Bekijk volle/desktop versie : Ik haat mijn leven Deel 50



25-04-2017, 22:11


Dus morgenochtend 09:30 sollicitatiegesprek. Blijkt dat de recruiter die mij de baan aanbood me rond 16:30 eerder vandaag heeft gebeld Natuurlijk heb ik dat weer eens gemist, want ik kijk maar zelden op mijn telefoon + loop er ook niet mee rond. Zal je zien dat het gesprek niet doorgaat/ is verplaatst naar een ander tijdstip of locatie / of dat ze me nog iets belangrijks wou mededelen Nu weet ik dus niet of het zin heeft me nog even voor te bereiden + wie weet ga ik daar morgenochtend dus zomaar naartoe Heb haar wel snel een mail gestuurd en even aangegeven dat ik morgen voor het gesprek nog in mijn mail zal kijken, dus mocht ze morgen om 9 uur op haar werk komen en in haar mail kijken kan ze nog antwoorden....natuurlijk vertrek ik een uur tevoren, dus nog steeds kans dat ik voor niets ga. Ik haat mijn leven. Anderzijds als het belangrijk was had ze toch een mail kunnen sturen?

25-04-2017, 22:20


ik haat jouw leven

25-04-2017, 22:25
Heb jij wel een leven?

25-04-2017, 22:30
ik heb er nog 6, en jij?

25-04-2017, 22:34


@ ts

Ik hoop dat je slaagt, insha Allah komt het goed.

Onnodig stressen is zinloos, leven gaat door en die baan is niet de enige in het leven.

25-04-2017, 22:43

Citaat door 918:
@ ts

Ik hoop dat je slaagt, insha Allah komt het goed.

Onnodig stressen is zinloos, leven gaat door en die baan is niet de enige in het leven.
Ja, maar het was een goede baan om mee te beginnen. 3 of 4 dagen per week + training + het is in een callcenter dus dan kan ik mijn communicatieve vaardigheden verbeteren + makkelijk bereikbaar zowel met auto als openbaar vervoer. Enige dat minder is, is het salaris. Maar goed, ik wil gewoon niet voor niets morgen daar heengaan. Geen idee waarom de recruiter mij eerder vandaag belde....

25-04-2017, 23:37

Citaat door hellofklitty:
ik heb er nog 6, en jij?
Da was nie tegen jou, kittys hebben er 9.

27-04-2017, 00:12

Citaat door Ma-at:
Da was nie tegen jou, kittys hebben er 9.
Nu nog maar 5