Bekijk volle/desktop versie : Hoe merk je of een man een oogje op je heeft



Pagina's : [1] 2 3

04-05-2017, 18:48
Op mijn werk is een man komen werken. Ik vind zijn gedrag een beetje apart en weet niet wat ik er van moet denken.
Het zit namelijk zo ik merk op dat hij iedere keer naar mij kijkt dit gebeurd heel vaak. Hij houdt me echt in de gaten waar ik naar kijk
want dat zie ik vanuit me ooghoeken als ik een andere kant op kijk kijkt hij ook die kant uit.

Wanneer in we in groep zitten zie ik dat hij mijn houdingen overneemt als ik aan mijn wang zit doet hij dat plots ook of wanneer ik aan mijn nagels zit hij
ineens ook.
Hij praat niet heel veel met mij maar komt wel vaak naast mij zitten en als ik dan een gesprek begin omdat
er zo'n ongemakkelijke stilte valt merk ik aan hem
dat hij nerveus is hij frummelt aan zijn handen en hij beweegt zijn voeten. Dit doet hij niet wanneer hij met iemand
anders in gesprek is. Dan zie ik hem juist heel veel praten.


Hij onthoudt de kleinste details over mij dat ik bijvoorbeeld geen koffie lust waarvan ik zelf niet eens meer wist dat ik hem
dat verteld had. En bijvoorbeeld welke vervolgopleiding ik van plan ben te gaan doen heb ik weken geleden
hem gezegd maar dat soort dingen onthoudt ik niet.

Ook is het zo dat hij mij best vaak aanraakt op mijn arm om mijn aandach ergens voor te krijgen wat niet nodig is want je zou mij ook kunnen roepen. Ook plaagt hij me wel eens bijvoorbeeld als
we het hebben over alcohol vraagt hij of ik drink waarop ik antwoord: nooit gedaan ook niet van plan. Zegt hij: stiekem
ben je een alcoholist op een plagerige manier.

Het is een nederlandse man, ik zelf draag hijab. Onze levenswijzen zijn erg verschillend weet niet wat ik er mee moet..
Omdat we nu eenmaal collega's zijn probeer ik hem niet te negeren hij is namelijk wel aardig en heeft humor


Het zijn hele kleine dingen waar ik het aan merk maar zou het kunnen zijn dat hij een oogje op mij heeft?

04-05-2017, 18:54


Watttttttttttttt?

04-05-2017, 18:59
Dat zou best kunnen ja.

04-05-2017, 19:04
hij wil door de achterdeur


als hij wat met je wil gaat ie naar je ouders

04-05-2017, 20:14


Ik denk dat jij hem ook interessant vindt en dat je bevestiging zoekt. Uit ervaring kan ik je vertellen, pas op met relaties op de werkvloer.

04-05-2017, 20:54
Hij heeft een oogje op je. Iets met verboden vrucht en zo.

04-05-2017, 22:00
Yes girl he is all in to you.

Maak jezelf onaantrekkelijk door slechte grappen te maken of heel droog te reageren.
En gewoon aangeven dat je het niet prettig vindt als hij je arm vast houdt.
Of nog beter, zeg dat je een vriend hebt dan ben je overal van af.

04-05-2017, 22:08
Ik wil wel even reageren op het feit dat hij je weleens aanraakt. Ik weet niet of je een verlegen type bent en daarom er niks van durft te zeggen of bang bent voor iets? Misschien onbewust? Maar roep dat echt een halt toe. Wees niet verlegen of schaam je niet om er wat van te zeggen. Als ik mij ergens wel aan dood erger dan is het wel aan dat soort zaken. Zeg gewoon, 'ik ben er niet van gediend dus niet doen'. Iets in die richting. Dat kan je netjes zeggen en daar is niks mis mee. Mensen moeten hun grenzen kennen. Niemand heeft toestemming om jou aan te raken, dus laat het ook niet gebeuren.

Of hij jou ziet zitten? Vast wel. Wat zijn intentie erbij is? Dat, weet Ik niet.

04-05-2017, 22:21
Hij ziet je zitten!
Je moet de volgende keer gewoon zeggen dat hij je niet meer moet aanraken dat je dat niet wilt.
Misschien toch afstand proberen te nemen al ben je collega's.

04-05-2017, 23:21
Als die Doekoe vraagt

04-05-2017, 23:24
Hij wil je Douwe. Trap niet in zijn kuffar misleiding.

04-05-2017, 23:31
Ten eerste; Je moet wel echt je frontale kwab kwijt hebben geraakt als je niet door hebt dat die interesse heeft.

Ten tweede; Waarom laat je hem jou aanraken op je arm? Je stelt jezelf onbewust teveel open.

Jullie levenswijze beginnen juist op elkaar te lijken als je zo een houding blijft hebben.

3andaki. Heb eer en trots en wees duidelijk tegen hem zuster.

04-05-2017, 23:44


Alarmbellen zijn al de steeds naast je komen zitten. Wat kom je naast me zitten creep.
En het aanraken al helemaal, moet niet gekker worden. We zijn nog altijd mgarba, moslims doe maar gwn normaal allemaal.

04-05-2017, 23:48
misschien vind hij je wel leuk

05-05-2017, 10:44
hamburgerverhaal

Pagina's : [1] 2 3