Bekijk volle/desktop versie : zujn er nog serieuze jongens???

Pagina's : 1 [2] 3

29-03-2003, 00:10
euh Smartone ben je een man of een vrouw? want is onbekend

29-03-2003, 00:19

Hahaha en je geeft me gelijk, hm vind ik dapper van je.
Maarja waarheid mag gezegd worden hé

29-03-2003, 00:44

Citaat:
Origineel gepost door sinaya20
Aja als ze dan interesse hebben in een huwelijk, waar zitten ze dan?
Allemaal begraven, safe mannen zoals vroeger bestaan niet meer, want dat waren echt mannen!!
Datzelfde geldt voor de vrouwen. Ze zijn bijna allemaal bezig met vriendjes nemen, strakke kleren, feestjes etc.

29-03-2003, 00:45

Citaat:
Hahaha en je geeft me gelijk, hm vind ik dapper van je.
Maarja waarheid mag gezegd worden hé
Volgens mij geeft ie iemand anders gelijk

29-03-2003, 11:09

Aja hij geeft gelijk naar jou zeker mister najib26, de zogezegde perfectionist

29-03-2003, 13:33

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Sorry hoor sinds wanneer is trouwen leeftijdsgebonden?? Allah heeft gezegt een meid moet zo jong mogelijk trouwen omdat het de soenna is .... de helft van je geloof.Ze kan nu toch al gaan zoeken naar ene geschikte partner voor verloving ... Ik heb vriendinnen die getrouwt zijn op 18 jarige leeftijd.
In Nederland is het verboden om voor je 18de te trouwen. En het lijkt mij sterk dat dat 16-jarig meisje op zoek is naar een partner. Ik denk eerder naar een vriendje, zoals 90 procent van de Marokkaanse meiden doen.

29-03-2003, 13:55
90%!!!!!!!!!! alsof je iedereen kent. Arrogantie druipt er vanaf he

29-03-2003, 14:00
En wat zeg je dan van gescheiden vrouwen, dat zijn ze allemaal zeker (100%) vriendjes hebben gehad?
Awel Najib er zijn er die alleen hun (ex)man hebben gehad en niemand anders,maarja je denkt altijd het negatieve hé

29-03-2003, 14:40

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Hexie
90%!!!!!!!!!! alsof je iedereen kent. Arrogantie druipt er vanaf he
Ik bedoel er alleen maar mee dat het om de meerderheid gaat. Vraag maar aan de meiden op dit forum of ze een vriendje hebben of gehad hebben.

29-03-2003, 14:42

Citaat:
En wat zeg je dan van gescheiden vrouwen, dat zijn ze allemaal zeker (100%) vriendjes hebben gehad?
Awel Najib er zijn er die alleen hun (ex)man hebben gehad en niemand anders,maarja je denkt altijd het negatieve hé
Een ex-man hebben is niets mis mee als het volgens de islam is gegaan. Een ex-vriendje hebben en geen berouw tonen, daar is wel wat mis mee.

29-03-2003, 15:12
Is wel volgens het islam gegaan Najib (bij mij toch).
En waarom ga ik het vragen?Ze moeten hun grenzen kennen, en ieder zijn eigen grafje en Allah weet het beste.

29-03-2003, 15:49
Tegenwoordig nemen mensen het huwelijk niet meer serieus ...een scheiding daar wordt nu zo makkelijk over gedaan en waarom: omdat ze gewend zijn een relatie voor het huwelijk te nemen en wanneer het niet meer gaat (ze3ma geen gevoelens meer), dan wordt het uitgemaakt...en zo wordt er denk ik ook over het huwelijk gedacht...

en dan heb ik het niet over idereen, maar over de meerderheid (voor een scheiding kan er natuurlijk ook een andere oorzaak zijn en voor een relatie voor het huwelijk kan berouw worden getoont mits je het niet meer doet of course) (voordat jullie mij gaan aanvallen). Mensen hechten gewoon meer waarden aan dit leven dan aan het 'leven' hierna...en houden zich te veel bezig met dit soort dingen>>> jongens wel of niet serieus, meisjes wel of niet goed...

Almouhim allah is groot...en weet het het beste...

29-03-2003, 15:53

Citaat:
En is het verboden om te gaan verloven volgens de marokkaanse wet nee dat denk ik niet.En ze kan dan zo wachten tot ze 18 jaar is en dan gaan trouwen.Ik lees hier berichten van meiden van 17 jaar die op zoek gaan naar een trouwjurk voor hun trouwen.En als ze een trouwjurk zoeken dan willen ze gaan trouwen ...
je zegt het verkeerd het is niet marokkaanse wet, maar islamitische wet...daar horen wij (moslims) naar te leven, althans proberen er naar te leven

29-03-2003, 18:36

Citaat:
Awel waar kom je aan die statiestieken dat jij zo'n leugen durft te zeggen.Ken jij alle meiden in dit land dat ze allemaal een vriendje hebben gehad??
En daarbij nog je zegt 90% percent heeft een vriendje gehad awel dan zijn 90% van de jongens ook niet heilig en hebben ze allemaal een vriendinnetje gehad
Ik zeg ook niet dat Marokkaanse jongens goed de islam praktiseren. Ook daar heeft zo'n 90 procent een vriendinnetje (of er eentje gehad).

31-03-2003, 20:49
waarom wordt er altijd alleen maar naar het negatieve gekeke? altijd die veralgemening van meiden dit en jongens dit, pfff om misselijk van te worden...

er zijn degelijk wel meiden die gn vriend hebben gehad hoor, misschien een minderheid, maar daarvoor hoef ik mezelf ni over uit te spreken.

wa iemand anders doet mt zn leven gaat mij ni aan, leef en laat leven... het belangrijkste voor mij is dak nix verkeerd doe...

kheb nooit een vriend gehad, nooit behoefte aan gehad, en zo ga ik het ook altijd houden insha Allah... je kunt op vele andere maniere iemand leren kenne zonder er een relatie mee te hebben...

bisous xxx

Pagina's : 1 [2] 3