Bekijk volle/desktop versie : Fifa ranking : Marokko 4 plaatsen gezakt....ik begrijp er niks van



06-04-2017, 12:37
begrijpen jullie dat ?




oooh ja nog iets ...Nederland 11 plaatsen gezakt ..ze staan op 32 ste plek

06-04-2017, 12:42


Kwart finale, als we halve finales hadden bereikt kregen we puntrn erbij. Als we tegen Nederland winnen stijgen we weer en zakken hun nog erger.

06-04-2017, 12:47

Citaat door DubbD:
Kwart finale, als we halve finales hadden bereikt kregen we puntrn erbij. Als we tegen Nederland winnen stijgen we weer en zakken hun nog erger.
ik hoop het inschallah

06-04-2017, 13:09
Marokko heeft gewonnen tegen laag geklasseerde landen en als je daarvan wint krijg je punten. Punten zijn heel weinig omdat die landen laaggeklasseerd zijn (Tunesie).
Als je wilt tegen hooggeklasseerde landen krijg je natuurlijk veel meer punten.

Andersom werkt dat hetzelfde. Als je als hooggeklaste land tegen een laaggeklaste land verliest, verlies je ook veel klassementspunten en zak je in de lijst.

Enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat Marokko gestegen is in punten maar de landen onder hun meer punten hebben verzameld dus uiteindelijk boven Marokko zijn terecht gekomen.

06-04-2017, 13:57


verhelderend filmpje.

Maak je niet druk mensen, het komt goed.
Heb geduld. Bij winst tegen NL gaan we dus een klapper maken.

http://https://www.youtube.com/watch?v=hbuhSBan3Yg
[video=youtube;hbuhSBan3Yg]https://www.youtube.com/watch?v=hbuhSBan3Yg[/video]

06-04-2017, 15:11
Oefen duels krijg je weinig punten,kwalificatie krijg je 2x zoveel,Iran fors gestegen

06-04-2017, 16:05
ik begrijp niet waarom Egypte op de eerste plaats staat in Afrika ...deze gasten hebben 3 laatste Afrika Cups niet gespeeld en toch staan ze op de eerste plaats

en ik begrijp ook niet waar Burkina Fasso boven Marokko te vinden is ...deze gasten zijn door ons verslagen

06-04-2017, 16:23
moest die misn7ram maar winnen van finland en congo en albanie, Allahin3ar dindyemah

06-04-2017, 16:53
@LG

Ik begrijp wat je bedoelt maar je moet niet te gefocust zijn op die FIFA ranking want je hebt er op korte termijn helemaal niets aan.

Kijk.
Stel jij bent bondscoach en jij mag bepalen tegen wie je oefent.
Dan moet je tegen Argentinie, Brazilie en Chili oefenen en je wedstrijden winnen en je maakt grote stappen.

Maar wat heb je hier aan als je daarna tegen een Afrikaans land moet spelen voor kwalificatie of wat dan ook?
Ik oefen liever tegen een land wat lijkt (qua speelstijl) op het land waar ik tegen zal spelen.

Als jij tegen Ivoorkust moet.
Heb je er niets aan als je tegen Uruguay oefent en wint.
(Laten we zeggen, je klimt 5 plekken maar dit is toch geen goede voorbereiding).

Daarom denk ik,
Als we klimmen > mooi megenomen
Als we niet klimmen > Dan het zij zo, de focus moet op volgende wedstrijd / toernooi.

En oowjah.
Vergeet niet he.
Een groot land uitnodigen voor een oefenpot is 1.
Maar ze moeten de uitnodiging ook accepteren.

Wie weet, hebben er in het verleden grote landen nee gezegd tegen de Marokkaanse uitnodiging.

06-04-2017, 16:58

Citaat door Gunnerfan:
@LG

Ik begrijp wat je bedoelt maar je moet niet te gefocust zijn op die FIFA ranking want je hebt er op korte termijn helemaal niets aan.

Kijk.
Stel jij bent bondscoach en jij mag bepalen tegen wie je oefent.
Dan moet je tegen Argentinie, Brazilie en Chili oefenen en je wedstrijden winnen en je maakt grote stappen.

Maar wat heb je hier aan als je daarna tegen een Afrikaans land moet spelen voor kwalificatie of wat dan ook?
Ik oefen liever tegen een land wat lijkt (qua speelstijl) op het land waar ik tegen zal spelen.

Als jij tegen Ivoorkust moet.
Heb je er niets aan als je tegen Uruguay oefent en wint.
(Laten we zeggen, je klimt 5 plekken maar dit is toch geen goede voorbereiding).

Daarom denk ik,
Als we klimmen > mooi megenomen
Als we niet klimmen > Dan het zij zo, de focus moet op volgende wedstrijd / toernooi.

En oowjah.
Vergeet niet he.
Een groot land uitnodigen voor een oefenpot is 1.
Maar ze moeten de uitnodiging ook accepteren.

Wie weet, hebben er in het verleden grote landen nee gezegd tegen de Marokkaanse uitnodiging.
ik ben het volkomen eens met jou