Bekijk volle/desktop versie : Veel jongens zijn verliefd op mooie vrouwen, ik ben verliefd op intelligente vrouwen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

06-04-2017, 21:54
Je moet wel slank zijn, of bereid zijn om slank te worden.

06-04-2017, 22:01



06-04-2017, 22:03
Hoe vaak ben je van plan om dat nog te gaan herhalen? Dude, we got the message.

06-04-2017, 22:48
Continu dat gespuis. Go find yourself a 'thin' girl already.....damn.

07-04-2017, 01:50


het zijn geen socrates uitspraken maar goed ik wensje alles wat je hartje begeert

07-04-2017, 02:01

07-04-2017, 07:24
Toch ben je beinvloed door het uiterlijk, omdat je een slanke vrouw wenst. Intelligentie is dus toch niet echt prioriteit bij je

07-04-2017, 12:08
Kan iemand verliefd worden op het uiterlijk van iemand? Verlangen naar het lichaam van iemand maar verliefd erop zijn? Verliefd wordt je denk ik enkel op iemands karakter, manier van praten, daden wallahu a3lam. Als iemand werkelijk verliefd kan worden op iemands lichaam, dan zal hij op vele lichamen verliefd kunnen worden na ze gezien te hebben op straat en dan vervaagd de verliefdheid op de vorige lichaam deels of compleet en deze verliefdheid op lichamen is van zeer korte duur en bedriegelijk

07-04-2017, 13:03

Citaat door Nabila1990:
Toch ben je beinvloed door het uiterlijk, omdat je een slanke vrouw wenst. Intelligentie is dus toch niet echt prioriteit bij je
.

07-04-2017, 13:13

Citaat door A_bdars:
Kan iemand verliefd worden op het uiterlijk van iemand? Verlangen naar het lichaam van iemand maar verliefd erop zijn? Verliefd wordt je denk ik enkel op iemands karakter, manier van praten, daden wallahu a3lam. Als iemand werkelijk verliefd kan worden op iemands lichaam, dan zal hij op vele lichamen verliefd kunnen worden na ze gezien te hebben op straat en dan vervaagd de verliefdheid op de vorige lichaam deels of compleet en deze verliefdheid op lichamen is van zeer korte duur en bedriegelijk
Precies. Mensen kennen het verschil helaas niet.

07-04-2017, 13:41
dan weet je in elk geval waar je moet zoeken. op universiteiten.

07-04-2017, 19:56

Citaat door Nabila1990:
Toch ben je beinvloed door het uiterlijk, omdat je een slanke vrouw wenst. Intelligentie is dus toch niet echt prioriteit bij je
Wahahahhahahahhaaaaaaw diiiiiiisssss.

07-04-2017, 23:29



Citaat door Eufje.:
Hoe vaak ben je van plan om dat nog te gaan herhalen? Dude, we got the message.
Zo vaak als het kan. Ik heb doorzettingsvermogen.

Citaat door Myrtus:
Continu dat gespuis. Go find yourself a 'thin' girl already.....damn.
Ja dat ben ik aan het doen. Bedankt voor je bijdrage.

Citaat door Turkbey:
zijn er dan intelligente vrouwen..
Genoeg, kameraad.

Citaat door Accelerator:
het zijn geen socrates uitspraken maar goed ik wensje alles wat je hartje begeert
Dankje! Gun ik jou ook.

07-04-2017, 23:32

Citaat door Nabila1990:
Toch ben je beinvloed door het uiterlijk, omdat je een slanke vrouw wenst. Intelligentie is dus toch niet echt prioriteit bij je
Uiteindelijk is het een randzaak, maar je kunt ook gewoon lelijke slanke dames hebben. Kijk naar mij. Ik ben een lelijke slanke jongen.

Citaat door A_bdars:
Kan iemand verliefd worden op het uiterlijk van iemand? Verlangen naar het lichaam van iemand maar verliefd erop zijn? Verliefd wordt je denk ik enkel op iemands karakter, manier van praten, daden wallahu a3lam. Als iemand werkelijk verliefd kan worden op iemands lichaam, dan zal hij op vele lichamen verliefd kunnen worden na ze gezien te hebben op straat en dan vervaagd de verliefdheid op de vorige lichaam deels of compleet en deze verliefdheid op lichamen is van zeer korte duur en bedriegelijk
Ik ben blij dat je dit er uit moest gooien, hoop dat je opgelucht bent.

07-04-2017, 23:33
\

Citaat door zenzi:
dan weet je in elk geval waar je moet zoeken. op universiteiten.
Je moet daar wel studeren, anders kom je er niet makkelijk binnen. Alhoewel....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7