Bekijk volle/desktop versie : Gefeliciteerd Juventus en Real fans met de goede uitgangspositie



13-04-2017, 14:37
Het is voor 95% zeker dat Real en Juventus halve finalisten zullen zijn. Juventus heeft zeer terecht gewonnen en verdient een finaleplek.

Real kreeg uiteindelijk een onterechte rode kaart mee voor de tegenstander, maar kregen ook onterecht een penalty tegen. Als die zat waren ze genaaid. Bayern is een overschat team dat de CL niet zou pakken. Was al duidelijk voor mij.

Barcelona verdient de CL absoluut niet dit seizoen. Real - Juventus als finale? Juventus is een prachtclub geworden met goede spelers. Ze verdienen de beker echt dit seizoen...

13-04-2017, 14:43


Twijfel jij dan dat Monaco ook voor 95% door is naar halve finale

Weet je ik spreek je volgende week,laat topic lopen zonder Aytekin tog

13-04-2017, 14:44
Onterechte rode kaart mee?

13-04-2017, 14:52

Citaat door TrumpDump:
Twijfel jij dan dat Monaco ook voor 95% door is naar halve finale

Weet je ik spreek je volgende week,laat topic lopen zonder Aytekin tog
Ik had het over Juventus en Realfans. Ik had ook me geld op Monaco gezet. Zij zullen het ook redden denk ik.

En nee Barca kan deze 3-0 achterstand niet goedmaken. Het is Juventus. Defensief de sterkste ploeg in de CL en in de aanval hebben ze ook grote toppers. Je kan ze niet met PSG vergelijken. Dat zei ik je toen al.

13-04-2017, 15:38



Citaat door _yassir_:
Het is voor 95% zeker dat Real en Juventus halve finalisten zullen zijn. Juventus heeft zeer terecht gewonnen en verdient een finaleplek.

Real kreeg uiteindelijk een onterechte rode kaart mee voor de tegenstander, maar kregen ook onterecht een penalty tegen. Als die zat waren ze genaaid. Bayern is een overschat team dat de CL niet zou pakken. Was al duidelijk voor mij.

Barcelona verdient de CL absoluut niet dit seizoen. Real - Juventus als finale? Juventus is een prachtclub geworden met goede spelers. Ze verdienen de beker echt dit seizoen...
ben blij dat jij het met me eens bent dat Bayern te overschat is. Met 5-1 winnen van Arsenal nadat ze rode kaart hebben ontvangen is geen prestatie.
Zelfs Crystal palace heeft van ze gewonnen afgelopen maandag met 3-0.

Bayern is een sterke club alleen de manier waarop ze de hemel in waren geprezen...

Al met al, Real is er nog niet. Kan van alles gebeuren nog.

En onterechte gele kaart... man man man wat liet hij veel toe. Het was een echte wedstrijd alleen die overtreding van Martinez was olidom.
Waarschijnlijk bedoel je meer dat dit het kantelpunt was van de wedstrijd en dat een rode kaart de kwart finale wedstrijd niet waardig was.

Er terecht gefloten is voor een veelbelovende aanval. En dat Ronaldo hem goed heeft afgekapt en uiteindelijk is meegenomen door de voet van Martinez is olidom van Martinez. Dat was een veelbelovende aanval alleen dat is voetbal.
Ene moment zit je aan de winnende hand en op de een of andere moment zit je met lege handen.

13-04-2017, 16:02
Sportief hoor

13-04-2017, 17:06

Citaat door _yassir_:
.

Real kreeg uiteindelijk een onterechte rode kaart mee voor de tegenstander, ..

13-04-2017, 17:36
Je reactie was sportief totdat ik dat deel las over de onterechte rode kaart. Toen dacht ik ''Man man man, je was zooo dichtbij''

13-04-2017, 17:38
Als jij counters tegenhoudt is het in alle gevallen geel en zeker in de 2e helft, Martinez deed dat 2x

13-04-2017, 17:43
Hij tikte hem gewoon aan. Makkelijk gegeven of niet, het is een gele kaart en dus terecht rood. Martinez is gewoon een mongool dat ie dat risico aandurft met al geel op zak.

13-04-2017, 17:46
Ik vond scheids goed,alleen bij die handsball van Carvajal maakte die een fout om naar die blinde ezel achter de lijn te luisteren,was absoluut geen pingel,maar gerechtigheid beloont gelukkig en misde Vidal

14-04-2017, 12:26

Citaat door RealBlood:
Hij tikte hem gewoon aan. Makkelijk gegeven of niet, het is een gele kaart en dus terecht rood. Martinez is gewoon een mongool dat ie dat risico aandurft met al geel op zak.
Martinez kon niks aan doen dat hij Ronaldo aantikte. Ronaldo draaide met 300 KM per uur andere kant op. Ging veel te snel voor Martinez. Ronaldo was er langs en was weg.

Martinez is een hele goede verdediger. Je zag dat hij spijt had van de sliding. Het is een verkeerde beslissing van Martinez. Hij ging vol voor de bal maar werd afgekapt met 300 KM per uur.
Voor die overtreding had hij veel onderscheppingen.

Martinez is een van de beste middenvelders die omgeturnd is naar centrale verdediger. Macherano de liliputter kan veel van hem leren.


Maar nog steeds aan het nagenieten. Gefeliciteerd Real Blood. Geniet nog na want dat recht heb je. Grootse prestatie in de voetbalwereld om uit bij Bayern te winnen.

Aanstaande zaterdag mag James rodriguez, Isco, Morata en Kovacic het opknappen tegen Sporting Gijon. Ik hoop dat die knaap uit Dominicaanse republiek wat speeltijd krijgt (Mariano Diaz).

Daarna dinsdag weer spannende wedstrijd kijken want het is nog niet gedaan.