Bekijk volle/desktop versie : Een noodkreet!



Pagina's : [1] 2 3

20-04-2017, 14:33
Het onderstaande heb ik geschreven in de hoop dat ik er iemand mee in zijn/haar ziel kan raken. Het is met veel vurigheid geschreven, omdat de kwestie enorm aan mij knaagt. Niet iedereen zal het er misschien mee eens zijn, maar als ik al 1 persoon een heel naar gevoel bezorg dan heb ik al het gevoel dat mijn doel is bereikt. Ik weet namelijk dat er heel veel mensen zijn die het onderstaande meemaken of herkennen, realiseer je dat jij je op drijfzand bevindt. Het voelt en oogt allemaal nu goed, maar het is slechts schijn. Reality will knock on your door sooner than later, so you better change your ways.

De wereld is heen. Jij zal nooit op deze manier het licht zien. Ik vind het echt jammer dat menig man het niets meer interesseert.

Ik zie het zoveel in mijn omgeving, drugsdealers worden echt op een kopstuk gezet. Omgekeerde wereld. De vrouwen wakkeren dit aan in dit soort mannen. Als dit soort mannen wisten dat ze op die manier geen vrouw konden krijgen, dan zouden ze vanzelf een baan zoeken. Het wordt eerder gestimuleerd, (bijna) niemand die omwille hiervan een huwelijksaanzoek weigert. "Hij heeft alles voor elkaar". Jouw bezit is letterlijk tekenend voor jouw geluk en ik snap niet waarom men dit niet zeer serieus neemt.

Denk a.u.b. na, ook degene die dit lezen en nu een steek in hun hart krijgen. Ik weet namelijk dat er zoveel Marokkaanse gezinnen zijn die van dit soort geld leven. Weet wat je doet, die leegte die je voelt of nog zal voelen is allemaal te linken aan dat verschrikkelijke geld. Je hoeft je niet te meten met anderen, je zal niets missen met rein geld, je krijgt alleen een goed gevoel ervoor terug.

Wees eerlijk naar jezelf toe, als je eenmaal dat soort geld hebt opgespaard en je huis begeven is met alleen spullen van onrein geld en jij besluit te willen veranderen. Snap HOEVEEL je moet opgeven!!!!! Je hele voedingsbodem is dan onrein en je moet dan met een complete schone lei beginnen, dus voorkom beter dan genezen!!!!

Je vergiftigt zoveel mensen ermee. Van wie houd jij het meest? Dan zijn neem ik aan jouw ouders, kinderen en partner. Deze vergiftig jij dag in, dag uit met dit soort SHIT. Jouw meest vertrouwelijk omgeving, of te wel jouw onderkomen is opgebouwd uit haram. Het gebedskleedje wat je op de grond legt doe je onrecht aan. Alle mensen die bij jouw op bezoek komen vergiftig jij.

Als jij van jezelf al weet dat je niet kan stoppen, LAAT op z'n minst jouw ouders dan met rust. Bezoek ze, maar nodig ze niet uit naar jouw huis en geef ze VOORAL geen geld met eid of wat voor gelegenheid dan ook. Beperkt het dan op z'n minst tot jouw gezin en laat je ouders met rust. Je hoeft je ego niet te strelen door hen geld te geven, dat ben je namelijk gewend. Jij streelt jouw ego, maar je helpt hen naar de ondergang.

Ik weet dat er genoeg ouders zijn die er geen probleem mee hebben, maar ook zij zijn beïnvloed door geld helaas, maar dan nog wees a.u.b. zo verantwoordelijk door dat gif bij ze weg te houden.

Daarnaast is er nog de ontvangende categorie. Veel mensen verdienen hun geld op een eerlijk en reine manier, maar krijg je wel eens een cadeau of iets dergelijks verkregen uit onrein geld. GOOI HET WEG!!!! Juist jij die leeft van een rein leven, moet het niet verpesten met dit soort shit.

Schiet nooit voor of leen nooit geld aan iemand die onrein geld verdiend. Je gaat toch niet rein omruilen voor onrein?
Behoed jezelf te relativeren door jezelf duidelijk te maken dat diegene een eigen bedrijf heeft. Een bedrijf dat een onrein fundering heeft zal dat ALTIJD blijven, al is het 100 jaar geleden opgericht. Dus relativeer de zaak niet voor jezelf.

Dan voor de getrouwde vrouwen die voorgelogen zijn over het bezit van hun man, waar uiteindelijk van is gebleken dat ze in haram handelen. Jullie proberen het dag en nacht te bespreken, maar hij luistert niet. Hij gaat zijn gang! Waarom pak je, je spullen niet en vertrek je niet? Zolang je blijft ben je geen slachtoffer, maar gedoog je het.

Het is niet dat je niet kan vertrekken, want als hij vreemd gaat dan is de wereld te klein en ben je meteen klaar met hem. Naar mijn mening is zijn ondergrondse wereld velen malen erger! Hij vergiftigt namelijk zichzelf, zijn ouders, jou, jouw kinderen en jouw ouders! Zonde, na zonde en nog eens zonde.

Ik wil het vreemdgaan niet bagatelliseren, VERRE van, maar daar heeft diegene voornamelijk zichzelf mee. Jij wordt er niet voor gestraft als jouw partner vreemd gaat. JIJ wordt er wel voor gestraft als hij jouw elke dag troep voorschotelt en jij blijft ondanks dat hij niet wil veranderen.

Ik moedig geen scheidingen aan, maar iemand die niet bereid is om al dat verderf opzij te zetten om jou een rein leven te bieden, dan is er geen antwoord dan SCHEIDEN!

De verandering begint bij de mindset. Al dat geld wil jij niet hebben omdat jij jezelf er gelukkig meemaakt, maar eerder omdat je de buitenwereld wilt pleasen. In jouw wereld ben jij autonoom, maar in feite ben je zo vatbaar voor jouw omgeving. Het feit dat jij in een dure mercedes of iets dergelijks rijdt, doe je niet voor jezelf maar om mensen een bepaald gevoel te geven. Je streelt jouw ego. Voelt heel positief in het moment, degene die jou echter bekijken, willen hetzelfde en gunnen jou het licht in je ogen niet.

Als kind wil je trots op jouw ouders kunnen zijn en tegen ze op kunnen kijken. Iedereen wil een selfmade persoon zijn, selfmade ben je door succes. Succes is relatief. Vanuit de Marokkaanse gemeenschap worden we opgevoed met het idee dat dokters en advocaten echt succes is.

Laat mij je vertellen dat jij succes boekt als je dag in dag uit je geld op een halal manier verkrijgt, of je nou vuilnisman of arts bent. Elke cent die je binnenhaalt kan je met VOLLE trots uitgeven en weggeven.

20-04-2017, 14:35


Samenvatting?

20-04-2017, 14:40
Heb je volkomen gelijk in. Vroeg of laat zal je realiseren dat de wereld tijdelijk is, en het hiernamaals permanent. Bedankt voor het delen.

20-04-2017, 22:24

Citaat door PlebisHominis:
Samenvatting?
Een samenvatting zou zonde zijn.

20-04-2017, 22:25


TOP jij heb gesproken!

20-04-2017, 22:28

Citaat door plebishominis:
samenvatting?
tldr?

20-04-2017, 22:38
Prachtig geschreven echt!
Dikke duim voor jou. Qua inhoud ben ik het ook met je eens.

Helaas zijn vele mensen 'verslaafd' aan het wereldse leven. Mensen willen altijd meer en meer en willen opvallen naar de buitenwereld.
Ik hoop dat jouw tekst ook tot veel mensen zal doordringen.
Haraam geld maakt niet gelukkig en het heeft ook een slechte invloed op anderen.
Vroeg of laat krijgen ze hun bestraffing (ofwel in doenya of in het hiernamaals).

20-04-2017, 22:50

Citaat door Kebdania:
Prachtig geschreven echt!
Dikke duim voor jou. Qua inhoud ben ik het ook met je eens.

Helaas zijn vele mensen 'verslaafd' aan het wereldse leven. Mensen willen altijd meer en meer en willen opvallen naar de buitenwereld.
Ik hoop dat jouw tekst ook tot veel mensen zal doordringen.
Haraam geld maakt niet gelukkig en het heeft ook een slechte invloed op anderen.
Vroeg of laat krijgen ze hun bestraffing (ofwel in doenya of in het hiernamaals).
Dank je wel. Het probleem met haram bezit is dat men altijd op een punt komt in zijn leven om te willen veranderen. Elke moslim wil op bedevaart, maar iemand die een voedingsbodem heeft die onrein is, zal zoveel moeten opgeven om terug te keren. Daarom probeer ik mensen ook te attenderen om het beter vandaag te doen dan morgen.
Moge allah swt degenen leiden die zelfs met haram geld hun ouders op bedevaart laten gaan. Dan ben je naar mijn mening het toppunt van bedorven. Het lef. Maar ook dat is weer het strelen van de ego, de credits willen krijgen dat jij je ouders een bedevaart hebt bezorgd.

Daarnaast wordt het vanuit de Marokkaanse gemeenschap echt gedoogd. We zijn echt een nep volk. Achter de rug om roddelt bijna iedereen over dat ie dat toch maar uit haram heeft verkegen, maar bijna niemand die het weigert als het hem of haar wordt aangeboden.

20-04-2017, 22:55
Ben moe maar eerste woorden klinken spanned. ..

20-04-2017, 23:05
Ga naar blablablabla.com

Je titel had moeten zijn, Vrees Allah!
Stelletjes verhalenvertellers, en wat ken jij roddelen segggg

20-04-2017, 23:11

Citaat door Taktubu:
Ga naar blablablabla.com

Je titel had moeten zijn, Vrees Allah!
Stelletjes verhalenvertellers, en wat ken jij roddelen segggg
Roddelen doe je achter iemands rug, ik heb hier een tekst gericht aan degenen over wie ik het heb. Noodkreet staat in dit geval ook voor vrees Allah, anders zou het geen noodkreet zijn.
Toch bedankt voor jouw feedback.

20-04-2017, 23:14

Citaat door vanuitKracht:
Roddelen doe je achter iemands rug, ik heb hier een tekst gericht aan degenen over wie ik het heb. Noodkreet staat in dit geval ook voor vrees Allah, anders zou het geen noodkreet zijn.
Hoe durf jij te zeggen dat de Marokkaanse volk nep is ? Vind jij het normaal om slecht te spreken over je zusters en broeders?

Ga toch weg. Met geld dit, Mercedes dit en dat.

20-04-2017, 23:15



Citaat door Mourri:
waarover heeft hij geroddeld. Over wie(specifiek?).



Waarom voel je je aangevallen?
Ze is in ontkenning, laat er maar.

20-04-2017, 23:17

Citaat door Taktubu:
Ga naar blablablabla.com

Je titel had moeten zijn, Vrees Allah!
Stelletjes verhalenvertellers, en wat ken jij roddelen segggg


Citaat door Taktubu:
Hoe durf jij te zeggen dat de Marokkaanse volk nep is ? Vind jij het normaal om slecht te spreken over je zusters en broeders?

Ga toch weg. Met geld dit, Mercedes dit en dat.
Jeetje, heb jij het allemaal wel gelezen?

20-04-2017, 23:17

Citaat door Taktubu:
Hoe durf jij te zeggen dat de Marokkaanse volk nep is ? Vind jij het normaal om slecht te spreken over je zusters en broeders?

Ga toch weg. Met geld dit, Mercedes dit en dat.
Ik heb slechts punten besproken die in de praktijk voorkomen. Zoals mijn introductie luidde:

"Niet iedereen zal het er misschien mee eens zijn, maar als ik al 1 persoon een heel naar gevoel bezorg dan heb ik al het gevoel dat mijn doel is bereikt."

Pagina's : [1] 2 3