Bekijk volle/desktop versie : vraag aan jullie

Pagina's : [1] 2

02-03-2003, 21:56

Citaat door noual1984:
Ik zit erg verlegen om advies.
Het is namelijk zo dat ik een jongen bij mij op school leuk vind, maar hoe laat ik hem dat merken en hoe kom ik erachter hoe hij over mij denkt?

Dus meiden: hoe zouden jullie het gedaan hebben in mijn situaties.
En mijn vraag aan de heren: hoe laten jullie een meisje merken dat je haar leuk vindt?

Ik zou het heel fijn vinden als ik serieus en uitvoerbaar advies zou krijgen.

Alvast bedankt,

Noual
.

03-04-2003, 20:08

Sallaam Naoual, meid zet het idee uit je hoofd, want een vriend nemen voordat je getrouwd bent is HARAM meid, ga niet verdwalen in je verliefdheid meid, maar denk ook onze geloof.

Wa Sallaam Alikoum

04-04-2003, 11:49
ik zou zeggen: ik ben niet je ouder of derg dus ik geef je geen advies van begin er niet aan en bla bla bla maar doe gewoon wat in je opkomt zoek oogcontact ofderg weet ik veel

04-04-2003, 11:50
ja toch safdar? o(f hoe je jezelf ook noemt)

05-04-2003, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam Naoual, meid zet het idee uit je hoofd, want een vriend nemen voordat je getrouwd bent is HARAM meid, ga niet verdwalen in je verliefdheid meid, maar denk ook onze geloof.

Wa Sallaam Alikoum
ik ben het hiermee eens

05-04-2003, 22:39
Niet laten merken en niet aan beginnen dat is mijn advies, het waait echt wel weg, probeer hem te ontwijken of iets dergelijks.

05-04-2003, 22:49

Citaat:
Origineel gepost door noual1984
Het is namelijk zo dat ik een jongen bij mij op school leuk vind, maar hoe laat ik hem dat merken en hoe kom ik erachter hoe hij over mij denkt?

En mijn vraag aan de heren: hoe laten jullie een meisje merken dat je haar leuk vindt?

Alvast bedankt,

Noual
ga naaar hem toe en zeg mijn vader wil maar 1 kilo suiker ( en dan maar hopen dat hij de hint begrijpt)

13-04-2003, 15:36

Citaat:
Origineel gepost door noual1984

Alvast bedankt,

Noual
Salaam noual
ik stel eerst de volgend vraag aan mezelf : waarom vind ik haar leuk ?
omdat zij mooi is ? ...... de schoonheid blijft niet altijd
moet van te voren , al haar Karakters (zoals innerlijk als uiterlijk) projecteren in mijn lijste van eisen en wensen , want ik wil haar niet voor drie dagen , dat laat zien dat om de ander partner te kiezen moet je een tijd hebben , je verstand gebruiken , en nooit je gevoel
zoek een karakter die niet van de levensduur hangt en dat is het geloof
als je zoe doet dan zou je een goede gebalaceerd partner hebben

13-04-2003, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door Oujda1
Salaam noual
ik stel eerst de volgend vraag aan mezelf : waarom vind ik haar leuk ?
omdat zij mooi is ? ...... de schoonheid blijft niet altijd
moet van te voren , al haar Karakters (zoals innerlijk als uiterlijk) projecteren in mijn lijste van eisen en wensen , want ik wil haar niet voor drie dagen , dat laat zien dat om de ander partner te kiezen moet je een tijd hebben , je verstand gebruiken , en nooit je gevoel
zoek een karakter die niet van de levensduur hangt en dat is het geloof
als je zoe doet dan zou je een goede gebalaceerd partner hebben
dat is pas een goede houding

13-04-2003, 23:26

Citaat:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte

Wa Sallaam Alikoum

13-04-2003, 23:53
meid begin nooit een relatie voor het huwelijk want als hij niet de ware is kan je er echt verdriet aan over houden ik heb het zelf mee gemaakt dus weet waar ik het over heb mocht ik terug gaan naar vroeger dan zou ik nooit een relatie beginnen dus goede advies begin er niet aan maar ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te weten wat goed en fout is veel sterkte afz:donaldduk

18-04-2003, 18:33

Citaat:
Origineel gepost door erwezna
BEGIN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT AAN EEN VRIEND!!!!!!!!!!!!

ZODRA JE DAAR AAN BEGINT, BEGINT OOK DE HEL.
O................... jij hebt ervaring zo te zien!!!!!!!!

18-04-2003, 18:46

Citaat:
Origineel gepost door Soumayaatje
hmmmmm touzine je konhet weer niet laten he door zo een reactie te plaatsen yek
Ja................... maar heb ik gelijk of heb ik gelijk!!!!!!!

18-04-2003, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door Soumayaatje
Je hebt geen GELIJK! nananananaaaaaa

Ze hoeft niet perse uit haar eigen ervaring dit hebben meegemaakt.....don't forget mensen leven met mensen.....je kan het ook in je omgeving zien....Bij jezus of je vriendinnen.dus jij hebt totally Notttt gelijk! CAPICHE?!
Bye poepie ( remember me :melig
en toch heb ik gelijk

18-04-2003, 19:14

Pagina's : [1] 2