Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe trend onder de moslims.



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2017, 00:44
[ op bruiloften kussen ze nu elkaar op de mond.
Voor familie leden en al.
En nu met telefoon gaat dit gewoon rond op het internet.
Foto's van moslims die elkaar op de mond nemen terwijl ze islamitische kledingdracht dragen
Andere op bruiloften waar ze zogenaamd zegening vragen van Allah.

Soubhana Allah is het echt tot zo ver gekomen dat men niet meer kan wachten op huwelijksnacht
En nu zonder schaamte elkaar vol op de bek pakken voor jan en alleman om te zien?

Er is een bepaalde zeden aan het dood gaan en ik zal niet meer versteld van gaan kijken
Als ze elkaar kapot krikken op de dansvloer voor Hadja die ze toejuichen!

Heel "modern" schei toch uit man. ]

24-04-2017, 00:47


Ik weet niet op wat voor bruiloften of social media jij komt, maar dit heb ik nog nooit gezien en als het voorkomt is dat sporadisch en zeker niet de norm, dus waarom voel je de noodzaak om het te benoemen tot nieuwe trend onder de islamitische gemeenschap?

24-04-2017, 00:59
Ben je weer onzin aan het verkondigen?

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk

24-04-2017, 01:06
nog nooit gezien.

24-04-2017, 01:08


Hoor dit voor het eerst. Nog nooit gezien.

24-04-2017, 01:10

Citaat door bloemie:
Hoor dit voor het eerst. Nog nooit gezien.
slm cv

flirt je met me?

24-04-2017, 01:13

24-04-2017, 01:24
Op welke bruiloften kom jij?

24-04-2017, 01:27
Is mij nog niet opgevallen, maar ben dan ook de laatste 10jaar niet op een bruiloft geweest.

En de mijne zal ik waarschijnlijk ook nooit meemaken. Mocht het wel t geval zijn dan zou ik hem ook in t openbaar op zijn bek pakken. Als straf dat ik zo lang moest wachten en voor t publiek die mij jarenlang belachelijk maakte!


Sorry werd effe emotioneel

24-04-2017, 02:25

Citaat door Selsabiel:
Is mij nog niet opgevallen, maar ben dan ook de laatste 10jaar niet op een bruiloft geweest.

En de mijne zal ik waarschijnlijk ook nooit meemaken. Mocht het wel t geval zijn dan zou ik hem ook in t openbaar op zijn bek pakken. Als straf dat ik zo lang moest wachten en voor t publiek die mij jarenlang belachelijk maakte!


Sorry werd effe emotioneel
, gekkerd.

24-04-2017, 02:26

Citaat door Selsabiel:
Is mij nog niet opgevallen, maar ben dan ook de laatste 10jaar niet op een bruiloft geweest.

En de mijne zal ik waarschijnlijk ook nooit meemaken. Mocht het wel t geval zijn dan zou ik hem ook in t openbaar op zijn bek pakken. Als straf dat ik zo lang moest wachten en voor t publiek die mij jarenlang belachelijk maakte!


Sorry werd effe emotioneel
hey, ik zoek een pleegmoeder voor mijn kitten.

interezze?

24-04-2017, 08:07
Schaamteloos inderdaad maar misschien hebben ze het huwelijkscontract al getekend op de verloving en zijn ze al man en vrouw. Ondanks het huwelijkscontract is het schaamteloos om elkaar te kussen voor camera op de bruiloft en ik heb dit ook vaker gezien helaas.

24-04-2017, 10:43


Nog nooit zoiets gezien..

24-04-2017, 10:47
Ik heb geen slaap en ik wil aandacht....hmmmmmm wat zal ik verzinnen ?

24-04-2017, 11:20

Citaat door AsalRifiyyah:
[
Er is een bepaalde zeden aan het dood gaan en ik zal niet meer versteld van gaan kijken
Als ze elkaar kapot krikken op de dansvloer voor Hadja die ze toejuichen!

Ik weet niet naar welke bruiloften jij gaat of van gehoord hebt, maar het verbaast me weinig dat een type zoals jij zulk onzin te horen krijgt.

'Zegeningen van Allah'. Wat ben jij walgelijk om de naam van onze Schepper in een alinea te gooien met zo een zin.

Maak jij je maar meer zorgen over het feit of jij überhaupt ooit gaat trouwen.

Allah yahdik.

Pagina's : [1] 2 3