Bekijk volle/desktop versie : remigratie



Pagina's : [1] 2

03-05-2005, 16:53
Veel hoogopgeleide turkse jongeren trekken naar het land van herkomst. Maar hoe zit dat met ons Marokkanen? Ben je iemand of ken je iemand die terug is naar Marokko of dat van plan is?

03-05-2005, 17:20


De economie van Turkije groeit, zou je van de Marokkaanse niet kunnen zeggen. Dus what the hell moet ik in Marokko doen?

!

03-05-2005, 17:22
Ik verhuis inshaAllah naar Belgie...
Wie weet ooit naar Maroc InshaAllah...

03-05-2005, 17:23
moet ik daar gaan toe kijken hoe mij volk profiteert van geld terwijl ¾ niet eens kan rond komen dat doet mij pijn om naar te kijken

03-05-2005, 17:25



Citaat door yousri112:
moet ik daar gaan toe kijken hoe mij volk profiteert van geld terwijl ¾ niet eens kan rond komen dat doet mij pijn om naar te kijken

03-05-2005, 17:29
ik blijf liever hier waar ik wat kan bereiken zodat mij kinderen een goede toekomst kunnen krijgen (niet dat ik kinderen heb ben nog vrij jong)

03-05-2005, 17:31
De Turkse economie is heel anders dan de Marokkaanse economie. De Turkse economie is in sommige opzichten zelfs beter dan die van Nederland. Ik geef de Turken die terug gaan geen ongelijk. Nu komen we weer bij Marokko...ja wat valt daar over te zeggen...het is gewoon geen vergelijking. Laat ik het volgende stellen Marokkanen willen welvaart zonder er teveel in te steken en iedere idioot weet dat het zo niet werkt.

Moeskiela

03-05-2005, 17:32

Citaat door cheima:
De economie van Turkije groeit, zou je van de Marokkaanse niet kunnen zeggen. Dus what the hell moet ik in Marokko doen?

!
Idd


=

03-05-2005, 18:51
nooit.

03-05-2005, 18:59
`K heb al moeite om zes weken te blijven in marokko

03-05-2005, 19:24

Citaat door cheima:
De economie van Turkije groeit, zou je van de Marokkaanse niet kunnen zeggen. Dus what the hell moet ik in Marokko doen?

!
Hier ben ik dus absolut niet mee eens Marokko is een ontwikkelings land je kan van alles in Marokko beginnen en alles zal beter lopen dan in NL. Want hier ben je de 1000ste diemet helzelfde iedee zal komen daar niet. Je kunt beter zeggen wat moet ik in Ait Touzien en daar kun je ook nog veel. de economie in Marokko kan niet van zelf groeien heeft geleerde nodig en deze immigreren zodra dat ze een diploma hebben zo genaamd verder studeren in het buitenland. Wat wil je er blijven alleen lege hoofden daar. lege hoofd, lege portmonee!

03-05-2005, 19:26

Citaat door Zinagirl21:
`K heb al moeite om zes weken te blijven in marokko
Idd daar heb ik ook moeite mee, maar ik denk als je weet dat je niet meer terug kunt gaan en hebt daar een eigen huis en alles op een rij dan zou je misschien anders kunnen denken en voelen.. En alles is in het begin moeilijk
Kwestie van wennen

03-05-2005, 19:27



Citaat door Ouidathá:
nooit.
Ik zei vroeger ook altijd nooit van mijn leven zal altijd in Ned blijven..

03-05-2005, 19:30

Citaat door ayat20:
Idd daar heb ik ook moeite mee, maar ik denk als je weet dat je niet meer terug kunt gaan en hebt daar een eigen huis en alles op een rij dan zou je misschien anders kunnen denken en voelen.. En alles is in het begin moeilijk
Kwestie van wennen
`k zou nooit never kunnen wennen daar alles is zo anders daar ik begrijp die mensen nie

03-05-2005, 19:35

Citaat door Zinagirl21:
`k zou nooit never kunnen wennen daar alles is zo anders daar ik begrijp die mensen nie
Ja idd tuurlijk zal het in het begin een beetje klungelen maar ja alles went..
Als je maar jezelf blijft...

Pagina's : [1] 2