Bekijk volle/desktop versie : Tegenwoordig is iedereen druk..



Pagina's : [1] 2 3 4

02-05-2017, 00:55
Zo'n beetje alle beroepen kennen hoge werkdruk, waarvan slechts enkele in het nieuws zijn geweest recent.

Iedereen is depressief, heeft een (dreigende) burn-out, is niet blij met zijn leven en bla bla bla. Slapeloosheid en psychische klachten onder jongeren.

Soms vraag ik me af waar de huidige samenleving naar toe gaat?

02-05-2017, 01:01


jou vraag is makelijk te beantwoorden

02-05-2017, 01:02
@KERSEN_TAART: vertel, I am all ears.

Jouwx

02-05-2017, 01:02
Maar we flexen toch meer

Ik denk dat die werkdruk deels gefabriceerd is.
Iedereen beweert dat hij zij het druk heeft
Als dat zo was stonden we hoger op de wereldranglijst

Het is gewoon een modewoord "ik heb t druk"

En depressie is logisch met minder sociale egagement en meer zelforientatie gebasseetd op oppervlakkigheden

02-05-2017, 01:04


@LadyLuck10:
Werkdruk gefabriceerd? Hoe bedoel je?

Is dat zo? Beweert iedereen het maar?

Komt depressie alleen door minder sociale contacten en door oppervlakkig bezig te zijn?

02-05-2017, 01:07
@Lelijkerdd: heb je het over jezelf?

02-05-2017, 01:08

Citaat door Gentle_Woman:
@LadyLuck10:
Werkdruk gefabriceerd? Hoe bedoel je?

Is dat zo? Beweert iedereen het maar?

Komt depressie alleen door minder sociale contacten en door oppervlakkig bezig te zijn?
Ik geloof het nieuws niet. Flexen gaat omhoog en werkdruk ook? Hoe dan?

Yep velen gebruiken drukte als excuus

Socialiteit verplaatst zich naar technologische contacten gebasseerd op zelfverheerlijking en narcisme

Het is als trend voorspeld de zelfgecentreerde werknemer door invloed van o.a. social media

02-05-2017, 01:10
@LadyLuck10: nou heel makkelijk, als je minder mensen aanneemt, dan krijgt ieder meer portie te verwerken waardoor je een hogere werkdruk kan ervaren.

Mwah, misschien voor een deel maar toch niet voor iedereen?

Als je doelt op de instagrammers: dat wel, maar toch niet voor alle sociale media?

Hmm, vind het wel makkelijk afgeschoven op zelfgecentreerdheid. Ook oudere mensen zonder sociale media ervaren dit.

02-05-2017, 01:10
ze ontkent jou bewereing dus...

02-05-2017, 01:11
@Lelijkerdd: toen ik nog veel acties was?

Tuurlijk ken ik die uitspraken nog wel, ben je van account gewisseld? Je heette pallestijn geloof ik?

02-05-2017, 01:11
@KERSEN_TAART: wie ontkent wat? Over wie heb je het? Ik volg je niet.

02-05-2017, 01:12
@pallestijn: life goes on, je kunt niet voor altijd hier blijven reageren? Toch?

02-05-2017, 01:14



Citaat door Gentle_Woman:
@LadyLuck10: nou heel makkelijk, als je minder mensen aanneemt, dan krijgt ieder meer portie te verwerken waardoor je een hogere werkdruk kan ervaren.

Mwah, misschien voor een deel maar toch niet voor iedereen?

Als je doelt op de instagrammers: dat wel, maar toch niet voor alle sociale media?

Hmm, vind het wel makkelijk afgeschoven op zelfgecentreerdheid. Ook oudere mensen zonder sociale media ervaren dit.
Flexen is ook anytime anywhere met zelfbepaling van invulling van tijdsindeling en werkverdeling.

Velen is niet iedereen maar een groot deel een groot deel is genoeg om mee uit de voeten te kunnen voor een algemeen beeld

Meer dan instagram. Lees de trends

Ouderen door ontbreken van sociaal vangnet ook als gevolg van individualisering. Deze wordt verder doorgezet met divese trends..de maatschappij kapselt individualiteit niet ik bet zal alleen maar meer inspelen op de ego en minder op socaile rechtbaardigheidssytematiek

02-05-2017, 01:15
@Lelijkerdd: yep, heb het denk ik wel vaker hier gemeld. How is life for you?

02-05-2017, 01:16
diegne boven mij dacht ik de gellukige

Pagina's : [1] 2 3 4