmoker:
Gooi jezelf weg a schaamteloze tering slet. Allah swt heeft je al zo erg vernedert dat je wordt gewurgd tijdens de daad en God knows what more.
Wow

09-05-2017, 22:01

Citaat door Surfster:
Waar of niet waar?

En wat als je veel meer of veel minder goesting hebt dan jouw partner? Bespreek je dat? En vind je dat je er écht openlijk over te praten? Bijv als je wurgseks of vastbinden lekker lijkt?
waarom moet je het bespreken? Je kan tijdens de daad toch hintjee geven en elke keer wat verder haan tot je satified bent......als je bv van zware SM houd moet je niet de eerste keer meteen je hobby koffer er bij halen en alle speeltjes uit gaan pakken,,,, begin dan met een klapje hier en daar......en zo bouw je op

09-05-2017, 22:03

Citaat door 19TANGER77:
waarom moet je het bespreken? Je kan tijdens de daad toch hintjee geven en elke keer wat verder haan tot je satified bent......als je bv van zware SM houd moet je niet de eerste keer meteen je hobby koffer er bij halen en alle speeltjes uit gaan pakken,,,, begin dan met een klapje hier en daar......en zo bouw je op
durven vrouwen hints te geven?

09-05-2017, 23:29

Citaat door Surfster:
Waar of niet waar?

En wat als je veel meer of veel minder goesting hebt dan jouw partner? Bespreek je dat? En vind je dat je er écht openlijk over te praten? Bijv als je wurgseks of vastbinden lekker lijkt?
Niet waar.

Dat is een moeilijke omdat het gemakken kan hebben met ziektes/ lichamelijke beperkingen zowel bij de man als Bin de vrouw...door bepaalde ziektes heeft de vrouw geen zin in sex..meer je best doen om het de ander naar zijn zin toemaken is een optie....indirect blijft de meest romantische manier om iets voor elkaar te krijgen integenstelling tot dingen opeisen zoals bij een rechtbank.

Als je niet tevreden bent dan moet je dat met hem bespreken want anderen kunnen misbruik maken van jouw/zijn zwaktes ...over mannen heb ik het nu.

bij marokanen is een indirecte manier van bespreken het vruchtbaarst ....sommige zaken kan je ook spelenderwijs alshetware bespreken...besef wel dat wurgsex (waarbij soms doden vallen) geen doorsnee/normaal iets is maar de mogelijkheid bestaat dat iemand dat fijn vindt....zoals ik zei kan je zoiets op een spelenderwijs manier bespreken...lichamelijk uitvoeren bijv en kijken naar de reactie van de ander dan weet je al bijna genoeg.
Als een man of vrouw erachter komt dat zijn partner speciale wensen heeft en hij /zij kan dat makkelijk doen dan zou ik niet weten waarom niet om je intimiteit te vergroten.

Zeggen : ik vind dit lekker komt bij sommige mannen overdreven over...maar ze horen liever ik vind dit wel fijn.