Bekijk volle/desktop versie : Zou hij vanuit de Marathon in Senegal gekeken hebben naar Mahi ?



17-04-2017, 15:06
http://senegal221.com/herve-renard-une-des-attractions-du-marathon-de-dakar/

17-04-2017, 15:12


nee ik denk het niet

17-04-2017, 15:21
Hij zal wel mensen hebben die verschillende spelers in de gaten houden .
En misschien kijkt ie het dan later zelf wel terug.

17-04-2017, 15:30
BONDSCOACH wat heb jij tegen Renard?Hij doet het goed en nog zeur jij altijd,wil jij Mourinho?Wij ook als jij zijn salaris betaald,of doe maar Simeone oke

17-04-2017, 16:28


Mahi kan de pot op ..ik heb geen verraders nodig bij Marokkaanse elftal

17-04-2017, 16:36
LG houdt de spelers van Groningen in de gaten voor Renard Maakt Idrissi wel kans LG?

17-04-2017, 17:38

Citaat door Izanovic.:
Hij zal wel mensen hebben die verschillende spelers in de gaten houden .
En misschien kijkt ie het dan later zelf wel terug.
Een bondscoach die weet dat zijn belangrijkste taak is spelers in de gaten te houden die goed genoeg zijn om het nationale elftal te vertegenwoordigen en ook hij dondersgoed weet dat van Vrijdag tot Zondag in de meeste competitie's in de hele wereld er gewoon gespeeld wordt wat dus betekend voor zijn beroep dat hij in die drie dagen moet werken want daar krijgt hij ook onder andere die 80.000 euro per maand voor betaald!
Tuurlijk kan hij niet alle spelers in de gaten houden dus delegeert hij een paar naar zijn assistenten!
Maar om nou al het werk te deponeren op zijn assistenten en zelf even een rondje Dakar doen waar hij verdomme nog net van terug was gekomen van zijn vakantie !!
Das gewoon onprofessioneel gedrag en een professional onwaardig deze man neemt zijn taak niet serieus want hij moet het spitsen probleem oplossen of denkt hij dat hij MSN heeft bij Marokko!

17-04-2017, 17:45

Citaat door BONDSCOACH:
Een bondscoach die weet dat zijn belangrijkste taak is spelers in de gaten te houden die goed genoeg zijn om het nationale elftal te vertegenwoordigen en ook hij dondersgoed weet dat van Vrijdag tot Zondag in de meeste competitie's in de hele wereld er gewoon gespeeld wordt wat dus betekend voor zijn beroep dat hij in die drie dagen moet werken want daar krijgt hij ook onder andere die 80.000 euro per maand voor betaald!
Tuurlijk kan hij niet alle spelers in de gaten houden dus delegeert hij een paar naar zijn assistenten!
Maar om nou al het werk te deponeren op zijn assistenten en zelf even een rondje Dakar doen waar hij verdomme nog net van terug was gekomen van zijn vakantie !!
Das gewoon onprofessioneel gedrag en een professional onwaardig deze man neemt zijn taak niet serieus want hij moet het spitsen probleem oplossen of denkt hij dat hij MSN heeft bij Marokko!
Je overdrijft weer.

Tegenwoordig kan je namelijk gewoon wedstrijden opnemen en later terug kijken..zo werken de meeste bonscoaches.

17-04-2017, 18:10
Hij is gwn geabonneerd op almarssadpro YouTube kanaal
Die maken compilaties voor m

17-04-2017, 22:36

Citaat door TrumpDump:
BONDSCOACH wat heb jij tegen Renard?Hij doet het goed en nog zeur jij altijd,wil jij Mourinho?Wij ook als jij zijn salaris betaald,of doe maar Simeone oke
Marokko kan prima een top trainer aanstellen de FRMF is een van de rijkste bonden in Afrika.
Renard is een amateur trainer als jij hem goed vind zegt het Iets over jou dan over mij deze kwakzalver selecteert amateur spelers en zijn voetbal filosofie is dat van een angsthaas!
Niet denken Marokko wint van amateur teams uit Afrika dat we er al zijn we zijn verre van waar we moeten zijn !
Ivoorkust gaat keihard terug komen zeker onder Wilmots daar moet je naar kijken terwijl wij niet vooruit gaan met dat zooitje grootste gedeelte uit tweede divisie bijeengeraapte spelers!
Tegen serieuze tegenstanders hoef je hiermee nog niet eens aan te komen kakken.
En dan nog roepen wat heb jij tegen Renard, als jij als hoofdverantwoordelijke niet eens met een van je betere spelers kan omgaan dan ben je gewoon niet professioneel genoeg klaar weg wezen ermee.
In Europa nemen ze hem niet eens serieus waarom wij wel!

17-04-2017, 22:37

Citaat door Izanovic.:
Je overdrijft weer.

Tegenwoordig kan je namelijk gewoon wedstrijden opnemen en later terug kijken..zo werken de meeste bonscoaches.
Nee ik overdrijf niet ik ben gewoon professioneel ingesteld dat is wat anders.
Dat ik dat verwacht van een bondscoach van een land is niet meer dan logisch.

17-04-2017, 23:49

Citaat door BONDSCOACH:
Nee ik overdrijf niet ik ben gewoon professioneel ingesteld dat is wat anders.
Dat ik dat verwacht van een bondscoach van een land is niet meer dan logisch.
Wat is volgens jou het probleem als ie de wedstrijd bijv een dag later terugkijkt? waarom moet het perse live.

De volgende interland is pas op 31 mei,..hij heeft dus tijd zat om beelden terug te kijken van spelers die hij interessant vind.

18-04-2017, 00:00



Citaat door Izanovic.:
Wat is volgens jou het probleem als ie de wedstrijd bijv een dag later terugkijkt? waarom moet het perse live.

De volgende interland is pas op 31 mei,..hij heeft dus tijd zat om beelden terug te kijken van spelers die hij interessant vind.
Het probleem heb ik boven geschetst ga maar terug lezen.
Einde van het seizoen zoveel wedstrijden zijn er niet om te bekijken en als bondscoach geef je ook nog een signaal als je een speler zelf komt bekijken zeker bij een speler die keuze heeft om ook nog uit te komen voor NL maar goed ik had het net over professionaliteit kennelijk zie jij dat niet zo en dat kan.